28.3.07

Αχ μαμά! (πατρίδα)


Ψες ήρθε ο καλός μου φίλος Άρης. Είπαμε να...πρωτοτυπήσουμε και πήγαμε στον Χρήστο (Χρήστος = ταβερνοκατάσταση almost καθημερινής βάσεως).Βρήκαμε κι άλλους φίλους εκεί. Ένας εκ των οποίων φαντάρος επίσης. Κατάλαβα την ανάγκη των παιδιών να μιλήσουν για κοινές καταστάσεις που ζούσαν.
Αυτά που δεν κατάλαβα ήταν κάτι συνθηματικά όπως ΥΕΑ,ΤΕ,ΜΕ,ΑΜ(αυτό το ξέρω! :0), ε και τέτοιες ορολογίες που απ’τα συμφραζόμενα έβγαζα κάποια άκρη ενίοτε.

Παιδιά...μην πάτε ποτέ στρατό.Κινδυνεύετε να :
1. Πατήσετε ποντίκι (ζωντανό ε; τριγυρνούσε...) :S
2. Να κολλήσετε μυκητίαση στα πόδια
3. Να βρεθείτε ώς αυτόπτης μάρτυρας στη δολοφονία ενός σαλιγκαριού
4. Να πάθετε ωτίτιδα απ’τους χαρμόσυνους ήχους των σούπερ κινητών
5. Να αυτοκτονήσετε στη χειρότερη βρε αδερφέ!

Πάντως αυτό που εκτίμησα πολύ ήταν οι ιστορίες περί διατροφής.
Κοτόπουλο μαγειρεμένο με κάθε λογής τρόπο και φυσικά το απαραίτητο σκουληκάκι να κόβει βόλτες πάνω στη σαλάτα μαρούλι.Εντάξει...πόσο θα φάει κι αυτό το καημένο;;
Δεν την κατάλαβα αυτή την αποχή απο μαρουλοσαλάτα μετά το συμβάν.
Τετάρτες και Παρασκευές, η χαρά της πιτσαρίας! Ακουσα για λογαριασμό 300€!!
Εμαθα και την σημασία της λέξης Γκοτζίλα...ναι, για φαγητό πρόκειται αν και διατηρώ τις επιφυλάξεις μου.

Φεύγοντας δε απ’το κέντρο και περνώντας στην παραμεθόριο διαδικασία, εσύ αγαπητέ εν δυνάμει φαντάρε θα έχεις την δυνατότητα να μάθεις και ξένες γλώσσες.
Κρητικά, ηπειρώτικα, βλάχικα(κράτα ένα λεξικό καλού-κακού)...και φυσικά να ενημερωθείς για θέματα μείζονος ενδιαφέροντος όπως μυστικά για να παχύνεις τα πρόβατα σου, σημαντικά tips για την περισυνέλεξη ελιών και άλλα παρεμφερή.
Αυτά για όσους έχουν το θράσος να περιφρονούν τον ιερό αυτό θεσμό.
Εγώ πάντως κατέληξα...η χιλιοειπωμένη φράση, "ο στρατός σε κάνει άντρα"..ναι..αληθεύει. Ε,ναι λοιπόν!! Το βλέπω να εκτυλίσσεται μπροστά στα μάτια μου!

Τελικά έχει πλάκα να ακούς δύο φαντάρους να μοιράζονται εντυπώσεις.
Και πόσο μάλλον φαντάρους του 3μηνου (μέσες-άκρες),που ακόμη ψάχνονται να δούν τι συμβαίνει και για ποιό λόγο άφησαν στη μέση σπουδές, φίλους, ελευθερία.
Τι να κάνουμε παλληκάρια...η μαμά πατρίδα χρειάζεται για λίγο (καλά ας μην υπερβάλλω, δεν είναι και λίγο) τα γενναία, θαρραλέα, πιστά παιδιά της. Γελάει το σύμπαν!
Καιρό είχα να την πώ αυτή την έκφραση...να που χρειάστηκε.

Με αυτά και μ’αυτά ήπιαμε τη ρακί μας, το ξενυχτήσαμε λίγο παραπάνω και...δεν την παλεύω πολύ σήμερα. Ασε που κάπνισα ένα τόνο καπνό με πονεμένες αμυγδαλές και τώρα νιώθω
την φωνή μου να αρνείται πεισματικά να βγεί. Κάθε φορά και μία ηρωική έξοδος!
Αυτά και για σήμερα.
Καλημέρες σε όλους. :0)

20 comments:

  1. katourimeni podia-lazinio
    Παίζει συνωμοσία;
    Το κ.ψ.μ. το ξέρω...χα!
    (αρχικά είναι;..για δες!)

    ReplyDelete
  2. άμα πας στρατό θα γνωρίσεις και τα ΑΜΕΑ. (αν και έτσι ίσως προσβάλω τα πραγματικά ΑΜΕΑ)

    καλά εσύ γιατί δεν μπαίνεις στο κόλπο? Επειδή είναι το μπλογκ σου? Ε, και?? χάλασες τη σειρά τώρα..

    ReplyDelete
  3. Ασταρτη μου, δεν εχει σημασία αν μπήκαν τώρα στον στρατό, ή αν εχουν πάρει απολυτήριο εδώ και 15 χρόνια. Παντα έχουν κατι κοινό να πουν. Παντα γελανε με τις ίδιες ιστοριες...:Ρ:Ρ:Ρ

    ReplyDelete
  4. πω πω αυτό είναι. Σπάνια, έχω κάνει 2 σχόλια στο ίδιο ποστ, και ποτέ 3, (σβήσε το 2ο μου σχόλιο)

    με στο στρατό υπάρχουν γύρω στις 30 με 40 ιστορίες, και όλο τις ίδιες ακούω. Από παλιούς και νέους. Γιατί να πάω?? Βγάζει ο στρατός, κόμιξ??

    ReplyDelete
  5. Χθες μάλλον περάσατε καλά, αλλά αν θες, άκου τη συμβουλή μου και μην το επαναλάβεις....Οι συζητήσεις με φαντάρους αποτελούν ένα διαρκές dejavu.....σε τέτοιο σημείο μάλιστα που αρχίζεις να πιστεύεις ότι όλοι οι φαντάροι έχουν "συνωμοτήσει" εις βάρος σου κι έχουν βαλθεί να σε αποτρελλάνουν επαναλαμβάνοντας όλοι (μα όοοοολοι) τις ίδιες ιστορίες.....χιχιχιχιχι!!
    Να 'ναι καλά τα ελληνικά στρατά....

    ReplyDelete
  6. Ξενέρωτες γυναίκες... με τη μία να κράξουν πως και καλά βαριούνται τις ίδιες ιστορίες... εκ του ασφαλούς μιας και δε θα πάνε στρατό να νοιώσουν στο κορμάκι τους την ανάγκη να μοιραστούν αυτές τις ιστορίες... αφ'υψηλού κοιτάν και κράζουν και καλά με υφάκι σνομπ.... Ρε πούλο!


    Ναι... κατά τ'άλλα καλημερούδια ρε :)
    Καραμελίτσες για το λαιμό να πάρεις και να ελαττώσεις το κάπνισμα :P
    Φιλάκια :)

    ReplyDelete
  7. @katourimeni podia
    Κρίμα που τα ΑΜΕΑ θα παραμείνουν άγνωστη λέξη. Ηδη αισθάνομαι την απώλεια :PP
    Για παιχνίδι πήγαινε η κατάσταση;
    Ούτε που το κατάλαβα! (ε,τι;..σφυρίζω..σε πειράζει κι αυτό;)

    @julia
    Ναι..κάτι έχω καταλάβει..έχω και απολυμένους φίλους.Αν και για να πώ την αλήθεια αυτό το χιούμορ δεν το καταλαβαίνω κ πολύ ;)

    @katourimeni podia
    Πάλι εσύ;
    Εχω την αποκλειστικότητα δηλαδή; Σιγά μην τα σβήσω..χα!
    Ετσι σε θέλω..κράτα γερά, μακριά απ’τα στρατα! (έκανα κ ομοικαταληξία...φοβερή είμαι!)

    @chloe
    ναι, την έχω ξαναζήσει την κουβέντα κ καταλαβαίνω απόλυτα τι θέλεις να πείς.Αλλά τι να κάνουμε; είμαστε άνθρωποι με κατανόηση (για τους φαντάρους πάει η κατανόηση..όχι για τα στρατά!) :)

    @it is
    χώσε χώσε!
    Ευαίσθητη χορδή ε;
    Πως φαίνεται οτι έχεις πάει... :)

    Με τις καραμελίτσες κάτι θα κάνουμε.
    Με το κάπνισμα...με δυσκολεύεις.Κι εσύ και ο λαιμός μου :(
    Φιλάκια καλό μου :)

    ReplyDelete
  8. Έεεεελα στην παρεά μας φαντάαααρεεε!! Ωπα!
    Εμένα μ'αρέσουν οι ιστορίες από το στρατό, μερικές έχουν πολύ γέλιο! :)
    Καλημέρα και πάρε και μια Halls!
    Μουατς!

    ReplyDelete
  9. Για την πατρίδα

    Πηδά γύρω από μεγάλους στρατώνες
    φυλάξου από ανύπαρκτους εχθρούς
    βράδια παρέα μ' εφιάλτες στους κοιτώνες
    μέτρα το χρόνο με άρρωστους σφυγμούς

    Για την πατρίδα κι όλους αυτούς
    που δεκάρα για σένα δεν δίνουν
    για γυναίκες παιδιά, κουφούς και τυφλούς
    που κατάμουτρα στους δρόμους
    σε κοιτάν και σε φτύνουν

    Κάνε πίσω ήρθε ο καιρός να ξεχάσεις
    όσα ως τώρα νόμιζες απλά
    στις τουαλέτες τα όνειρα σου θα ξεράσεις
    θα χαλαρώσεις και θα μπεις στη σειρά.

    Για την πατρίδα κι όλους αυτούς
    που δεκάρα για σένα δεν δίνουν
    για γυναίκες παιδιά, κουφούς και τυφλούς
    που κατάμουτρα στους δρόμους
    σε κοιτάν και σε φτύνουν.

    ReplyDelete
  10. Τελικά, επικρατεί μεγάλη ανωμαλία...

    Όταν είσαι στρατό, θέλεις να απολυθείς ως τα μπούνια, αλλά κουβεντιάζεις συνέχεια για αυτόν, όπου σταθείς κι όπου βρεθείς!

    Μόλις απολυθείς, ακόμα από τη μέρα που παίρνεις το απολυτήριο, αρχίζεις να νοσταλγείς φίλους που έκανες, καταστάσεις που έζησες, και μπορεί (λίγο ακραίο βέβαια) να θέλεις να πάς καμμια βδομαδούλα ακόμα! (μέχρι τόσο, όχι παραπάνω!).

    Νομίζω ότι ο στρατός πρέπει να αντιμετωπίζεται σαν μια αναγκαστική φάρσα στη ζωή μας. Σαν μουρουνέλαιο. Το πίνεις αναγκαστικά για να γίνεις καλά.

    Κι αυτό φυσικά, όσο δεν υπάρχει πόλεμος...

    Πολύ σοβαρά μιλάω πάλι ο ηλίθιος, και θα με κράξει η Αστάρτη που της βαραίνω το μπλογκ!!!
    Ο:)

    ReplyDelete
  11. Ρε δεν έχω πάει ακόμη :p Ούτε πιστεύω πως θα έχω πρόβλημα ιδιαίτερο όταν πάω... αλλά καταλαβαίνω όσους έχουν πάει και επίσης διεκδικώ το δικαίωμά μου να λέω τις δικές μου μαλακοιστορίες όταν πάω...

    ReplyDelete
  12. @blogaki
    Thnx για την Halls..την χρειαζόμουν.
    Εχθές παραδόξως δεν βαρέθηκα.Μπορώ να ακούσω, αν είναι για λίγο. Αλλά γενικά βαριέμαι...πολύ!
    Φιλάκια :)

    @an205
    Πες τα πες τα!

    @aggelos spyrou
    Eκφράσου παιδί μου όπως θέλεις.
    Λογοκρισίες και τέτοια δεν έχουμε εδώ. :)
    Πάντως είναι αλήθεια αυτό που λες.Το έχω δεί να συμβαίνει.
    Αν και ξέρω 1-2 άτομα που δεν θα ξαναπατούσαν εκεί για κανένα λόγο.

    @it is
    Πες έτσι ντε!
    Προετοιμάζεις έδαφος...
    Τουλάχιστον τις θεωρείς μαλακοιστορίες..μου αρκεί.
    Το δικαιολογώ πάντως.Οταν για ένα χρόνο συμβαίνει ΜΟΝΟ αυτό..ε, για τι άλλο να μιλήσεις;

    ReplyDelete
  13. Έλααα κι ένα τσιγαράκι πάρεεε σαλαλα, (αστράρτη όχι άλλο εσύ για τον φαντάρο πήγαινε :P)

    Λοιπον εμένα μ αρέσει να ακούω ιστορίες-γκάφες απ το στρατό, να βλέπω ωιδεακια και φωτιγραφίες. Όμως έπεσα στο φαινόμενο να ρωτάω απεγνωσμένα να μου πουν ιστορίες κ να μη λενε!!!!! Άλλαζουν οι καιροι :P
    Δεν μπορώ όμως με τπτ να ακούω τα παράλογα κ τα κουλά του στρατού... εκει νευριάζω κ στεναχωριέμαι. (σιγαα υπερβολικιά!

    "και μια δευτερηηη φορά σαν τον καλό στρατιώτη, θα πέθαινα αγάπη μου καλύτερα απ την πρώτη."σαλαλαα

    ReplyDelete
  14. ωεδιακια =βιντεάκια!!!

    ReplyDelete
  15. Joan εχω εδώ κόσμο να σου πεί ιστορίες..ουουουου!!
    Ψήνεσαι; ;)

    ReplyDelete
  16. Το χειρότερο είναι να είσαι η γκόμενα ζηλιάρη φαντάρου.

    ReplyDelete
  17. ... μετά από καιρό καταλαβαίνεις ότι πέρασες καλά..

    Εγώ δεν νομίζω άλλη φορά στην ζωή μου να είχα τόσες ταυτόχρονες σχέσεις...και καμία υποχρέωση για τίποτα άλλο..

    Θέλω πάλι! χαχα

    ReplyDelete
  18. @alitovios
    Πρόσφατα άκουσα ιστορία για ζηλιάρη φαντάρο.Θητεία κανονικά η κοπελιά. Μονο σκοπιές δεν έκανε!
    Δεν είχα ποτέ την τύχη να το περάσω.

    @gourouni
    Eσύ γουρούνι στη λάσπη σου.
    Τέρμα το διάλλειμα..τα κεφάλια μέσα!

    ReplyDelete