14.2.07

Λόγο της ημέρας...

Εδώ λοιπόν λόγο της ημέρας θα παραθέσω έναν άκρως ρομαντικό διάλογο που έλαβε χώρα προ ολίγου στο msn μεταξύ εμού και του Άρη...Δύο ανθρώπων που έχουν βαθιά συναίσθηση της σημασίας αυτής της ημέρας.

Aris says:
thes na gino romantikos?
Astarti! says:
mmm..to skeftomai..
Astarti! says:
ante gine!logo tis imeras
Aris says:
e nai, logo tis imeras, alliws ti...
Astarti! says:
na mpoume ligo sto klima
Aris says:
http://www.links2love.com/love_lyrics_28.htm(stixoi ap to "are you lonesome tonight")
Aris says:
den mporo na skefto tipota kalitero
Astarti! says:
aaxxx re Aaarriii...laxanaki mou
Aris says:
pa-i-daki mou
Aris says:
tha to akousoume taytoxrona kai tha diavazoume kai tous stixous, ok karotosalata mou?
Astarti says:
ok patatosalata mou
Astarti says:
W panagia mou!..den tin antexw tetoia sigkinisi!
Aris says:
afieromeno vevaia!
Aris says:
snif
Aris says:
den exei noima i zoi makria sou..
Astarti says:
pote den eixe...
Aris says:
eimai toso romantikos pou me siginisa.....
Astarti says:
o xronos makria sou ginetai o xeiroteros mou exthros
Aris says:
In the arithmetic of love, one plus one equals everything, and two minus one equals nothing.
Astarti says:
snif-klaps-ligm
Astarti says:
poli m aresei etsi pou mpikame sto klima
Aris says:
thes na kano kratisi ston koukoumavlo (panakrivo estiatorio einai auto) gia mas? logo tis imeras?
Astarti says:
nie nie..thelw..tha to kaneis auto gia mas?
Aris says:
ennoeitai darling!
Aris says:
alla.......mia pou o koukoumavlos einai kleistos, theleis na pame na doume tin aek?
Astarti says:
den mporw na sigratisw ta dakria mou..me kaneis toso eutixismeni simera!

Βρίσκω πρέπων να μην συνεχίσω άλλο...
Δάκρυα έχουν μουσκέψει το πληκτρολόγιο μου..δεν άντεξα..λύγισα!

12 comments:

  1. Κοίτα..σαν κάποιος εντελώς αμερόληπτος και αντικειμενικός,έχω να σου προτείνω κάτι: Αυτός ο Άρης φαίνεται κελεπούρι,είσαι πολύ τυχερή. Εγώ είμαι έξω από αυτήν την ιστορία, αρα δεν έχω λόγο να πω ψέματα. Για αυτό σου λέω..

    Στο κάτω-κάτω, αν δεν πιστεύεις εμένα (που δεν έχεις κανένα λόγο να μην το κάνεις) πίστεψε μια κοπέλλα στην Ολλανδία που σου είχε πει το ίδιο πράγμα (μέσα στο σουβλατζίδικο,ρομαντικό μέρος by the way)

    ReplyDelete
  2. Αμερόληπτε και αντικειμενικέ...
    Να σου θυμίσω οτι εκείνο το βράδυ στην Ολλανδία όλοι όσοι βρίσκονταν στο σουβλατζίδικο προέρχονταν απο ξενύχτι και αλκοόλ..
    ..Λέω εγώ τώρα..
    (Μερικοί άνθρωποι όμως βλέπουν μακριά..πολύ μακριά!)

    ReplyDelete
  3. "Δάκρυα έχουν μουσκέψει το πληκτρολόγιο μου.." από τα γέλια να υποθέσω ε ? :) Καλή φάση, μου θύμισε αντίστοιχους διαλόγους με κάποια ανάλογα τρελή μου φίλη.. Όπως βλέπω ό,τι γνωρίζετε κι οι δυο πολύ καλά, η υπερβολική σοβαρότητα βλάπτει σοβαρά την υγεία ;-)

    ReplyDelete
  4. Τι ρομαντισμός, τι αγάπη, τι έρωτας!!!
    Μπραβο μπραβο!!!!
    :):):)
    και μηπως να σκεφτούμε λίγο το ενδεχώμενο ο Αρης να ειναι σαν τον Άρη από το σήριαλ "Μαζί σου"!!!Γιατι τότε...ΑΞΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΠΟ

    ReplyDelete
  5. @Dust in the wind
    H υπερβολική βλακεία τι βλάπει σοβαρά? Γιατί απο υπερβολική σοβαρότητα σίγουρα δεν κινδυνεύουμε!

    @Julia
    Ο Αρης Julia μου σήμερα μου έστελνε links του τύπου "100 τρόποι να μάθετε να φέρεστε σαν θηλυκό".Για την ακρίβεια χρησιμοποίησε το ρήμα "ξεστραβώσου".
    Οπότε και σαν εκείνο τον Αρη να έμοιαζε,υπάρχει πια τέτοια οικειότητα μεταξύ μας που διαλύει κάθε τέτοια παραμικρή υποψία.

    (σσσσ..μην τα λες δημόσια αυτά,γιατί τωρα που έγινε blogger παρακολουθεί και ψωνίζεται!).

    ReplyDelete
  6. ενδείκτηται (λόγω της ημέρας πάντα), να προσφέρεις φύλλα ελιάς αντί για τριαντάφυλλα..??

    ReplyDelete
  7. @crazy chef
    Αχ ναι...ανυπομονώ!!

    @katourimeni_podia
    Γιατί οχι; ειναι και must της εποχής!...
    Τα φύλλα ελιάς παιδί μου,έχουν και μια χρησιμοτητα,ένα εσωτερικό βάθος..οχι σαν τα ρηχά 30φυλλα που το μόνο που έχουν είναι μια εξωτερική εμφάνιση!

    ReplyDelete
  8. (φτιάχνεις και φραπελιά..) sorry παράλειψη.. Το είχα διαβάσει το προηγούμενο ποστ, αλλά δεν κατάλαβα ότι το "αυγό.. βραστό.." είμαι εγώ.. Πόσο καλά με ξέρωωω..

    (έχω ανοίξει πολλά μέτωπα. θα ανοίξω άλλο ένα. Θα το γράψω..)

    ReplyDelete
  9. Και μετά είδατε την ΑΕΚ... Να υποθέσω ότι έπαθες αφυδάτωση από το πολύ δάκρυ...

    ReplyDelete
  10. ωραίος ο κατρούλης.
    ωραίος και ο άρης.

    ReplyDelete
  11. @Κλέαρχε,
    σωστά υποθέτεις.Αν και
    το βράδυ έκλαιγα για άλλους λόγους.
    Ξέρεις..καταλαβαίνεις..
    Τι είναι αυτοί οι μαύροι ρε γμτ!!

    @Lazinio
    ναι ναι..μιααα χαρά!

    ReplyDelete