22.2.07

Sms

Μηνύματα των σούπερ φίλων μου!
Ξεχώρισα τα καλύτερα και τα παραθέτω.
Ετσι...γιατί σήμερα ο ήλιος λάμπει κι έχω κέφια.. :)

1. Στην απίθανη περίπτωση που δεν έχεις τρελή δουλειά και μπορείς να μπείς στο ιντερνετ για 2 λεπτάκια, μπορείς να δεις αν το τει μου έχει καταληψη;Δες στο edopolytecnio.org ή στο noikokyra.gr στο link "μάνες" στο άρθρο "πότε θα πάρει πτυχίο ο γιός μου".

2. Λατρεύω να σε μισώ!

3. Ξεράθηκα στον ύπνο.Να σε...πάρω αύριο; ;)

4. Εφαγα ένα φυστίκι που είχε γεύση τσουρέκι.

5. Μην κλάψεις..αλλά αύριο...ΡΕΠΑΡΩ ΚΟΠΕΛΙΑ!!

6. Εχω υπηρεσία με έναν αξιωματικό ο οποίος μας τραγουδάει "μας ψάχνει ο δρακουμέλ, ποτέ δεν μας γελά, ο σοφός μπαρμπα-στρούμφ τα σχέδια τους χαλά!"

7. I´m siiiiinging in the rain, i´m siiiiiiinging in the rain! What a glorious daaaaay and i´m haaappy agaaaaain! Ποιος χρειάζεται τον ύπνο;

8. Εγώ πότε θα γίνω μάνα; Τσίσα

9. Σου εχω πει οτι..εεε..οτιιι...εεε...να μωρε...ε,να σ’αγαπάω ρε μαλλλάκα...χου χου..μπουχουχου...χι χι χι..χε χε χε

10. Μόλις με έχεσε ένα περιστέρι!

14 comments:

  1. αχαχαχαχα γαμάτα γαμάτα μπράβο μπράβο!
    εσύ βέβαια δεν έχεις να πεις τίποτα αλλά δεν πειράζει :p

    ReplyDelete
  2. Αμα έχεις τέτοιους φίλους, δεν έχεις να φοβάσαι τίποτα!!!
    Εγώ ξεχωρίζω ένα που μου είχε στείλει η κολλητή μου:
    "Αγάπη μου, βλέπω απέναντί μου μια κοπέλα που έχει μικρότερα βυζιά από σένα!! Χικ και γαμώ!!!"

    Τι να πεις...;:

    ReplyDelete
  3. @it is
    Διαβασα τα "μπράβο" και ανησύχησα.
    Τα σώζεις πάντα την τελευταία στιγμή.
    Σήμερα ομως οπως είπα, έχω κέφια και θα συνεχίσω να σου χαμογελάω παρά τις συνήθεις κακιούλες σου :) :) :)

    @Blogaki
    Αχ..μην ξύνεις τέτοιες πληγές! ;)
    Οντως τα sms απο μεθυσμένους φίλους, είναι ολα τα λεφτα!
    Σου φτιάχνουν την διάθεση βρε παιδί μου..

    ReplyDelete
  4. kalimera:) wraia sms, eidika to 4, lol..
    peirazw na to kanw clopy paste kai meta parallagi?

    ReplyDelete
  5. Καλημέρα Σπύρο-super παιδί!
    Clopy?..Θα το clepseis? χαχα
    Ελεύθερα,εννοείται..κανένα πρόβλημα :)

    ReplyDelete
  6. Όχι κακιούλες... με αγάπη σου τα λέω όλα... το ξέρεις αυτό :)
    Α, έχεις λίγο μπρόκολο μεταξύ κυνόδοντα και προγόμφιου...

    ReplyDelete
  7. Ναι ναι..εξάλλου έχεις αποδείξει πόσο πολύ με αγαπάς.
    Λέω κι εγώ..τι με ενοχλεί τόση ώρα..μια οδοντογλυφλίδα ρε παιδιά!
    Ευχαριστώ πολύ φιλαράκι!Υπόχρεη..

    ReplyDelete
  8. Hello!
    This work is very good
    Thank you

    ReplyDelete
  9. ΤΟ ΤΟΠ ΤΕΝ (TOP10) ΤΩΝ SMS
    1) Συγνώμη που σε εγκατέλειψα τόσο ξαφνικά χωρίς καμιά προειδοποίηση...χωρίς ούτε ένα γεια ..μου λείπεις πολύ ..και πάλι συγνώμη.....Ο Εγκέφαλος σου !!
    2) Άσε ! Μηχανουσα ένα οδηγακι και είχα πιει μια λεμομενη παγωναδα και μυρμιγκουσε ένα περπατακι επάνω μου και κολωθηκα σε μια καρφωνα.. μουνας γελακι ε?
    3)Όταν διάβασα τα κακά που προκαλεί το κάπνισμα ..έκοψα το κάπνισμα, όταν διάβασα τα κακά που προκαλεί το ποτό ..έκοψα το ποτό, όταν διάβασα τα κακά που προκαλεί το σεξ ..έκοψα το διάβασμα !!

    4)10% Σε θέλω 20% Σε σκέφτομαι 30% Σε θυμάμαι 40% Σε θαυμάζω 50% Σε λατρεύω 60% Μου λείπεις 70% Σε έχω ανάγκη 80% Σε γουστάρω 90% Με τρελαίνεις 100% ΣΕ ΔΟΥΛΕΥΩ !!!

    5)Σήμερα είδα δυστυχώς πόσο μικρό τον έχω ..δεν πρόλαβα να τον χαϊδέψω και αυτός χάθηκε από τη χούφτα μου ..τι γελάς? έχεις μεγαλύτερο.....μισθό?

    6) Οι 3 μεγάλοι ηρωες των Η.Π.Α. είναι : 1) Ο Superman γιατί πετάει πάνω από τα κτίρια 2) Ο Spiderman γιατί σκαρφαλώνει στα κτίρια 3) Ο Mousoulman γιατί περνάει μέσα από τα κτίρια !!

    7) A friend is 1% Funny 2% Sweet 3% Caring 4% Loving 90% Good Looking That's why i am your friend!

    8) Όταν είσαι καλά είμαι και εγώ όταν στεναχωριέσαι στεναχωριέμαι όταν κλαις και με χρειαστείς θα είμαι εκεί...όταν με έχεις ανάγκη θα είμαι στο πλευρό σου ..πουλάω χαρτομάντιλα 3+1 ΔΩΡΟ!

    9) Αν ήσουν ψαρί θα ήμουν θάλασσα, αν ήσουν αστέρι θα ήμουν ουρανός, τώρα που είσαι ψώνιο...τι να γίνω?...SUPER MARKET?

    10) Τα λεφτά είναι σαν την περίοδο έρχονται μια φορά το μήνα κρατάνε μια εβδομάδα και μετά αρχίζουν τα γαμησια!
    :-)))

    ReplyDelete
  10. Δείξε μου τον φίλο σου να σου πω πια είσαι…! Θα’θελα να’ξερα πως συνεννοείστε…!Πάντως αυτό το φιστικί με γεύση τσουρεκιού με προβλημάτισε….

    ReplyDelete
  11. χιχι εγώ νομίζω ότι το καλύτερο ήτανε το τελευταίο...!

    ReplyDelete
  12. Εμένα μου στείλανε "Πάσχα με το μικρό Σαντικάι"

    ReplyDelete
  13. Koρυφαία μηνύματαε???

    Ξαδερφός μου:Έλα οπίσθιο, είμαι στο λεωφορείο για Λούτσα...θα ρθεις?

    Φίλη μου Φωτεινή:Μπράβο μισή μου μερίδα!

    Φίλος Γιάννης :Σάπια

    Φίλος Mike :Που εισαι μωρή σάπια?

    Φίλη Λίτσα:Τι κάνει το αγαπημένο μου μαλάκιο?

    Φίλος Γιώργος: Στις ομορφιές σου ε? Θα σε πάρω μετά....

    ένα μικρό δείγμα που βρ'ηκα στο κινητό μου....!!!

    ReplyDelete
  14. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete