28.2.07

Σπιρτόκουτο

Και τελικά πραγματοποιήθηκε η συνάντηση κορυφής!

Me, an205, phantom_pad.

Είχαμε πολλούς μήνες να βρεθούμε τα 3 μας.

Αράξαμε στους καναπέδες, είδαμε συναυλία στην tv..γελάσαμε, συζητήσαμε για τον manager (ποιος είπε ότι είμαστε καλά παιδιά;)… ωραία πράγματα ρε παιδί μου.

Αν και το καλύτερο μου το φύλαξαν για το τέλος!

Ταινία..

Γ: Κάτι πρέπει να δεις εσύ γιατί σε έχουμε αφήσει πίσω.

Θ: Εεεε… τώρα που το έπιασες θα το δούμε όλο.

Γ: (Χαχα) Οκ… θα το δούμε.

Θ: Αστάρτη σβήσε απ’ το κινητό σου τηλέφωνα που δεν θα έπρεπε να έχεις. Και κλείσ’ το! Γιάννη βάλε ρε ένα φοτάκι (όπου (φ) βάλε (π)… είς μνήμην του προηγούμενου χειμώνα!).

Α: Δεν θέλω συναισθηματικές μαλακίες με φοτάκια.

Θ: Όχι ρε, μόνο συναισθηματικό δεν θα δούμε!

Αν ήξερα τι θα ακολουθήσει σίγουρα θα προτιμούσα τη συναισθηματική μαλακία.

Οικονομίδης είπαν… ελληνική παραγωγή… το σπιρτόκουτο…

(καμία μούφα θα είναι, σκέφτηκα, αλλά μούφα και σπίτι του Γιάννη, δύσκολα).

Σσσσσσς… αρχίζει…

Και άρχισε…

Στο πρώτο 3λεπτο ήθελα να δείρω τον πρωταγωνιστή.. θα χαλαρώσει, είπα.. δεν μπορεί. Στο πρώτο τέταρτο ένιωθα μια ακατανίκητη επιθυμία να σπάσω κάτι… Κι έρχεται η κατάλληλη ατάκα την κατάλληλη στιγμή.

Θ: Ρε μαλάκα.. μας εμπιστεύεσαι στο δωμάτιο με τα ποτήρια; (Ο Γιάννης εχει συλλογή ποτηριών).

Γ: Χαχαχα… δεν θα’ σαι καλά!

Εντωμεταξύ όσο περνούσε η ώρα εγώ φόρτωνα. Η ρακί έσταζε στο ποτήρι και αυτό που έβλεπα με προκαλούσε. Με προκαλούσε πολύ!

Τα παιδιά την είχαν ξαναδεί την ταινία, κι έτσι τα σχόλια μας ενδιάμεσα με κρατούσαν στην πραγματικότητα.

Κατά τη διάρκεια της προβολής, φυσούσα-ξεφυσούσα αλλά παρ’όλα αυτά ήθελα να την δώ όλη!

Δεν πίστευα ότι θα μπορούσε να με επηρεάσει τόσο.

1,5 ώρα μετά περίπου επιτέλους τελείωσε. Ένιωθα απίστευτη ένταση μέσα μου!

Ο Θωμάς με χτυπάει στον ώμο και γελάει…

Α: Άσε με ρε παιδί μου να ηρεμήσω λίγο.

Θ: Έλα ρε… χτύπα με!

Ε, εντάξει… εκτονώθηκα λιγάκι. Όχι όσο θα ήθελα βέβαια ;)

Γ: Την έχω δεί 4-5 φορές.

Α: Τιιιιι??? Δεν θα την άντεχα ούτε 2η!

Με επηρέασε περισσότερο απ’ οσο πίστευα.. απ’ οσο περίμενα.

Νεύρα.. πολλά νεύρα κι ένα περίεργο πάθος να πλακώσω κάποιον στο ξύλο.

Κι όχι τίποτα άλλο… 1.60 άνθρωπος με ποιόν να τα βάλω?

Δεν με παίρνει!

Στα extras γίνεται το εξής σκηνικό.

Προσπαθούν οι ηθοποιοί να βγάλουν μια σκηνή. Υπάρχει μεγάλη ένταση. Ο σκηνοθέτης δίνει το σήμα να ξεκινήσουν. Αρχίζουν να φωνάζουν και σε κάποια φάση ο ένας απ τους δύο λέει μια ατάκα που δεν είναι στο σενάριο :

Ηθοποιός: Θα τσακωθούμε!

Σκηνοθέτης (απορημένος) : Με ποιόν?

Ηθοποιός : Με όλους!

Σκέψου!

Αν βρεθεί στο δρόμο σου αξίζει να την δείς. Δοκιμάζει όρια.

Φρόντισε με όποιον την δείς να μην έχεις ίχνος απωθημένων.

Ξέρεις τι εύκολα που γίνονται παρεξηγήσεις στις μέρες μας?

Για πλάκα!

Δεν έχει ούτε μία σκηνή βίας (εκτός από ένα ανεπαίσθητο χαστούκι) κι όμως ξυπνάει άγρια ένστικτα!

Αυτά. Και τώρα πάω να πλακώσω το αφεντικό στο ξύλο! Grrrrrrrr!!

25 comments:

  1. Έλα ρε πως κάνεις έτσι, φαντάσου να την έβλεπες μόνη σου όπως το κανα εγώ την πρώτη φορά...
    Ε μετά συνηθίζεις, αφού να φανταστείς την πετυχαίνω στην ΕΤ1 από την σκηνή του μπάνιου με τον γιο και λίγο ήθελα και θα την ξανάβλεπα επιτόπου...
    ΜΠΥΡΑ ΠΙΑΣΕ ΜΟΥ ΜΙΑ ΜΠΥΡΑ ΡΕ

    ReplyDelete
  2. Τι να σου πώ;
    Ισως σε έχω υποτιμήσει.
    Είσαι κ σε κάποια ηλικία...αντέχεις! :PPP
    ΜΠΡΑΒΟ!(Η απάντηση για την μπύρα :)

    ReplyDelete
  3. Τώρα αν σου πω ότι την έχω δει πάνω από 4 φορές σίγουρα…! Την πρώτη φορά που την είδα δεν μπόρεσα να κοιμηθώ από τα νεύρα μου ! Από τότε κατάλαβα ότι έχει θεραπευτική άξια αυτή η ταινία , όποτε έχω νεύρα την βάζω και βλέπω μερικές σκηνές , εκτονώνομαι και μετά ηρεμώ….

    ReplyDelete
  4. το είδα χτες στην Ετ1. σαφώς ταράχτηκα, αλλά γέλασα και πολύ.
    δεν είχα ξαναδεί τέτοιο πράγμα.
    η σημαντικότερη ελληνική ταινία που είδα εδώ και αιώνες.
    δεν έχω λόγια.

    ReplyDelete
  5. Θεραπευτική αξία;
    Τι έχασα ρε παιδιά;;

    ReplyDelete
  6. @enteka
    Δεν ήταν άσχημη. Ηταν έντονη...πολύ έντονη!Για τα ελληνικά δεδομένα, δεν το συζητώ..μακράν η καλύτερη απο όσες έχω δει.

    ReplyDelete
  7. αστάρτη, σπίρτο είσαι.. καμμένο, αλλά σπίρτο.. Τώτα γιατί έχω αρχίσει και στη λέω δεν ξέρω..

    καλά η σκηνή με τον ανεμιστήρα είναι κορυφαία..

    πηγαίντε στην παρακάτω διεύθυνση. έχει πολλές ταινίες και πολλά άλλα..

    http://filosofia.gr/blogs/index.php?blogId=20

    οι ταινίες είναι δεξιά, εκεί που λέει MOVIES. Έχει και το σπιρτόκουτο..

    ReplyDelete
  8. Δεν την έχω δει...οπότε δεν καταλαβαίνω προς τι τόσα νεύρα!!
    Αλλά μ'αυτά που ακούω δεν νομίζω να το επιχειρήσω!!
    Καλημέρααα!!

    ReplyDelete
  9. Μικρή βοήθα!!!
    τσέκαρε το τελευταίο POST μου...

    ReplyDelete
  10. Noembris...tou 06...meta apo 200 wres sto internet kai hdh sto dwmatio murize kammeno,basika egw muriza,phra thn apofash na petaxtw mexri to video club na parw kamia tainia na coolarw ligo...
    Mpainw mesa...kai fff...poso bariemai na psaxnw gia tainies...paw sta ellhnika...pernw to na m'agapas tou sidhropoulou kai to spirtokouto...me trabi3e o titlos,mias kai to dwmatio mou a8hna fernei arketa se spirtokouto...paw spiti...thn bazw...exw pou exw mia zwh neura...paragine to kako...h8ela na brw auton ton tupo kai na ton kopanisw...skaseeeee reeee...na lew apo mesa mou...
    se katalabenw glukia mou astarth :-)
    p.s.An 3ana3exasw kwdikous den 3anakanw allo profile....bare8ika...

    ReplyDelete
  11. @katourimeni podia
    Λες να φταίει η αναφορά στην ταινία;
    Τσιτώσαμε; :P

    Κλασσικό ελληνικό στοιχείο..πέρα απ’τις φάτσες, ήταν και η αναφορά της φράσης "ρε μαλάκα" κάθε 3 δευτερόλεπτα!

    Το κοίταξα..χμμ όντως έχει ωραία πραγματάκια.


    @blogaki
    Δες την όταν νιώσεις την ανάγκη να δείρεις κάποιον. Πολύ προτρεπτική!
    καλημέρα καλό μου..

    ReplyDelete
  12. @niaaaaaaaakiiiii mmmmmmmmmmm
    Είσαι ο μοναδικός άνθρωπος που δεν θα έπρεπε ΠΟΤΕ να δεις αυτήν την ταινία!!
    Ευτυχώς που δεν ήμουν κοντά σου..
    Τις είχα μαζέψει, στο χαλαρό.
    Σημείωσε τους κάπου ρε παιδί μου!!

    ReplyDelete
  13. Ελα και από εδώ.....εχω και απο εδώ κόσμο να δείρεις..

    ReplyDelete
  14. etsi opws eimai shmera...oute thn katsarida pou trexei mesa sth kouzina den exw ore3h na patisw....POUTANES KATSARIDES....

    ReplyDelete
  15. @an205
    Εφταααασεεεεε!!
    Δώσε μου λίγο χρόνο να το φτιάξω..

    @julia
    Μμμ..ψήνομαι ;)

    @nia
    Ποιος το πείραξε το κορίτσι μου;
    Ποιός; ποιός; ποιός;
    Καταραμένα κατσαρίδια!

    ReplyDelete
  16. Den thn exw dei kai basika me provlimatises giati eimai o master ths hremias kai anaisthisias kai pote den exo ftasei s ayto to shmeio.. proklisi!

    ReplyDelete
  17. τώρα είσαι έτοιμη να δεις και την καινούρια ταινία του Οικονομίδη.

    "Η Ψυχή στο στόμα"

    ReplyDelete
  18. @spyro καλο μου..
    κι εγώ έτσι έλεγα.Τέρας ηρεμίας κι εγώ. Μετά απο αυτό αναθεωρώ.
    Οταν την δείς, πες μου εντυπώσεις.

    @lazinio
    "H ψυχή στο στόμα"?
    Μην με τρομάζεις...
    Θα το κοιτάξω ;)

    ReplyDelete
  19. Ε οτι θα προκαλούσα τόσο πανικό όταν έλεγα ''αφού την έβαλες θα τη δούμε όλη'' δε το φαντάστηκα ποτέ...
    Γιατί ρε?γιατί ρε Γιώργο?Δεν είπαμε ρε Γιώργό? γιατί ρε Γιώργο? Γιατί τα γυρνάς ρε?γιατί ρε Γιώργο?γιατί ρε Γιώργο?γιατί ρε Γιώργο? ε? Τα γυρνάς ρε? γιατι ρε τώρα ρε?
    χι χι χι χι .....

    ReplyDelete
  20. κι εγω μέχρι πρότινος τερας ηρεμίας υπέγραφα μέχρι που είδα μια ταινία προχτες και με σήκωσε λίγο...αλλα θελω κι αλλο..θα τη δω και θα σε πω )

    ReplyDelete
  21. @phantom pad
    εσυ φταίς για ολα!εσύ εσύ εσύ!!
    Πάμε για την επόμενη ε?
    Σε σινεμά ομως..με ντολμπι σαράουντ..!

    @crazy chef
    Nαι ναι..αν βρεθεί στο δρόμο σου, στείλε μου ένα μέιλ με εντυπώσεις..είμαι πολύ περίεργη.

    ReplyDelete
  22. matchbox..spirtokouto..opws theleis....

    poly yliko vre paidi mou...
    tha ftiaksw kafe k tha katsw na se diavasw...
    cu...
    stay ridiculous;)

    ReplyDelete
  23. Χμμ... είναι περίοδος ηρεμίας.. μακριά από εντάσεις :P

    ReplyDelete
  24. Είδα χθές την καινούρια ταινία του Οικονομίδη,"Η ψυχή στο στόμα".Απαπα,τι πράγμα ήταν αυτό.Πραγματικά με την ψυχή στο στόμα βγήκα απ'την αίθουσα.

    ReplyDelete
  25. Γουέρ αρ γιου φορ φακς σέικ?
    Τοκ του ας!

    ReplyDelete