23.2.07

Όχι πάλι αυτός!!

Το ξυπνητήρι και πάλι χτύπησε στις 07.45…

Αυτό το πρωινό όμως ήταν διαφορετικό. Δεν ήταν σαν τα άλλα. Ήταν σαν να το ήξερα από χθες πως θα έρθει. Κοιμήθηκα ανήσυχα. Βαθιά μέσα μου τον περίμενα. Κι ας ευχόμουν πως είναι κι αυτό άλλη μια ιστορία που συνηθίζω να κατασκευάζω στο μυαλό μου. Έπεσα έξω αυτή τη φορά. Δεν ήταν φαντασία… ήταν προαίσθημα. Ήταν πραγματικότητα… και ήταν ήδη εκεί.

Άνοιξα τα μάτια μου δειλά το πρωί. Δεν ήθελα να τον αντιμετωπίσω. Δεν ήμουν έτοιμη. Είχα τόσα πράγματα να κάνω κι αυτός θα με κρατούσε πίσω. Το ήξερα. Κάθε φορά που έρχεται νιώθω τον εαυτό μου να μην μπορεί να λειτουργήσει.

Εντάξει, το παραδέχομαι… είμαι αδύναμη μπροστά του. Η ύπαρξη του στη ζωή μου με πονάει και με αποσυντονίζει. Δεν μπορώ να συγκεντρωθώ σε τίποτα… σκέφτομαι μόνο εκείνον. Δεν το θέλω… απλά συμβαίνει.

Κι όμως, κάθε φορά που έρχεται ποτέ δεν κάνω κάτι για να τον διώξω. Ούτε καν τότε που δάκρυσα στα κρυφά απ’ τον πόνο της παρουσίας του. Ήταν πολλές οι φορές που μου προσφέρθηκε βοήθεια από γονείς και φίλους για να τον αναγκάσω να φύγει. Κι όμως δεν την δέχτηκα. Ίσως φταίει η πεποίθησή μου στο ότι μια κατάσταση για να τελειώσει πρέπει να κάνει τον κύκλο της.

Όσο κι αν πονάει, όσο κι αν πληγώνει… θα πρέπει να το υπομείνω, να φανώ δυνατή.

Πάει καιρός απ’ την τελευταία φορά που με είχε επισκεφθεί. Πολύς καιρός. Ήμουν ήρεμη, ήσυχη. Τον είχα σχεδόν ξεχάσει. Δεν υπήρχε πια για μένα.

Κι ήρθε αυτό το πρωινό να μου υπενθυμίσει πως τίποτα δεν έχει τελειώσει… πως όλα είναι εδώ. Για ακόμα μια φορά εδώ. Για ακόμα μια φορά θα πρέπει να τον αντιμετωπίσω μόνη.

ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΟΣ ΠΟΝΟΚΕΦΑΛΟΣ!!!

26 comments:

  1. το καλό του να μένεις σε νησί είναι ότι δεν μπορείς να χαθείς..

    το κακό του να μένεις σε νησί είναι ότι δεν μπορείς να ξεφύγεις..

    ReplyDelete
  2. Γιατί εσύ που μένεις σε πόλη, μπορείς να ξεφύγεις απ τον πονοκέφαλο;
    Πως; θέλω κι εγώ!!

    ReplyDelete
  3. υπάρχει λύση..

    http://lazinio.blogspot.com/2007/01/blog-post_16.html

    ReplyDelete
  4. Ρε μωρό μου, εντάξει... δεν είναι ανάγκη να κάνουμε σεξ σήμερα... δε χρειάζεται να μου λες ψέματα... μπορούσες απλά να μου πεις πως δεν έχεις όρεξη...

    ReplyDelete
  5. Mάλιστα..πολύ ενδιαφέρον!
    Θα το δοκιμάσω.
    Χιλια ευχαριστώ για τις πληροφορίες..σου χρωστάω!

    ReplyDelete
  6. Εμμμμ...ponstan?Panadol?Lonarid?Τηγάνι στο κεφάλι να ξεραθείς πάλι στον ύπνο και να μην καταλαβαίνεις τίποτα;;
    :) Περαστικούλια!!

    ReplyDelete
  7. Βλέπω το χθεσινο TOP10 σε ενέπνευσε αλλά σου έφερε και πονοκέφαλο. Οπότε κάτι να σου φτιάξει την μέρα (ελπίζω)

    Πάει ένας στο φαρμακείο.
    -Καλημέρα σας.
    -Χαίρετε.
    -Θα ήθελα...εχμ...να...ξέρετε...
    ένα..εεεε...κουτί...(πώς να το πω)...εεε..ΑΣΠΙΡΙΝΕΣ!
    Τον κοιταει καλά καλά ο φαρμακοτρίφτης, σκύβει, και πάει να πιάσει ένα κουτί ασπιρίνες.
    -...και ένα προφυλακτικό!
    Του τα δίνει, πληρώνει ο τύπος, φεύγει.
    Μετά από 5', τσουπ νάσου πάλι ο φιλαράκος με το ίδιο ένοχο ύφος.
    -Παρακαλώ.
    -Εεεεε, να, ήθελα...εχμ...ξέρετε...δηλαδή...ένα...κουτί...(φτου!)..ΑΣΠΙΡΙΝΕΣ!
    Τον ξανακοιτάει, πάει να το πάρει,
    -...και ένα προφυλακτικό!
    Παίρνει σβουριχτές ο φαρμακοποιός:
    -Εεεεεε καλά ρε φίλε, μας δουλεύεις;
    -Ορίστε;
    -Ε ΑΦΟΥ ΣΕ ΠΙΑΝΕΙ ΠΟΝΟΚΕΦΑΛΟΣ ΤΙ ΓΑΜΑΣ ΡΕ Μ@Λ@Κ@;;;

    ReplyDelete
  8. @it is
    Είπα να το φέρω λιγάκι διακριτικά να μην σε πληγώσω, αλλά τελικά...πόσο καλά με ξέρεις!

    @blogaki
    Αποφεύγω να χαπακώνομαι, οπότε αυτό το τηγάνι στο κεφάλι..χμμμ...μια χαρά μου ακούγεται! Ευχαριστώ :)

    @an205
    xaxa τι να σου πώ;
    Πάντα είχες μια λύση για κάθε μου πρόβλημα...ή μήπως το αντίθετο; ;)

    ReplyDelete
  9. Kalhmera sas
    Depon? Aspirini? Ponstan?
    Kafes? Xalarwma? Perpatima?

    ReplyDelete
  10. Skeftomai opws to bloggaki, to ksantho den kryvetai :))

    ReplyDelete
  11. Ναι το άτιμο! Το βάφω, το ξεβάφω, εκεί αυτό!! Με κυνηγάει!! :p

    ReplyDelete
  12. Πάντα είχες μια λύση για κάθε μου πρόβλημα...ή μήπως το αντίθετο; ;)

    Δηλαδή τι;;;

    Έχω ένα πρόβλημα για κάθε σου λύση;;;
    Δεν είμαι δημόσιος υπάλληλος γιατί
    δημόσιος υπάλληλος είναι εκείνος
    που έχει ένα πρόβλημα για κάθε λύση.

    Ή μήπως εννοούσες ότι έχεις εσύ ένα
    πρόβλημα γιά κάθε λύση που σου προσφέρω;;;
    Ή μήπως ότι εσύ έχεις λύσεις γιά κάθε μου πρόβλημα;;;

    ωωωχ τώρα έχω εγώ πονοκέφαλο!!!

    ReplyDelete
  13. Σπύρο παιδί μου..είπαμε ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΩ ΧΑΠΙΑ!Καφέ πίνω..δεν κάνει κάτι.Χαλάρωμα...στη δουλειά; δύσκολα!
    Περπάτημα..πφφφ..βαριέμαι!
    Ξανθό ε;..αχα..έτσι εξηγούνται ολα! ;)

    ReplyDelete
  14. @an205
    Αφου σου είπε το blogaki μην σκέφτεσαι...
    Βλέπεις τι παθαίνεις τώρα??
    Θα’ρθω το απογευμα να μοιραστούμε τον πόνο μας.. :)

    ReplyDelete
  15. lol.. συμπαντική αλήθεια το ονομάζω εγω αυτό

    καλημερα

    ReplyDelete
  16. Κοίτα δω που σε τι μπορεί να μεταλλαχθεί ένας απλός πονοκέφαλος...σε μια ολόκληρη συμπαντική αλήθεια! :)
    Καλή σου μέρα crazy crazy chef!

    ReplyDelete
  17. τώρα που έρχεται σ/κ να δεις τι ωραία θα σου περάσει..

    ReplyDelete
  18. Mμμ..υποψιάζομαι οτι έχεις δίκιο..

    ReplyDelete
  19. ax mas exoyn glosofaei poulaki mou...
    alla kala na patheis na matheis alli fora na mi mou pairneis tous filous mou!!!!
    ponokefalos,ponokefalos,ponokefalos,oooouuuuuuuuuuuu 666 ooooooouuuuuuuuuuuu 666 maaaagiiiaaaaaaaaaaaaaaa, xorkiiiiaaaaaaaaaa ooooouuuuuu!!!

    ReplyDelete
  20. Ολοι οι φίλοι σου είναι δικοί μου
    Μπουχουχου!
    Λες να είναι μάτι τελικά ε;
    Ξου ξου ξου...χαρίζω και τους φίλους.
    Υγεία πάνω απ ολα mate..xouxouuu

    ReplyDelete
  21. Όσο διάβαζα το ποστ είπα: όχι ρε φίλε έχει μπλέξει με κανένα τύπο που τη βαράει κλπ?! δεν της "φαινόταν"!
    ...
    πρέπει να κόψω να βλέπω τη λάμψη κ την καλημέρα ζωή σε επανάληψη... :S

    τι πονοκέφαλος είναι όμως?
    α)μια τρελόμπαλα χοροπηδάει ανάμεσα σε πέτρες στο μπροστά μέρος του κεφαλιού;
    β)το μισό κεφάλι πονάει κ το άλλο μισό το κοροϊδεύει που υποφέρει;
    γ)πονάει όλο το κεφάλι με στιγμές έντασης του πόνου σαν να σου σφίγγουν το κεφάλι με μια μέγγενη;
    (ας μη το συνεχίσω άλλο κ πονοκεφαλιάσουν κ οι υπόλοιποι!)

    ReplyDelete
  22. Είχα μπει στην ψυχολογία να σου απαντήσω σοβαρά αλλά την επόμενη φορά που θα το κάνω σκέφτομαι να ξεκινήσω να διαβάζω το post από το τέλος προς την αρχή…ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ….!!!!!

    ReplyDelete
  23. @JoaN
    Tο κατάφερα τελικά να βγεί έτσι ε?
    Καλή φάση!;)
    Το πρώτο μάλλον ήταν.Αυτή η τρελόμπαλα πολύ μου ταίριαξε!
    Σε ευχαριστώ που βοήθησες να το διευκρινήσουμε.
    Κι όπως είπαμε...μακριά απο καλημέρα ζωή, βέρα στο δεξί και τέτοια.
    Τα φιλιά μου :)

    @statler-wardorf
    xaxaxaxaxa
    Συγνώμη που σου το χάλασα!
    Τώρα ξέρεις... ;)
    Nτροπή και αίσχος.
    Δεν ξερω τι λες εσύ..εγώ πάντως γέλασα!

    ReplyDelete
  24. Καταραμένος, καταραμένος!! Χειρότερος κι από το χειρότερο εφιάλτη σου.. Άτιμε πονοκέφαλε! Ευτυχώς δηλαδή που υπάρχουν και τα Depon και κάπως σώζουν την κατάσταση!!

    ReplyDelete
  25. Με το που έφτασα στο τέλος χτύπησα το κεφάλι μου στον τοίχο και χτυπιόμουν στα γέλια! Τσακαλάκι, μας την έφερες!

    ReplyDelete
  26. JOAN????? ΒΛΕΠΕΙΣ ΟΝΤΩΣ "ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΖΩΗ"??? ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΥΘΑΝΑΣΙΑ! ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΩ! ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΛΠΙΖΩ ΚΙ ΕΣΥ! ΑΝ ΠΑΛΙ ΟΧΙ, ΚΟΦ' ΤΟ ΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ...ΒΛΕΠΕ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΣΕ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΣ ΑΛΛΑΓΗ!

    ReplyDelete