27.2.07

Mate?.. :(

Ορμώμενη από post ενός κολλητού, κι επειδή απ’ τη στιγμή που το διάβασα χάθηκαν όλες οι υπόλοιπες σκέψεις, θα γράψω για αυτό.

Τι γίνεται λοιπόν όταν εκεί που έχεις πειστεί πως έχεις βρει πλέον όλες σου τις ισορροπίες έρχονται τα πάνω – κάτω;

Τι γίνεται όταν πιάνεις ξαφνικά τον εαυτό σου να ταλαντεύεται στα θέλω και τα πρέπει, στα real και τα δήθεν, στο “είσθε” και στο “φαίνεσθε” ;

Ξέρεις ποιος είσαι… σίγουρα ξέρεις. Αλλά δεν αφήνεις αυτόν τον πραγματικό εαυτό να κάνει την εμφάνισή του γιατί προφανώς φοβάσαι πως δεν θα αρέσει.

Φόβος.. μην έχεις την ψευδαίσθηση πως είναι αποκλειστικό σου συναίσθημα. Το ότι δεν εξωτερικεύεται, δεν σημαίνει πως δεν υπάρχει σε όλους μας.

Οι αλλαγές γύρω σου σε τρομάζουν. Κυρίως οι αλλαγές που γίνονται μέσα σου. Γυρνάς με τον νου πίσω στον χρόνο… λύκειο.. ποιος νοιαζόταν τότε;

Ας έλεγαν ότι ήθελαν, ας έδειχναν με το δάχτυλο. Απάθεια και αδιαφορία. Το ίδιο εισέπρατταν κάθε φορά.

Καφές στο tropical και “κάτι απογεύματα με καφέ και τσιγάρο”… στιγμές ανεκτίμητες.

Και τώρα; Κάναμε τις επιλογές μας και προχωράμε. Δεν είναι κι άσχημα. Οκ, άλλα σχέδια, άλλα όνειρα είχαμε στα 16 μας. Τα ιδανικά έμειναν στη σφαίρα της φαντασίας και εμείς προχωρήσαμε στην πραγματικότητα. Πέρασε μια 7ετία… αλίμονο να είχαμε μείνει στα ίδια.

Αλλάζουμε… έτσι έχουν τα πράγματα σε αυτές τις ηλικίες.

Άλλαξες, ναι… το μόνο μου παράπονο είναι ότι σε έχω χάσει. Α, κι ακόμη ένα… όταν μου λες για PR θέλω να σου χώσω σφαλιάρα!

Κι ας ξέρω βαθιά μέσα μου γιατί γίνονται όλα αυτά. Κι ας σε δικαιολογώ ΚΑΘΕ φορά που μου λες ότι δεν έχεις χρόνο.

Ενθουσιαζόμαστε, πέφτουμε με τα μούτρα, ερωτευόμαστε κάθε βράδυ κι ένα διαφορετικό μπάζο, χάνουμε τον εαυτό μας για να τον βρούμε ξανά λίγο παρακάτω, τα λέμε στα όρθια στο photo play κι επιμένουμε να αναβάλλουμε ένα meeting στον Γιάννη, σαν τον παλιό καλό καιρό.

…αλλά τελικά… ότι μας δένει στα παλιά είναι οι κακές συνήθειες.

Smile ρε… :)

14 comments:

  1. Πίνουμε καφέεεεε.... ζήλια σου αμέ!!!
    Κι αν ήξερες ποιός σου γράφει κρυμμένος πίσω από την μάσκα του φαντομά...
    "ένα meeting στον Γιάννη, σαν τον παλιό καλό καιρό."
    α)εγώ τι φταίω;;; (δεν είμαι ο Θωμάς)
    β)Τι θα πει σαν τον παλιό καλό καιρό;;; (μόλις πέρυσι ήταν)
    γ)όλα τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν - τελικά
    δ)τίποτα δεν έχει αλλάξει και τίποτα δεν είναι όπως παλιά
    ε)σε μένα τίποτα;;; ούτε ένα τόσο δα comment και θες και καφέ... ουστ! ούτε στα τηλ δεν απαντάς;;; ουστ! καμιά ρακί και πολύ σου είναι
    Αυτά από μένα τα πα και ξαλάφρωσα, καλή χώνεψη... Πάρτον άλλον τώρα.
    (αυτές οι διαδυκτιακές π.....ζες πολύ μ'αρέσουν)

    δεν θέλει τώρα, ντρέπεται,μετά λέει, ξέρεις τώρα...

    ReplyDelete
  2. αλλίμονο αν μεναμε στις ιδιες ισορροπίες συνέχεια και επίσης αλλίμονο αν κάναμε τα ίδια πράγματα για όλη μας τη ζωη...μπρρρ))

    καλημέρα

    ReplyDelete
  3. @katourimeni podia
    Κι αν πρέπει...τι;

    @Phantom pad ή an205 ή όποιος είναι
    a)Ολοι έχουν μερίδιο ευθύνης..σιωπή,δεν ακούω λέξη!!
    b)Πέρσι ε; για δες πως περνάει ο καιρός!
    c)Πφφφ..καλό είναι τώρα αυτό;
    d)Σταμάτα πια με τα τραγούδια..!
    e)Pακί ε;...τι να κάνω;..θα συμβιβαστώ :PPP

    Θέλω κι εγώ να είμαι να είμαι εκεί και να πίνω καφέ.. :(
    Μαλακισμένα!

    Κοίτα ’δώ που τον έπιασαν ντροπές.
    Τα άλλα τα αίσχη όμως ξέρει να τα κάνει...ξέρει αυτός..ξέρει..

    @crazy chef
    χαχαχα...
    ναι..ακούγεται λιγάκι τρομακτικό!

    ReplyDelete
  4. Μικρούλα μου! Πολύ προσωπικό το postaki σου σήμερα και δεν κατάλαβα πολλά..είναι και το περασμένο της ώρας...είναι και το περασμένο της ηλικίας (φτου!)..anyway, αφού ήρθα που'ρθα, πάρε ένα φιλάκι! Σμακ!

    ReplyDelete
  5. Διαβάζοντας το post μου ερχόταν στοίχοι από ένα τραγούδι του Πασχαλιδη , όταν είδα το τελείωμα του post έμεινα με ανοιχτό το στόμα , μάλλον όπως και προηγούμενο σου post έπρεπε και αυτό να το ξεκινήσω από το τέλος ! Πολλές φορές μ’αρεσει να απαντάω με τραγούδια…. : “ …γυρεύω μάταια την κρυμμένη σου εικόνα ,σε ποιο καινούργιο παραμύθι να δοθώ . Δρόμοι και σπίτια και μορφές μιας άλλης μέρας , χρώματα , αρώματα , φωνές και μουσικές , ξυπνούν ξανά τις νοσταλγίας μου το τέρας και εσύ δίπλα από τον πυρετό μου να με καις….”

    ReplyDelete
  6. @blogaki
    περασμένο της ηλικίας??
    Ελα..δεν θέλω υπερβολές!Μόλις 3 χρονάκια παραπέρα...
    Το φιλάκι ήταν αρκετό.Ενα κι απο εμένα...σμαααακ!!

    @statler-waldorf
    Ξυπνούν ξανά της νοσταλγίας μου το τέρας...καλά τα λες..οσο μιλάμε με Πασχαλίδη, θα καταλαβαινόμαστε...στο εγγυούμαι!

    @katourimeni podia
    Εδώ σε θέλω!

    ReplyDelete
  7. Αχ κι εσύ και η lili μου θυμήσατε τα δικά μου "χασίματα" :-)

    ReplyDelete
  8. Δεν θα το πιστέψεις αλλά χθες μόλις φύγατε και ενώ έχω πάει στο κρεββάτι μου και ψάχνω να βρω κάτι στην τηλεόραση που θα με νανουρίσει και θα με κάνει να κοιμηθώ βάζω ΕΤ1 και τι νομίζεις ότι είχε;;; ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ:
    " Τ Ο Σ Π Ι Ρ Τ Ο Κ Ο Υ Τ Ο "
    καλά ε δεν σου λέω τίποτα γέλαγα κανένα τέταρτο........

    υστερόγραφο: επειδή το comment είναι "συνωμοτικό" αν θες το εξηγείς εσύ στους "άλλους"

    ReplyDelete
  9. @vanesssa
    Ολοι τα έχουμε περάσει καλή μου...

    @an205
    Κάτσε να δεις τι σου έχω για σήμερα!

    ReplyDelete
  10. Καθισμένος είμαι...

    ReplyDelete
  11. Αργείς πολύ και έχομε και δουγειές να κάμομε δεν καθόμαστε όλοι σαν εσένα όλη μέρα μπροστά στο μηχάνημα του διαόλου, άσε που δεν έκαμες κανένα σχόλιο γιά την καρμική σύμπτωση (πήρα τον άλλο τηλέφωνο 1 η ώρα - τον ξύπνησα - για να του το πω)...
    Άντε ε μην τα πάρω στο κρανίο
    Πες μου ρε πες μου
    άντε ε...

    ReplyDelete
  12. Τι να σχολιάσω ρε Γιάννη μου;
    Θέλεις να νανουριστείς και σου βάζει το σπιρτόκουτο;
    Ελεος! Μην μου πείς οτι την είδες κιολας!
    2η στο καπάκι;;;
    Ε,οχι..δεν νομίζω να το άντεχες!

    ReplyDelete