16.2.07

Μέρες παράξενες

Έρχονται κάτι μέρες… τόσο μουντές, τόσο άχαρες.

Σήμερα το πρωί δεν ήθελα να σηκωθώ απ το κρεβάτι. Ήθελα να μείνω εκεί για πάντα. Να σκεπαστώ μέχρι πάνω απ’ το λαιμό και να μην βλέπω άνθρωπο!

Να μην σκέφτομαι, να μην νοιώθω. Να κοιμάμαι όλη μέρα!

Το ήθελα τόσο πολύ που τελικά μπήκα στο τριπάκι. Έπρεπε να σηκωθώ για δουλειά και δεν το έκανα. Έκλεισα πάλι τα μάτια και την επόμενη φορά που τα άνοιξα είχα ήδη καθυστερήσει μισή ώρα στη δουλειά. (το ίδιο επαναλαμβανόμενο λάθος “5 λεπτά ακόμη”…σε ποιόν τα πουλάς αυτά;; πότε θα σταματήσεις να το κάνεις;; jamais!)

Μέχρι να ντυθώ, να ετοιμαστώ, να φτάσω.. μμμ.. άργησα πολύ.

Σκέψου τώρα ότι την προηγούμενη μέρα μου έκαναν παρατήρηση επειδή είχα αργήσει 1 τέταρτο. Τι θα πείς τώρα; Nice!!

Αυτό το εγερτήριο στις 07.45 ποτέ δεν θα το παλέψω! Όχι δεν είπα αυτό.. αυτό ήταν σκέψη.

Anyway... τα μπάλωσα (περίπου).

Η μαυρίλα όμως εκεί… να επιμένει. Φύγε από δώ, όχι σήμερα, ξεκόλλα… τίποτα! Ένα μαύρο σύννεφο από πάνω μου. Μου έσπασε τα νεύρα κάποιος στη δουλειά. Νόμιζα θα ανατιναχτώ απ’τα νεύρα μου.. ναι,ήταν τόσο πολύ! Παρ’ ολο που γενικά είμαι άνθρωπος ήρεμος. Συγκρατιόμουν.. προσπάθουσα να δείχνω ψύχραιμη… εξαιρετικά δύσκολο!

Μόλις το ρολόι έδειξε μια φυσιολογική ώρα, (12 το μεσημέρι ας πούμε που ξυπνάει ο κόσμος), άρχισε να χτυπάει το κινητό μου. Ο ένας μετά τον άλλο. Με πήραν άτομα που είχαμε να μιλήσουμε πάνω από 6μηνο.

Άνοιξα το mail μου σε κάποια φάση και είδα videaki που μου είχε στείλει ένας φίλος… άψογο. Έλιωσα στο γέλιο!

Σιγά σιγά άρχισα να επανέρχομαι. Το χαμόγελο επέστρεψε. Ξέχασα και το πρόσωπο στη δουλειά.. σιγά να μην μου το χαλάσει.. ουστ! Άρχισα να κάνω σχέδια για το βράδυ, σκέφτηκα πόσο τυχερή είμαι που έχω κοντά μου τόσο καλούς φίλους, και το σημαντικότερο όλων για σήμερα είναι ότι γίνομαι 24.

Μπορεί να είναι μια μέρα σαν όλες τις άλλες αλλά αυτή τη μέρα θέλω να είμαι happy. Σαν τα b-day μου.. :)
Μεγαλώνω και το χαίρομαι απίστευτα!!
Τα καλύτερα έρχονται όπως λέει και μια ψυχή… και λέει αλήθεια!


14 comments:

  1. 1. ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΑΝ ΤΟ ΘΕΣ ΠΟΛΛΑ
    2.ΣΕ ΣΥΓΧΩΡΩ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
    3.ΤΟ ΔΩΡΟ ΣΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΑΛΑΒΕΙΣ ΙΔΙΟΧΕΙΡΟΣ (ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΧΟΙΡΟ ΔΗΛΑΔΗ)
    4.ΣΟΥ ΧΩ ΕΚΠΛΗΞΗ http://phantompad.blogspot.com/
    ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΘΑΝΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΚΟΥΦΑΛΑ ΝΕΚΡΟΘΑΦΤΗ

    ReplyDelete
  2. χρόνια πολλά και καλά κούλουμα :-)

    ReplyDelete
  3. Xronia sou kala Astarth me ygeia k o,ti epi8umeis! :)

    ReplyDelete
  4. “Να ζήσεις Astartoula και χρόνια πολλά, μεγάλη να γίνεις με άσπρα μαλλιά…” !Ζητάω κατανόηση για το βραχνό της φωνής μου , αλλά οφείλεται σε ασθένεια η οποία με έχει ρίξει από το πρωί στο κρεβάτι και δεν λέω να σηκωθώ…!Πολύχρωμη και ευτυχισμένη λοιπόν , εύχομαι όταν κανείς τον απολογισμό σου του χρόνου την ίδια μέρα να νιώσεις ότι τα 24 ήταν άκρως δημιουργικά για σ’ένα και με μικρότερο απολογισμό ονείρων για τα επόμενα χρόνια….! Διάλεξες και συ μέρα να δουλέψεις …!Καλά να περάσεις ότι και να κανείς απόψε…

    ReplyDelete
  5. Xronia pollaaaaaaaaaaaaaa....:)
    Ygeia kai oti kalytero eyxomai :D

    ReplyDelete
  6. ti perimeneis twra na sou pw xronia polla?? gia auto loipon sto profile sou to 23 egine edw kai 2 meres 24. Etsi ekshgeitai..

    8a sou pw twra ta xronia polla. Xronia sou polla kai o,ti epi8umeis na to pa8eis.. (prepei kapoia stigmh na allaksw euxh giati einai poluforemenh)..

    ReplyDelete
  7. @παιδιά σας ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ.
    Εχω πιει κάτι ψιλά και επιτρεψτε μου να μην απαντησω σε εναν προς έναν.
    Πάντως οτι επιθυμώ θα φροντίσω να το πάθω!...είμαι ειδική σε αυτό.
    Σας καληνυχτίζω..ώρες δύσκολες...
    Μουααατσ σε όλους!

    ReplyDelete
  8. Δεν το ήξερα και δεν το είδα χθες, οπότε καθυστερημένα θα σου πω: Χρόνια πολλά!!!!

    ReplyDelete
  9. Εμ, βρες μια δουλειά βράδυ πουλάκι μου...
    Εμείς τι είμαστε χαζοί?
    χε χε χε ....
    ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ... ΞΕΚ@#$%^&* ΜΟΟΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ!!!!!

    ReplyDelete
  10. Χρονια πολλα και καλα ταξιδια. :)

    ReplyDelete
  11. να ζησεις...ομορφα))

    ReplyDelete
  12. Καλέεεεεεεεεεε αν και άργυσα πολύυυ...
    ευχομαι να τα ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙΣ και να περνάς πάντα όμορφα... και ναι τα καλύτερα έρχονται αλλά αυτή η δεκαετία 20-30 ειναι η καλύτερη!!!!ΖΗΣΕ ΤΗΝ

    ReplyDelete
  13. Χρόνια πολλά... σόρυ για την καθυστέρηση, αλλά είμαι λιγάκι στην κοσμάρα μου εδώ και μερικές μέρες...
    Ελπίζω να είσαι καλύτερα τώρα :)

    ReplyDelete
  14. Eυχαριστώ πάρα πολύ και τους υπόλοιπους
    Aν και καθυστερημένοι...σας συγχωρω :)

    ReplyDelete