20.2.07

Μαύρη λίστα

Υπάρχει κάποιος άνθρωπος στη ζωή σου που έχεις την αίσθηση ότι βρίσκεται εκεί μόνο και μόνο για να σε εκνευρίζει.

Παίρνει διάφορα πρόσωπα ανά καιρούς. Έρχονται εποχές που είναι μόνο ένας, (τι καλά!), αλλά υπάρχουν κι άλλες που γίνεται πολλοί. Πού όπου και να πας τον συναντάς μπροστά σου. Εκτός από πολλά πρόσωπα έχει και πολλά ονόματα.

  1. Η χαζή φίλη της μαμάς (γιατί την κάνει παρέα; Είναι έξυπνος άνθρωπος, τι θέλει με αυτήν;)
  2. Ο κομπλεξικός συνάδελφος (8 ώρες μαζί σε καθημερινή βάση…εδώ σε θέλω!).
  3. Η κατίνα φίλη του κολλητού (ένα καφέ είπα να πιούμε.. απ’ τη μύτη θα μου τον βγάλεις;).
  4. Ο χαζοχαρούμενος φίλος της αδελφής (γιατί δεν βγαίνετε μια βόλτα;.. όλη μέρα εδώ θα μείνετε;).
  5. Ο πανίβλακας γκόμενος της κολλητής (μεγάλο παιδί είναι, άφησέ τον και λίγο μόνο).

Ας μην συνεχίσω με τη λίστα γιατί προβλέπω να μακραίνει επικίνδυνα.

Δεν υπάρχουν όλοι αυτοί στη ζωή μου τώρα (thank god!).

Ναι ξέρω… κάπου εδώ θα αρχίσουν οι θεωρίες περί αδιαφορίας, και πόσο ανούσιο είναι να ασχολείσαι και στη τελική βάλε ένα χι και μην τους αφήνεις να σε αγγίζουν. Ωραία είναι όλα αυτά.

Γέμισα το μυαλό μου με θετικές σκέψεις, διαλογίστηκα, προσπάθησα να με πείσω πως ουσιαστικά δεν παίζουν κανένα ρόλο στη δική μου ζωή… απλά θα πρέπει για λίγο να τους ανέχομαι. Δεν είναι δα και τίποτα δύσκολο. Κάτι έκανα για λίγο, αλλά μετά πάλι τα ίδια.

Υπάρχει μια θεωρία σε κάποια εναλλακτική μέθοδο η οποία αναφέρει κάποια πράγματα για την ενέργεια.

Όταν 2 άνθρωποι είναι ερωτευμένοι οι ενέργειες τους ανακυκλώνονται.

Όταν υπάρχει ένταση ανάμεσα σε 2 άλλους ανθρώπους ο ένας απορροφά την ενέργεια του άλλου. Την “κλέβει” για την ακρίβεια.

Όταν συναντώ κάποιον απ’ τους ανθρώπους της λίστας νιώθω την ενέργειά μου σε χαμηλά επίπεδα. Δεν μπορώ να λειτουργήσω.

Με ενοχλεί η ύπαρξη τους στο χώρο που κινούμαι.

Μπορεί να αρχίσω να φτιάχνω στο μυαλό μου καταστάσεις που δεν υπάρχουν κι αυτό τα κάνει χειρότερα.

Το κακό είναι ότι ενώ ξέρω τι μου συμβαίνει και πόσο λάθος έχω στο να κατασκευάζω ιστορίες που εννοείται πως καμία σχέση με την πραγματικότητα δεν έχουν, συνεχίζω να το κάνω.

Το καλό είναι ότι στη συγκεκριμένη φάση υπάρχει μόνο ένας απ’ τους ανθρώπους της λίστας, οπότε τον έχω! Χα!

Και για να κλείσω με κάτι αισιόδοξο, όντας το κορίτσι με το μεγάλο χαμόγελο…

“Συγνώμη, είναι το άρωμα που ξεχύνει η βιολέτα κάτω απ’ το πέλμα που την συνθλίβει”.

Καλή μας βδομάδα…

20 comments:

  1. Οκ... και τώρα σκέψου πόσοι σκέφτονται ακριβώς το ίδιο πράγμα για σένα...
    Την έχεις λιώσει την ουράνια προφητεία έτσι? :p

    ReplyDelete
  2. Ξέχασες τον εφοριακό, την περιπτερού, τον ταρίφα κι ένα σωρό ακόμα κόσμο που σπέρνει τη μιζέρια γύρω του! Εγώ συνήθως φαντασιώνομαι ότι τους γραπώνω το κεφάλι και τους το κοπανάω στον τοίχο! Βοηθάει πολύ!
    Α! Και χρόνια σου πολλάααα!!!
    Πολύχρονη!!! ;)

    ReplyDelete
  3. @it is
    Εννοείται..εχώ και τον οδηγό..και την δάκατη επίγνωση και επικοινωνώ τηλεπαθητικά με τον Redfield άμα λάχει! ;)

    @Blogaki
    Αν άρχιζα να προσθέτω και τους περαστικούς στη λίστα, θα μας έπαιρνε η μαύρη νύχτα κι ακόμη θα έγραφα.
    Κεφάλι..τοίχος...μμμ..τι ωραίο που ακούγεται αυτό!! Μην μου βάζεις ιδέες!
    Σ’ευχαριστώ πάρα πολυ :)

    ReplyDelete
  4. νέο παιχνίδι με λίστες μυρίζομαι :P

    ReplyDelete
  5. Αν το τελευταίο το θεωρείς αισιόδοξο, τότε εγώ είμαι αθεράπευτα ρομαντικός και υπεραισιόδοξος.
    Σε ότι αφορά την λίστα να σου θυμίσω μικρό μου ότι
    α)και οι θεοί όταν τα έρχονται αντιμέτωποι με την βλακεία ηττώνται
    β)όπου δεν πίπτει λόγος πίπτει ράβδος
    που σημαίνει σε απλά Ελληνικά

    «ντου και ξύλο»

    ReplyDelete
  6. @Lazinio
    χαχα λες;
    Μην τρομάζεις δεν είχα τέτοιο σκοπό.

    @An 205
    Εμένα μου φάνηκε αισιόδοξο οταν το διάβασα.Διαφορετικές οπτικές γωνίες..τα έχουμε πει.
    2 στους 4 προτείνουν ξύλο..λες να κάνω καμία καλή???

    ReplyDelete
  7. Ειπαμε, 2 πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη ηλιθιότητα αν και για το πρώτο έχω αμφιβολίες,έλεγε ο θέιος Αλβέρτος..

    ReplyDelete
  8. kalimera
    den ksero an einai kalo h kako ayto pou exo, alla se aytes tis periptoseis antapodido sinithos me apotelesma yper emou (mallon prepei na fainomai polu kakos omws!)

    ReplyDelete
  9. @crazy chef
    Σοφός ο θείος Αλβέρτος.Ερχομαι να συμφωνήσω.

    @Spyros
    Υπάρχει κόλπο;
    Αν ναι..θέλω κι εγώ!Πες μας τα μυστικά σου ρε Σπύρο.

    ReplyDelete
  10. ρεεεε, σταμάτα να πατάς τη βιολέτα.. είμαι μέσα..

    ReplyDelete
  11. Μου βάζεις ιδεες, λες να ετοιμάσω και εγω μια λίστα με τα άτομα που μου την δίνουν?? Παντως 5 αποκλείεται να ειναι....πάνω απο 10...στανταρ!!!!
    πφφφ και εμενα το μυαλο μου γεμιζει με ασχημη ενέργεια καθε φορά που τους βλεπω μπροστά μου :S

    ReplyDelete
  12. πάλι άλλαξες φόντο;-)

    ReplyDelete
  13. @katourimeni podia
    Τι άλλο θα μάθουμε για σένα..κάθε μέρα και μια έκπληξη μου είσαι!

    @julia
    Βλέπεις τι λένε τα παιδιά πάνω;
    Ξύλο!

    @lazinio
    Σκοτώνω την ώρα μου..δημιουργω!
    :P

    ReplyDelete
  14. ώπα... άκυρο το χρώμα... άλλαξέ το asap....

    ReplyDelete
  15. Oχι δεν το αλλάζω..εμένα μου αρέσει..
    Ζήτησα τη γνώμη σου;
    Ελα..αντε ο καθένας σπίτι του!

    ReplyDelete
  16. WRAIO XRWMA!! (anarwtiemai giati to lew)

    ReplyDelete
  17. Ευχαριστώ Σπύρο μου...
    Επιτέλους ένας άνθρωπος με λίγη αίσθηση γούστου!

    ReplyDelete
  18. ωραίο περιμένω να δω πως θα είναι αύριο............

    ReplyDelete
  19. Αυτή η εργασία είναι πολύ καλή. Αγαπώ τον πολιτισμό ελληνικά. Tnak εσείς

    ReplyDelete
  20. o spuros einai apla empathis kai prospathei na mou tin pei (anepituxos :p)
    Esu pali olo me apopairneis kai pligonomai :(

    ReplyDelete