1.2.07

Ανακύκλωση;..τι εννοείς;

Δουλεύω στη γραμματεία ενός εργοταξίου.
Πετάω αρκετό χαρτί καθημερινά και νιώθω άσχημα ρε γαμώτο.
Οπότε σκέφτηκα σήμερα να πάρω τηλ για να μάθω που μπορώ να αφήνω αυτό το χαρτί ωστε να το στέλνουν για ανακύκλωση.

Βήμα πρώτο:
Τηλεφωνημα στο ΚΕΠ του νησιού.
Η κατα τα άλλα ευγενική κοπελιά που μου απάντησε δεν είχε ιδέα.
"Εεεμ..δεν έχω υπ’οψην μου σε ποιον μπορείτε να απευθυνθείτε για κάτι τέτοιο.
Δοκιμάστε να τηλεφωνήσετε στη γραμματεία του δημάρχου..ίσως εκεί μπορέσουν να σας βοηθήσουν".
Οκ.

Βήμα δεύτερο..τηλεφώνημα δεύτερο.
-Καλημέρα σας.Μήπως ξέρετε αν υπάρχει κάποιος χώρος στο νησί οπου συλλέγεται χαρτί που αποστέλλεται για ανακύκλωση;
-Ανακύκλωση;
-Ναι..ανακύκλωση χαρτιού (μήπως είπα κάτι λάθος;..δηλαδή τι δεν κατάλαβε;)
-Ναι..ανακυκλωση χαρτιού..εε..οχι.
-Τι οχι; οχι δεν γνωρίζετε;
-Οχι οχι..γνωρίζω.
-Ε..που βρίσκεται αυτός ο χώρος; (με τα νεύρα μου παίζει πρωί πρωί;)
-Δεν υπάρχει τέτοιος χώρος.
-Δηλαδή σε νησί σχεδόν 15.000 κατοίκων, δεν έχει κάνει κανείς μια τέτοια κίνηση;
Γιατί;..δεν νομίζετε οτι επιβάλλεται;
-Κοίταξε κοπελιά, δεν είμαι εγώ η αρμόδια για αυτό.

Δεν είχα σκοπό να ασχοληθώ παραπάνω.Δεν βγάζεις άκρη με ολους αυτούς τους υψηλά ιστάμενους.Δήμαρχοι - αντιδήμαρχοι και σκατά στα μούτρα τους!

Δεν είμαι καμία τρελλαμένη με την οικολογία αλλά νομίζω πως μια στοιχειώδη ευαισθησία απέναντι στη φύση ολοι μας πρέπει να την έχουμε.

Δεν θα πώ τίποτα παραπάνω..τα συμπεράσματα δικά σας..

Kαι μιας κ μιλάμε για προστασία του περιβάλλοντος...δες κι αυτό..

ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΑ ΦΩΤΑ ΣΑΣ ΓΙΑ 5 ΛΕΠΤΑ!

ΑΣ ΣΚΕΦΤΟΥΜΕ ΓΙΑ 5 ΛΕΠΤA ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ!

ΣΤΙΣ 2 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΠΑΡΙΣΙ Η ΕΚΘΕΣΗ ΤΟΥ Ο.Η.Ε. ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ . ΑΣ ΔΕΙΞΟΥΜΕ ΟΤΙ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ. ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΟΛΙΤΕΣ ΘΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΤΑ ΦΩΤΑ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ ΤΟΥΣ ΓΙΑ 5 ΛΕΠΤΑ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 1Η ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2007, ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΑΣ 20:55 -21:00. ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΑΠΟ ΤΗ ΓΑΛΛΙΑ, ΑΛΛΑ Η ΙΔΕΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΔΕΔΟΜΕΝΗ ΣΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ, ΓΕΡΜΑΝΙΑ, ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ, ΑΓΓΛΙΑ, ΙΤΑΛΙΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΣΕΙΡΑ ΜΑΣ.

Η ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ .

Εγώ πάντως θα τα σβήσω κι ας πρόκειται μόνο και μόνο για μια συμβολική κίνηση.

6 comments:

  1. Πωπω δεν το πιστεύω.....!!!
    Σε ποιο νησί είσαι καλέ και δεν έχει τις στοιχειώδεις υποδομές??και με τόσο λαό κιόλας???

    ReplyDelete
  2. Σαντορίνη..
    Κοσμοπολίτικο νησί σου λέει μετά.
    Οπου θέλουν!
    Ούτε εγώ το πίστευα!!

    ReplyDelete
  3. ΕΕΕΕ Ώπα !!!

    Και συ ατην πατρίδα μου μένεις????

    Δεν το ξερα ότι έχουμε τέτοια προβλήματα...να μου φιλήσεις όλο μου το νησάκι!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  4. Εχουμε και είναι κρίμα!

    Πατρίδα ε?
    Αντε να σε δούμε λοιπόν..

    Ολο το νησί να φιλήσω???¨:S

    Στέλνω φιλιά σε εσένα :)

    ReplyDelete
  5. Asta na pane.. Ellada kai perivallon..
    Ante kane esy kati! :)
    Vgale enan kado!

    ReplyDelete
  6. Τσ τσ τσ
    λάθος άτομα σε λάθος θέσεις.
    Εγώ έπρεπε να ήμουν δήμαρχος..
    Χαραμίζομαι! :P

    ReplyDelete