26.2.07

Βράδυ Σαββάτου

Στο τηλέφωνο…

- Ελα ρε..τι κάνεις;

- Βαριέμαι.

- Ψήνεσαι να βγούμε για ένα ποτάκι.

- Πωωω.. τώρα βαριέμαι πιο πολύ.

- Θα βγάλεις ρίζες μες στο σπίτι! Πάμε για ένα ποτάκι, χαλαρά. Θα δούμε κόσμο…και ΤΙ κόσμο! άντε σήκω κι ετοιμάσου!

- Απορώ με την όρεξή σου…

- Θα σου έρθει κι εσένα στη πορεία.

- Βαριέμαι ρε σου λέω!

- Σε περιμένω σε μια ωρίτσα σπίτι μου, να φύγουμε μαζί.

- ΒΑΡΙΕΕΕΕΜΑΙ ΝΑ ΒΓΩΩΩ ΡΕ ΒΛΗΜΑ!! ΔΕΝ ΑΚΟΥΣ;

- Α, πολύ ωραία.. σε αφήνω να ετοιμαστώ κι εγώ και τα λέμε σε μια ώρα.

- Δεν πας καλά εσύ!

- Μην με στήσεις.

- Άι παράτα με ρε σαλεμένο!

- Κι εμένα μου έχεις λείψει. Άντε κλείσε δεν θα προλάβω.

- Χέσε με!




Μια ώρα μετά…στο σπίτι…

(κουδούνι)

- Το ήξερα πως θα’ρθεις! :) Τι ομορφιές είναι αυτές;

- Άσε το γλείψιμο … μου το χρωστάς αυτό.

- Τίποτα δεν σου χρωστάω… εγώ για σένα το έκανα. Να βγείς λίγο απ’ την τρύπα σου.

- Γιατί ρε; Ενοχλώ κανέναν;

- Εμένα!.. Ελα, βαριέμαι να τσακωθούμε τώρα. Θα βάλω μια ρακί για ζέσταμα και ξεκινάμε σε λίγο.




Σφηνάκια ρακί..1,2,3,4,5,6,7….

- Τώρα θες να βγούμε;

- Καλά ρε… εσύ δεν με έπρηξες να βγούμε;

- Εγώ ε;

- Για να δώ τα μούτρα σου στολίστηκα σαν τον μαλάκα;

- Όχι;

- Όχι βέβαια!

- : (

- Άσε τις μαλακίες!

- Με πληγώνεις…

- Με πείθεις…

- Αντε, σήκω… ας σου κάνω τη χάρη!

- Εσύ μου κάνεις χάρη;

- Εσύ δεν θέλεις να βγούμε;

- Ε, ρε που έχω μπλέξει!!!



(Δεν βγήκαμε...χικ!)

13 comments:

  1. αχαχαχαχα
    Θα σου είχα σπάσει τα μουτράκια άμα μου το έκανες αυτό... γαμάτο πάντως αχαχαχαχα

    ReplyDelete
  2. na mai kai gwwwww...
    pws 8a se kanw save gm tn ptn m?

    ReplyDelete
  3. Καλόοοοο!
    καλή σου μέρα και καλή βδομάδα

    ReplyDelete
  4. στο τέλος έπρεπε να γράψεις..

    "δεν βγήκαμε.. χικ!"

    ReplyDelete
  5. Παίζουν μια σωρό ατάκες σε αυτό το μοτίβο: "Και δεν βγαίνουμε; Και δεν βγήκαμε!!", "Να βάλουμε ΤΙΠΟΤΑ να πάμε ΠΟΥΘΕΝΑ να δούμε ΚΑΝΕΝΑΝ"...

    ReplyDelete
  6. @it is
    Σπασμένα μουτράκια;;
    Μα γιατί;.. δεν καταλαβαίνω!
    Τhnx :)

    @an205
    Καλημέρα και σε σένα καλό μου.
    Εχει κίνηση σήμερα..δεν μπορείς να πείς..
    Α! να τελειώσουμε την κουβέντα για τη ζωή της μύγας.. μην μείνουμε με απορίες.. ;)

    @Nia81
    Καλώς το τσκλκ μου!
    Το νου σου μην ξεχάσεις κωδικούς..
    Ολα τα έχεις κάψει πια!

    @lazinio
    Το διόρθωσα.. Δεν μπόρεσα να αντισταθώ! ;)

    @klearchos
    xaxxaxa
    Σωστά!..ταιριάζουν..

    ReplyDelete
  7. Τους ίδιους φίλους έχουμε μου φαίνεται...:)
    Αλλά το κάνω κι εγώ συνέχεια!!!

    ReplyDelete
  8. Ayth h rakh ta ftaiei ola..
    Mou thn spaei otan mou to kanoun :(
    Kai malista xwris alkool, kai me sketo kafe ws profash..
    alla sto telos oloi xaroumenoi einai hahaha

    ReplyDelete
  9. @blogaki
    Μα το αστείο είναι οτι δεν γίνεται κάτι εσκεμμένα...απλά..συμβαίνει!
    Ε, τι να κάνουμε? ;)

    @spyros
    Χωρίς αλκοόλ??
    Οπα..το παρατραβάνε!Θέλει λίγο να γλυκάνεις τον άλλο..να του το φέρεις όμορφα!.. αλλιώς..του την σπάει οταν του το κάνουν αυτό ;)

    ReplyDelete
  10. χαχαχαχα καλη εισαι εσυ!!!!
    βαριεσαι βαριεσαι αλλα χικ και χικ μετα!!!

    ReplyDelete
  11. παντως και βγήκες και ποτάκι ήπιες.. μια χαρα μου ακούγεται)))

    ReplyDelete
  12. ρε τι τραβάνε οι φίλοι των βλογερς....!!!

    ReplyDelete