15.3.07

Ain't No Sunshine

Πόσα σενάρια μπορείς να φτιάξεις με αυτό το τραγούδι;
Είναι κατά βάση μελαγχολικό (τουλάχιστον στιχουργικά).
Εμένα πάντα με έκανε να γελάω.
Ειδικά τον τελευταίο καιρό που δεν έφτιαχνα μόνη μου τα σενάρια.
Σκεφτόμουν μελοδραματικούς χωρισμούς, σαν αυτούς στις παλιές ελληνικές ταινίες κι έσκαγα στο γέλιο.


Ain't no sunshine when she's gone
It's not warm when she's away
Ain't no sunshine when she's gone
She's gone much too long
Any time she goes away

Ain't no sunshine when she's gone
Wonder if she's gone to stay
Ain't no sunshine when she's gone
And this house just ain't no home
Anytime she goes away

I know
She's gone to stay
It's breakin' me up
Anytime she goes away
Gotta leave the young thing alone
There ain't no sunshine when she's gone

18 comments:

  1. πρωί πρωί στο πόστ(ο)-ινγκ σου.. Πάει χάλασες. Μαύρο και βαρύ που είναι το δάκρυ. Αντί να κάνεις γυμναστική με τις βιντεοκασσέτες της Πετρουλάκη, μου ποστάρεις. Μεγάλο καημό περνάς..

    "Στέλιο φύγε. Φύγε σου είπα Στέλιο. Στέλιο φύγε, κρατάω μαχαίρι".

    Τα πόδια στην φωτό "ταξιδεύοντας" δικά σου είναι? Ώρε μάνα μου!! Μεγάλο νούμερο παπούτσι φοράς..

    ReplyDelete
  2. Φίλε κατουρημένε,θα έρθεις να σηκώσεις το μαύρο και βαρύ δάκρυ;
    Αβάσταχτο!

    Αχ, ναι μωρέ...για αυτά τα ωραία μιλούσα.Πολύ χαίρομαι που με νιώθεις.

    Ναι, ναι δικά μου είναι (περήφανο ύφος!)Το νουμεράκι δίπλα είναι 53.Τίποτα δεν μένει όρθιο στο δρόμο μου.Εγώ κι εκείνος ο γάτος!

    ReplyDelete
  3. τρελλένομαι για δάκρυα, έρχομαι μείνε εκεί. Είσαι να κάνουμε ανταλλαγή δακρύων? Χέρι χέρι όμως, έτσι? Μη φέρεις άλλους. Και όχι κροκοδείλια..

    ReplyDelete
  4. Κροκοδείλια ποτέ!!
    Θα είναι ειλικρινή δάκρυα, βγαλμένα με πόνο και πίκρα!
    Αντε, μην αργείς γιατί με το ζόρι τα συγκρατώ!
    Ενα εγώ, ένα εσύ, ένα εγώ..εντάξει;
    Ενα εγώ, ένα εσύ, ένα εγώ..εντάξει;
    ;)

    ReplyDelete
  5. xmm... nta3ei tpt sobaro... h8ela na sxoliasw pws otan eixa akoysei ayto to song hmoyn toso mikrh poy den h3era agglika.. k tragoydaga oti na nai, alla m arese poly logw moysikhs. k akoma k twra den exw sta8ei sta logia... den to xa skeftei pote opws les.
    AALLLLA mphka na grapsw ayta k ap ta sxolia moy dhmioyrgh8hke h entypwsh pws kati den katalaba ap to post...
    sorry an eimai ektos 8ematos... ... ...

    ReplyDelete
  6. Μην ανησυχείς καλό μου,μια χαρά μες στο θέμα είσαι.
    Απλά τα σχόλια ήταν επηρεασμένα οχι απο αυτό το πόστ, αλλά απ’το προηγούμενο.
    Τι να κάνουμε;..θέλει χιούμορ η ζωή!
    Να ακούς το ain´t no sunshine και να γελάς..ή κάπως έτσι..

    ReplyDelete
  7. -Φεύγω...
    -Ντορί μη....μη μ αφήσεις θα φαρμακωθώ...θα φαρμακωθώ τ ακούς?
    -Α στο διάολο πουτάνα.....
    -ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!


    Κάπως έτσι...?

    ReplyDelete
  8. ελα να ξεκινάμε σιγα-σιγα... τα 5 μου δημοσιεύθηκαν...εσύ ακόμα?

    ReplyDelete
  9. @liodara
    γειά σου ρε Λιοντάρα θεά!
    Αμέσως έπιασες το συναίσθημα! ;)

    @phantom_pad
    Yes sir!! Στις διαταγές σας!
    Θα επιμεληθώ του θέματος.

    ReplyDelete
  10. ωραίο τραγούδι. μ`αρέσει εκεί που ξεχνιέται και λέει i know i know κnow i know .. μέχρι να του κοπέι η ανάσα.

    ReplyDelete
  11. Εμείς πάλι σκάσαμε στο γέλιο με μία ταινία του νέου ελληνικού κινηματογράφου: "Πες στην μορφίνη ότι την ψάχνω ακόμα", ειδικά στο τέλος που πέφτουν οι ευχαριστίες σε Σάββα και Χριστόδουλο Ξηρό.
    Πρέπει να κάνουν και την συνέχεια της ταινίας: "Πες στο νόημα ότι το ψάχνω ακόμα"...

    ReplyDelete
  12. Kalhmera sas

    Emena mou arese h idea: ftiaxnw senario me bash ena tragoudi (asxeto)

    ReplyDelete
  13. @lazinio
    Ναι ναι..ωραίο κομμάτι.
    Λες τελικά όντως να ξεχνιέται σε εκείνο το σημείο;;

    @an205
    Κι εσύ τα ίδια;
    Τι πάθατε ρε παιδιά και δεν σας άρεσε η ταινία;
    Είναι καλύτερο το σπιρτόκουτο;
    Θα με τρελάνετε!

    @spyros
    Καλημέρα και σε εσάς...
    Πόσο μάλλον όταν το σενάριο είναι άσχετο απ’το τραγούδι.. :D

    ReplyDelete
  14. Με ρίχνεις λίγο πρωινιατικο αλλά το κομματάκι παίζει κιόλας και τ’ακουω ! Η γλυκόπικρη γεύση της μουσικής μερικές φορές είναι σαν αυτή της ζωής μας…

    ReplyDelete
  15. Εχθές που ανέβασα το πόστ, το ακουγα ΣΥΝΕΧΕΙΑ!
    Κρίμα που πέφτεις πάντως..
    κι όμως..είναι αστείο κομμάτι.. ;)

    ReplyDelete
  16. btw, το ain't no sunshine είναι το αγαπημένο τραγούδι της Soranas.

    Για να είμαι ειλικρινής, ποτέ δεν μου άρεσε. Προσπάθησα να την κάνω να αγαπήσει το effervessing elephant του Syd Barret, αλλά για κάποιους άγνωστους σε μένα λόγους, δεν τα κατάφερα.

    ReplyDelete
  17. Το απόλυτο soul κομμάτι. Προσυπογράφω.

    ReplyDelete
  18. Χορεύοντας με αυτό το κομμάτι, ερωτεύτηκα την μοναδική κοπέλα που άξιζε να ερωτευτώ. Μετά έφυγα για κάποιο λόγο και αποφάσησε να μην με περιμένει. Τώρα... ain't no sunshine when she's gone...

    ReplyDelete