14.2.07

Μπλογκογκέιμ...

Ο φίλος Spyros πέταξε το μπαλάκι και δεν μπορώ παρά να ανταποκριθώ στη μεγάλη αυτή πρόκληση να ξεχωρίσω 5 σημεία του εαυτού μου.

(μόνο 5?..θα μπορούσα ώρες να γράφω για τα προτερήματά μου!)

Καλά σταματάω..Για πάμε!

  1. Είμαι φοβερά ακατάστατη.. δεν μπορώ να βλέπω τα ρούχα μου διπλωμένα στα συρτάρια, δεν μπορώ να αγχωθώ για λίγη σκόνη παραπάνω, δεν μπορώ μόλις πιώ καφέ να πλύνω αμέσως το ποτήρι μου, δεν μπορώ να αδειάσω το τασάκι αν δεν ξεχειλίσει.. το ευτύχημα είναι ότι μένω μόνη μου, γιατί αλλιώς.. δεν θα μπορούσα!!

  1. Καταφέρνω με μεγάλη επιτυχία να προλαβαίνω στο παρά πέντε τρένο-λεωφορείο – αεροπλάνο – πλοίο. Αν δεν φτάσω 5 λεπτά μετά την αναχώρηση (που κι αυτό με επιτυχία το καταφέρνω!).

  1. Μου αρέσει τόσο πολύ να ειρωνεύομαι που πολλές φορές οι φίλοι μου δεν με καταλαβαίνουν όταν μιλάω σοβαρά και πολύ με πληγώνουν! (Γιατί ρε Άρη.. άνθρωπος είμαι κι εγώ.. πληγώνομαι!)

  1. ΘΕΛΩ να μάθω ισπανικά αλλά ΠΡΕΠΕΙ να μάθω Ιταλικά, μήπως και καταφέρω ποτέ να πάρω πτυχίο (όχι πως κάνω κάτι απ’ τα 2 βέβαια).

  1. Ναι, φυσικά και δεν μπορώ να κόψω το κάπνισμα, αλλά υπάρχει λόγος ... Δεν θέλω! Γι αυτό αφήστε με στην ησυχία μου.

Who´s next?

Xμμ…

Τhe testicle
An 205
Liodara
Augo..vrasto..
Alitovios


ΠΡΟΣΘΗΚΗ...Μπορώ ε?Εχουμε νέα δεδομένα...

Θέλω να δω και τον Greekfloyd


7 comments:

  1. Etsi etsi xalaraaa... otan apofasiseis na pas ispanika, sfyra ki apo dw.. buenos dias!

    ReplyDelete
  2. Buenos diaz mi carinio (νομίζω έτσι γράφετε).Κάτι μάθαμε εκείνες τις 10 ολόκληρες μέρες στην Ισπανια.
    Α!ναι...και το un cafe solo!

    ReplyDelete
  3. O Spyros, όπως βλέπω μας έχωσε και τις δύο.

    ReplyDelete
  4. Μια χαρά τα κατάφερε.
    Εντωμεταξύ σε όποια blogs μπαίνω σήμερα, βλέπω αυτό.
    Βρε τι γρήγορα που κυκλοφορεί!!

    ReplyDelete
  5. ""το ευτύχημα είναι ότι μένω μόνη μου, γιατί αλλιώς.. δεν θα μπορούσα!!""


    Χμμ........


    Ίσως πρέπει να αλλάξεις αυτήν την πρόταση σε ""το ευτύχημα είναι ότι ο συγκάτοικος μου είναι σαν και μένα, γιατί αλλιώς..δεν θα μπορούσε!!""

    Όχι τώρα βέβαια, μετά το καλοκαιράκι,,,

    ReplyDelete
  6. Για να δούμε ποιος θα αντέξει mr μελλοντικέ συγκάτοικε!
    Καλά εντάξει...ας μην υπερβάλλω.
    Με έχεις!
    Τουλάχιστον δεν θα έχουμε γκρίνιες..αυτό σίγουρα!

    ReplyDelete
  7. Ααααχ αυτό το τσιγάρο..εγώ θέλω και δεν μπορώ!!!
    Και πάντα στο πάρα πέντε κι εγώ!!

    ReplyDelete