23.3.07

Όμορφη μέρα


Τι να γράψω σήμερα;
Αντί να γράφω, καλύτερα να φωνάξω κάποιον για ένα ευχέλαιο, έναν εξορκισμό..ένα κάτιτις...




Ολα ξεκίνησαν ένα βροχερό σούρουπο του Μάρτη. Ναι..για χθές μιλάω.
Εχθές λοιπόν, είχε έρθει απ’το σπίτι ο φίλος μου. Κι εκεί που είμαστε, μας έχει πιάσει το κουλτουριάρικο και κάνουμε μια συζήτηση φιλοσοφικοθεωρητική, δεν μπορώ ακόμη να θυμηθώ πως γύρισε σε πρακτικό επίπεδο και...μια κουβέντα εγώ, μια εκείνος δημιουργήθηκε ένα κλίμα, το λιγότερο Ανταρκτικής. Ε,μετά απο λίγο έφυγε. Σαν να μην συνέβη τίποτα βέβαια, αλλά φυσικά και συνέβη.

Χάθηκα λίγο στις σκέψεις μου, με ολα αυτά και ξεχνάω να βάλω ξυπνητήρι για σήμερα.
8.30, πρέπει να είμαι στη δουλειά. Ξύπνησα στις 9 κι άρχισα να τρέχω σαν τρελή!
Καταρρίπτω προσωπικό ρεκόρ και 9.15 είμαι στο αυτοκίνητο. Ελα όμως που αυτό δεν φάνηκε να βιάζεται πολύ..καμία προθυμότητα να μου κάνει τη χάρη να κάνει την δουλειά του. Γυρίζω το κλειδί...νεκρό! Οχι ρε γαμώτο!
Συνηθίζω να ξεχνάω το κλειδί γυρισμένο και προφανώς έμεινα απο μπαταρία.
(Btw μια φορά είχα ξεχάσει αναμμένη την μηχανή για κανένα 3ωρο...πήγα σπίτι, έκανα μπάνιο, ήπια καφέ κι όταν χρειάστηκε να φύγω, αναρωτιόμουν απο που έρχεται αυτο το γκρρρρρρρρρρρρ!!Πλησιάζοντας στο αυτοκίνητο..κατάλαβα...).
Που είχα μείνει;..ναι..καμία κατανόηση στην αργοπορία μου λοιπόν το καλό μου.
Παίρνω τηλ στο γραφείο και εξηγώ την κατάσταση.
Οκ, θα στείλω τον οδηγό να σε πάρει,λέει. Οκ, λέω.
Εντωμεταξύ, έρχεται η μαμά εκείνη τη στιγμή.
Και γιατί δεν είσαι στη δουλειά σου, και τι κάνεις ακόμη εδώ, και τέτοια ωραία.
Φυσικά, σε καμία περίπτωση δεν ήμουν σε ψυχολογία μιας πολιτισμένης κουβέντας.
Κατέβασα και τους υπόλοιπους θεούς και δαίμονες, που μου είχαν ξεφύγει... τι να κάνω;..πόσο να αντέξω;...άνθρωπος είμαι!!
Ρίχνουμε κι έναν καβγά με την μαμά πρωί πρωί, έτσι για να μην χαλάσει ολο αυτό το απείρου κάλλους που φτιαχνόταν απο ψές.

Ας κάνω ακόμα μια προσπάθεια με το (ο θεός να το κάνει) αυτοκίνητο, λέω. Πόυ ξέρεις..γίνονται και θαύματα.
Γυρίζω το κλειδί μια 1000στή φορά και...ναι..πήρε!
Ανεβάζω τα μάτια μου και απ’τον καθρέπτη βλέπω τον οδηγό (που είχε έρθει να με πάρει)πίσω μου. Όμορφα!!

Για καλό και για κακό, λέω σήμερα να μείνω σπίτι, να μην δώ άνθρωπο, γιατί είμαι σε μια κατάσταση...πίσω μου σε έχω σατανά!

ΠΡΟΣΘΗΚΗ: Κάτι που επιδείνωσε την κατάσταση της ημέρας. Και πολύ καλά της έκανε. Ετσι για να ξυπνάμε λίγο και να πατάμε στα πόδια μας.. απο την Κυρα-Λίνα.

22 comments:

  1. χαχαχα
    Πολυ καλο το ποστ.

    ζερο.

    ReplyDelete
  2. ο φίλος μου?? καλά πού τις έμαθες αυτές τις λέξεις? Σα δε ντρέπεσαι λέω εγώ. ΑΓΑΠΗΤΙΚΟΣ λέγεται.. ακούς εκεί "ο φίλος μου"..

    ReplyDelete
  3. @zero
    Πάντως το πρωί, καθόλου δεν γελούσα με ολα αυτά!
    Ευχαριστώ :)

    @katourimeni podia
    Ξέρεις τι γίνεται; Επειδή είναι φρέσκο, δεν ήξερα πως να τον αποκαλώ.
    Τώρα όμως ξέρω, χάρη σε εσένα!!
    Ο αγαπητικός μου λοιπόν!!
    Ευχαριστώ που μου δίνεις τα φώτα σου.
    Μήπως σου περισσεύει και καμία μπαταρία για το αυτοκίνητο;

    ReplyDelete
  4. kalhmera

    to aytokinhto ok..eftiakse. ante na ftiakseis kai ta upoloipa twra!

    gia ti amaksi milame?

    ReplyDelete
  5. "Άλλη μια όμορφη μέρα
    κι ο ήλιος καίει σαν πούστης..."

    ReplyDelete
  6. @spyros
    Ε..θα φτιάξουν.
    Δεν είναι τίποτα απλά έσκασαν ολα μαζί και νόμιζα οτι θα εκραγώ το πρωί!
    Το σούπερ αυτοκίνητό μου είναι ένα atos. Το καμάρι μου!

    ReplyDelete
  7. @an205
    Ακριβώς αυτό!
    Το ίδιο πράγμα που είχα πάθει σπίτι σου έπαθα πάλι. Πες μου τώρα..δεν υπάρχει κάποιος που με παίζει;;

    ReplyDelete
  8. Βασικά σου αξίζει, μιας και θα πας πρώτα στη συμπρωτεύουσα ενώ μου είχες υποσχεθεί να κατέβεις αθήνα asap!
    Καλά να πάθεις λοιπόν και ελπίζω να σου σκάσει και το λάστοιχο ρε! :p


    ΥΓ Δε σε χάλασε το υστερόγραφό μου που φυσικά ήταν αφιερωμένο αποκλειστικά σε σένα...
    ΥΓ2 νια νια νια νια νια :PPPPPppppPPPPpppPPPPPPppppp

    ReplyDelete
  9. Γάμα τα! Σε καταλαβαίνω απόλυτα! Είναι κάποιες πουτάνες μέρες που λες και άμα δε σπάσουν τα νεύρα σου, δε γίνουν θρύψαλα, δεν τρελαθείς, δεν πρόκειται να προχωρήσεις!
    Υπομονή! Και αυτό θα περάσει, που έλεγαν και οι παλιοί!!! :):):):):):):):):)

    ReplyDelete
  10. Θα κάτσω απίτι θα αράξω σπίτι οχυρωμένος κι από μέσα το κλείδι,
    θα κάτσω σπίτι θα αράξω σπίτι,
    γιατί αυτό το έργο το έχω ξαναδεί σαλαλαλα
    Κάνε υπομονή κι ουρανός θα γίνει ακόμα πιο γαλανός! (ας κάνω κ ένα τηλέφωνο στον ΕΡμή να μάθω μήπως αυτός φταεί)

    ReplyDelete
  11. Μήπως φεύγοντας χθες ο "αγαπητικός" σου έριξε και κανα φάσκελο;; :p
    Θα περάσει κι αυτή η μέρα μικρή μου!! Αφού ήδη γελάς μ'αυτά που πέρασες, όλα καλά θα πάνε!!
    Μμμμμμμμουατς και Καλό ΣΚ!!

    ReplyDelete
  12. @it is
    Πρωτα θα έρθω Αθήνα και μετά θα Σαλονίκη ρε κακοπροαίρετε άνθρωπε!
    Ολα τα μαθαίνεις ομως! Κουτσομπόλη! :PP

    Το κατάλαβα οτι ήταν για μένα το υστερόγραφο. Ενα πράγμα μου άρεσε σε εσένα και το κατέστρεψες κι αυτό!
    It is...Περνάμε κρίση νομίζω..

    @kwlogria
    Γι αυτό διαβάζουμε κωλόγρια και φτιάχνουν οι μέρες μας! :)

    @joan
    Ναι..κάνε σε παρακαλώ τον κόπο, και αν φταίει αυτός να του πείς όπου τον βρώ την γ***σε!

    @blogaki
    Λες να ψάξω κι αυτό το ενδεχόμενο;
    Ολα θα τα ψάξω..ολα!!χμ!
    Καλό σκ και σε εσένα καλό μου.
    Φιλιά τοοοοσα πολλά :)

    ReplyDelete
  13. Ευτυχώς η μέρα διαρκεί 24ωρες (με μια άλλη οπτική μόνο 12). Οπότε που θα πάει θα τελειώσει.
    Αν υπολογίσεις πως το πρωινό κρατάει γύρω στις τρεις (για μερικούς πιάνει και έξι), τότε το άχαρο και δύσκολο την έχει κάνει λούης εδώ και ώρα!
    Enjoy the rest of the day

    ΥΓ1: Εγώ σήμερα νιώθω κουρασμένη από το πρωί και πολύ θα λαχταρούσα έναν οδηγό να με πηγαινοφέρνει ή τη μανούλα να μου μαγειρέψει ή έναν διπλοπύρηνο εγκέφαλο να μου κάνει την εργασία ή....ή....ή....όλα μαζι!
    ΥΓ2: Γιατί πήρε το αυτάκι μου πως σου αρέσουν τα υστερόγραφα!

    ReplyDelete
  14. Θα περάσεις από εδώ και δεν είπες τίποτα?!
    Φτου σου!
    Δεν είμαι κουτσομπόλης... εσύ το είπες και σε πέτυχα μεχεχεχεχε

    ΥΓ Έλα που σου αρέσουν μόνο τα υγ... άσε τα ψόφια :p

    ReplyDelete
  15. Χάρηκα που κι εσύ έμεινες σπίτι σήμερα... Δεν είμαι ο μόνος...

    (Πάντα έψαχνα για άλλοθι σε αυτά που έκανα!) :Ρ

    ReplyDelete
  16. @chaplin
    Η μέρα συνεχίζεται αναπάντεχα καλά.
    Σχόλασα νωρίτερα, ήρθε sms με συγνώμη για τα χθεσινά, με τη μανούλα ολα οκ...μάλλον έχεις δίκιο..το άχαρο την έκανε!

    ΥΓ:λατρεύω συγκεκριμένα υστερόγραφα.. ρώτα τον it is :)

    @it is
    Δεν είπα ακόμη γιατί φοβάμαι μην το αναβάλλω πάλι. Που δεν προβλέπεται..
    Εισαι καλά?..θα ερχόμουν και δεν θα το έλεγα σε εσένα?..ε,οχι δα!
    Εκρεμεί κι ένας καφές..δεν ξεχνάω..

    ΥΓ:Ε, καλά δεν είπα οτι μου αρέσουν ΜΟΝΟ τα υγ..είπα οτι αυτά είναι το πιο απολαυστικό part. :)
    Προτείνω απο εδώ και πέρα να γράφεις μόνο υστερόγραφα, που είσαι καλός :PP

    @aggelos spyrou
    Προσφέρουν και ψυχολογική υποστήριξη αυτά τα blogs..για δες!
    :)

    ReplyDelete
  17. Καλά, πόσο καιρό λείπω?

    ReplyDelete
  18. μπαταρία ε?? άσε και εγώ έχω πρόβλημα με τις μπαταρίες. Κράτα το στο νου σου, για να καταλάβεις σύντομα..

    ReplyDelete
  19. ουφ... δεν έχει πλάκα ασταρτη, όλα να τελειώνουν καλά...

    :p

    Μητσοτακικο Γουρούνι.. της ράτσας Γκαντέμους Γκαντέμους :P

    ReplyDelete
  20. δέσε το κλειδί μ ’ αυτό το σπιραλ-μπρελοκ για να μη το ξεχνάς πάνω στη μηχανή.
    παρε καινουριο αυτοκινητο αν έχει περάσει 5ετία.
    βάλε «αυτόν» που σε θυμώνει να σχοληθεί μ’ αυτές τις «αντρικές» δουλειές.
    βάλτον να σου τηλεφωνεί και το πρωί για να μη αργεις στη δουλειά.
    φαίνεσαι εξυπνη. μπορείς να κανεις τη ζωη σου «πιό εύκολη».

    ReplyDelete
  21. καλα...ξεκίνησα να διαβάζω το πόστ και κόλλησα στο βροχερό απόγευμα και αναρωτιόμουν που μένεις και έβρεχε εχτές!!!!!
    Ευχομαι τουλάχιστον η καινούρια εβδομάδα να ξεκίνησε με καλύτερες διαθέσεις....:Ρ:Ρ:Ρ

    ReplyDelete
  22. νόμος του μέρφυ και θεωρία του χάους μαζί.

    ReplyDelete