12.3.07

Rock party

Ε,ναι λοιπόν...αποφάσισα να βγώ απ'το σπίτι. Κι οχι μόνο αυτό...αποφάσισα να βγώ βράδυ. Να το ξενυχτίσω ρε αδερφέ.

Φασαρία, κόσμος, μουσική στη διαπασών...δεεεεε...δεν το'χω!
Προτιμώ καμία ταβερνούλα στο χαλαρό. Να μπορείς να πείς και 2 κουβέντες.
Αλλά λόγω του
rock party, τα έβαλα κάτω και τα σκέφτηκα...
Η μουσική εγγυημένα καλή...ο σούπερ, ο τέλειος, ο ασύγκριτος
an205 στην κονσόλα...τι να λέμε!(σε έφτιαξα πάλι…!)η παρέα μια μια χαρά..δεν το κάνω το βήμα?..και το έκανα!

Ωπ..μισό λεπτό!
Πριν γίνει λοιπόν το βήμα, είχε έρθει ένας φίλος απ' το σπίτι για να πάμε μαζί.
-Να βάλω μια ρακί?
-Και δεν βάζεις...
Ηπιαμε τα 5-6 σφηνάκια μας και αναχωρήσαμε (αν και με καλούσε απελπισμένα ο καναπές μου).

Σε ένα μισαωράκι αφού φτάσαμε, είχαμε γίνει μια μεγάλη ωραία παρέα.
Γειά σου απο'δω, γειά σου απο 'κει...οχι πως είμαι και κανένας υπερκοινωνικός άνθρωπος..αλλά μικρό το νησί..γνωριζόμαστε.
Είχα ψιλογίνει κι απ'το σπίτι και είχα έρθει στο κέφι.

-Ελα, το σφηνάκι σου.
-Τι είναι?
-Πιές και θα δείς.
Δεν λέω οχι σε αυτά..αγένεια..δεν κάνει!

Jack amaretto..ναι, δεν είναι κακό αλλά μετά τις ρακές και την tequila που ήδη έπινα..ε,οσο να πείς..δεν ταίριαζε.
Παρ'ολα αυτα δεν αρνήθηκα..τα'παμε..αγένεια.Ολοι να πίνουν κι εγώ να κοιτάω?
Ντροπή!

Πάμε κι αλλη μια γύρα σφηνάκια tequila (ε,τι?..απ'το δικό μου δεν θα πιούμε?)
Αντε ακόμα μια
jack amaretto...κι άλλη μία κερασμένα απ'το μαγαζί, κι άλλη μια απο αυτόν,κι αλλη μια απο εκείνον...ήρθα κι έγινα..σούπερ!

Πάντως το τι γέλιο έριξα, δεν περιγράφεται. Α ρε αλκοόλ αθάνατο!
Καλά..βοήθησαν λίγο και οι καταστάσεις.Οχι λίγο..πολύ!

Και ήρθε η ώρα να φύγουμε.
-Μπορείς να οδηγήσεις?
-
Are you talking to me?
-Καλά..κατάλαβα.

Στο δρόμο έκλεινα το ένα μάτι για να βλέπω σωστά την εικόνα.Αν δεν το έκανα ήταν 2 οι εικόνες...μαγικό!
Τα κατάφερα τελικά, παρά τις μαγικές εικόνες.
Φτάνω σπίτι νωρίς το πρωί και ξαπλώνω...ωχ, κι άλλο μαγικό!..το ταβάνι μου γυρίζει.Χα! έχω
unique ταβάνι!
Οκ..το καμάρωσα λιγάκι και μετά άρχισα τα κατοστάρια στην τουαλέτα.
Η ρακί, η τεκίλα και το τζακ αμαρέτο δεν μπόρεσαν να συνυπάρξουν!

Στους δύο τρίτος δεν χωρεί… Μην σου πώ ότι σε αυτές τις περιπτώσεις.. πιο καλή η μοναξιά…
Μετά και την πρωινή γυμναστική μου λοιπόν, κι αφού ολο το αλκοόλ (και οχι μόνο) που υπήρχε μέσα μου χαιρέτησε, ξάπλωσα, έκλεισα τα μάτια μου και πέθανα!

Και ζήσαν αυτοί καλά κι εμείς κομμάτια...χικ!

19 comments:

  1. μουχλιάρικο..

    πρέπει μου φαίνεται να σου μάθει κάποιος (εγώ είμαι αυτός) πώς πίνεται η ρακί και το κάθε λογής σφηνάκι.. Μόνο θύμησέ μου πώς ξεκινέι η φάση, αλλά μετά το έχω. Θα σε μάθω..

    να μαστε καλά να γινόμαστε χάλια..

    ReplyDelete
  2. Ωχ..τι ωραία λέξη!..μουχλιάρικο!ναι ναι..αυτό νομίζω ειμαι!
    Κοίτα δεν είναι δύσκολο να ξεκινήσει η φάση..
    Είναι εκεί που λέω "να βάλω μια ρακί για ζέσταμα;" και μετά το συνεχίζεις εσύ. Δώσε τα φώτα σου!
    Βλέπεις..υπάρχει πρόβλημα..

    ReplyDelete
  3. πωπωπωπωπ πολύ αλκοολ βρε παιδί μου..... πολύ αλκοολ...

    παντως και εγω το ταβερνίο προτιμό...χαλαρααααα

    ReplyDelete
  4. diladi posa sfhnakia hpies?

    kalhmera :>

    ReplyDelete
  5. Αχαχαχαχα είσαι η θεά μου...
    Καλή φάση...
    Είναι γαμάτο να αγκαλιάζεις τη λεκάνη σου και να αγαπιέστε για κανά μισαωράκι πριν τον ύπνο :p
    Φιλιά...
    Μάλλον όχι βρωμάει η ανάσα σου :p

    ReplyDelete
  6. @julia
    Ναι ρε’συ..ταβέρνα, εννοείται!
    Και στο τσακίρ κέφι κάνουμε μια γύρα κι απ’ τα άλλα ;)

    @spyros
    Δηλαδή τώρα τι περιμένεις να σου πώ dear?
    Πως με κόβεις απ’την περιγραφή;
    Να κρατάω μπλοκάκι με σημειώσεις;
    Την καλημέρα μου :)

    @it is
    Kαλώς το, το χαμένο παλικάρι μας!
    Ναι ναι..είναι γνωστό οτι μια αγκαλιά με τη λεκάνη πριν τον ύπνο, προσφέρει ήρεμα και τρυφερά όνειρα..
    Να το καθιερώσουμε ε;
    Φιλιά αύριο που θα έχω πλύνει δοντάκια :)

    ReplyDelete
  7. Αντε βρε!!!!Παντα τετοια και καλυτερα!!!!

    ReplyDelete
  8. @preza tv
    Αντε και στα δικά σου!
    καλώς ήλθες κιολας.. ;)

    ReplyDelete
  9. ετσι ετσι να μην ξεχνιομαστε..
    το καλύτερο είναι όταν δεν έχεις τιποτα αλλο να βγάλεις αλλα το στομάχι επιμένει να βγεί κι αυτό εξω...

    ReplyDelete
  10. Πωπωωω!! Και μόνο που σε διάβαζα ανακατεύτηκα...!!!
    Πολύ ξύδι ρε παιδί μου!!
    Τουλάχιστον, θυμάσαι ότι πέρασες καλά!! Γιατί εγώ μετά από τέτοιες κραιπάλες, δεν θυμάμαι ούτε τ'όνομά μου!!!:)

    ReplyDelete
  11. @crazy chef
    Εχμμ..κάτι θυμάμαι απο την εμπειρία.
    Στιγμές απείρου κάλλους!

    @blogaki
    Ναι ναι...το θυμάμαι οτι πέρασα καλά.
    Τώρα,τις λεπτομέρειες..κι εγώ την επόμενη τις έμαθα.
    Ευτυχώς ήμουν καλό κορίτσι ;)

    ReplyDelete
  12. Ωραία και γω που είχα υποσχεθεί αναφορά στο ροκ πάρτυ τώρα τι θα γράψω;;;
    Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια είναι όλα πέρα για πέρα αληθινά...

    ReplyDelete
  13. ... και δηλαδή σε αλκοτέστ... μπορεί α βρίσκανε και μεγάλη ποσότητα αίματος... στο οίνοπνευμα που κυλούσε στις φλέβες σου; χιχιχι

    Είναι πάρα πολύ καλό να περνάμε ωραία... και να γινόμαστε και κομμάτια.. απλά ελπίζω να μην χρειαστεί να οδηγήσεις και πάλι έτσι.. Δεν είναι κριτική.. μην το πάρεις στραβά... ενδιαφέρον είναι :)

    smouach

    ReplyDelete
  14. @an205
    Τώρα τι;
    Θέλεις να μου πείς οτι δεν έχεις κάτι άλλο να γράψεις;
    Εεεεχεις..εεεεχεις... :)

    @gourouni
    Εχεις δίκιο καλό μου, απλά υπο αυτές τις συνθήκες, τι να σκεφτείς και τι να κάνεις..!
    Την επόμενη φορά πιο προσεκτικά...promise (καθε φορά τα ίδια λέω, μην με πιστεύεις..) :)

    ReplyDelete
  15. Γεια σου μπέκρα μου!!! :):):):):)

    ReplyDelete
  16. Πρέπει να σε χάλασαν το ρακί στην αρχή ! Που πας και συ να μπερδέψεις την Ελληνική παράδοση με την Μεξικάνικη ! Τα αποτελέσματα της χημείας δεν ήταν μάλλον τα προσδοκώμενα !Αφού κατάφερες και βρήκες την λεκάνη πάντως , κάποτε έψαχνα να την βρω στο παλιό μου σπίτι , το οποίο σημειωτέον δεν ήταν μεγαλύτερο από 20 τ.μ. , τότε ήταν που κοιμήθηκα στην αγκαλιά όταν την βρήκα…

    ReplyDelete
  17. @kwlogria
    Γειά σου κι εσένα θεά!! :)

    @statler-waldorf
    (btw πρώτη φορά εγραψα τα ανόματά σας χωρίς να τα κοιτάξω 2η φορά!χα!)
    Τι λέγαμε;..α ναι..για λεκάνες και αγκαλιές..αυτές είναι αληθινές σχέσεις..ανθεκτικές στο χρόνο!

    ReplyDelete
  18. το ήξερα ότι κάνεις άστα(ρ)τη ζωή.

    ReplyDelete
  19. καλά που δεν συγκατοικούμε... θα είχαμε πρόβλημα στο αγκάλιασμα της λεκάνης...χαχαα

    ReplyDelete