3.5.07

A promise is a promise!


Γιατί οι άνθρωποι συνηθίζουν να δίνουν υποσχέσεις που δεν κρατάνε?
Είναι σίγουροι πως θα τις κρατήσουν?
Αν οχι, γιατί υπόσχονται?
Αν ναι, πόσο σίγουροι είναι για αυτές?


Συνάδελφος

->Σου υπόσχομαι πως την άλλη βδομάδα θα σε καλύψω στη δουλειά για να φύγεις.
->Εμ..κάτι έτυχε μωρέ.
(Δεν είναι αυτό σοβαρό θέμα;) :S

Μαμά
->Σου υπόσχομαι πως δεν θα ανακατευτώ ξανά στα προσωπικά σου.
->Δεν μου είπες...τι έγινε με εκείνον τον τύπο που έβγαινες?
Μα, δεν είναι περιέργεια...ενδιαφέρον είναι!
(Μμμ, ναι μαμά, το ξέρω!) :S

Aδελφή
->Σου υπόσχομαι δεν θα ξαναφορέσω ρούχα σου.
->Εεε, δεν έβρισκα την άσπρη μπλούζα μου και δεν ταίριαζε κάτι άλλο.
(4 ντουλάπες ρούχα...ε, ναι, που να βρείς κάτι να ταιριάζει) :S

Μπαμπάς
->Σου υπόσχομαι πως θα σε αντιμετωπίζω όπως αρμόζει στην ηλικία σου.
->Ξέρω εγώ τι κάνεις. Μου είπε ένα πουλάκι οτι....
(Για πόσο ακόμη θα ξαναζώ την β΄δημοτικού;) :S

Φίλος
->Σου υπόσχομαι να βρώ χρόνο.
->Ξέρεις τι? Είχε champions league. Δεν το υπολόγισα.
(Champions league? respect!) :S

Φίλη
->Σου υπόσχομαι πως δεν θα έρθει ο Τάκης. Σήμερα θα βγούμε οι 2 μας.
->Αφού ήθελε να έρθει...τι να του έλεγα;
(Ε, ναι...πως να αφήσεις μόνο το ανήλικο;) :S

Καθηγητής
->Σας υπόσχομαι να καταχωρήσω τον βαθμό σας δεσποινίς.
->Μιλήσαμε ε? Και το όνομά σας?
(Mακάρι να είχε ξεχάσει μόνο το όνομά μου!) :S

Πρώην
->Σου υπόσχομαι πως δεν θα σε ξαναενοχλήσω.
->Αφού ξέχασα το cd μου σπίτι σου.
(To cd-φάντασμα, που ποτέ δεν θα εμφανιστεί! ) :S

Νυν
->Σου υπόσχομαι πως θα πάψω να είμαι πιεστικός.
->Μου είπες πως θα με πάρεις στις 7 και είναι 7.30. Τι να σκεφτώ?
(Μισή ώρα καθυστέρηση? ε, έχει δίκιο. Πώς τόλμησα?) :S

Δεν είμαι το υπόδειγμα του τυπικού ανθρώπου.Σίγουρα δεν είμαι!
Κι εγώ έχω πεί κι έχω αναιρέσει.
Τι τις θες τις υποσχέσεις αν δεν το΄χεις?

Eσύ?
Τις κρατάς τις υποσχέσεις που δίνεις?

27 comments:

  1. ο πατέρας σου έχει απόλυτο δίκιο..

    Μόνο αυτός ξέρει την πραγματική σου ηλικία.

    Και ως γνωστόν, δεν είμαι όσο φαίνομαι, είμαι όσο φέρομαι..

    ReplyDelete
  2. Και ποιος τις κραταει στις μερες μας...

    ReplyDelete
  3. @katourimeni podia
    Κι εσύ που το ξέρεις?
    Σου το είπε ένα πουλάκι?

    @preza tv
    Οποιος τις κρατάει να τις φέρει πίσω!

    ReplyDelete
  4. Γιατί σου τη βάρεσε τώρα? Πέσαν όλα μαζί ή έχουμε τα ρούχα μας? :p

    Δε γίνεται να κρατάς πάντα όλες σου τις υποσχέσεις... παίζει πάντα παράγοντες αστάθμητοι... αποδέξου το και ξεκόλλα...


    Σου υπόσχομαι να μη σου υποσχεθώ τίποτα :p

    ReplyDelete
  5. @it is
    Δεν μου την βάρεσε καλό μου, ούτε περίοδο έχω, ούτε κόλλησα σε κάτι απ’ ολα αυτά.
    Με έπιασε χθές βράδυ μια γκρίνια, το έσωσα και το ανέβασα σήμερα.
    Αλλά σήμερα..μ-ι-α χαρά!
    Μην τολμήσεις να δώσεις υπόσχεση...μην τολμήσεις! :)

    ReplyDelete
  6. η λέξη υποσχέσεις έχει μέσα τη λέξη χέσεις.

    ReplyDelete
  7. hehehe ok ok :p φιλάκια :)

    ReplyDelete
  8. @lazinio
    Αφοπλιστικός όπως πάντα.
    Λες να φταίει η ρίζα της λέξης?
    Λες να έχει περάσει υποσυνείδητα η αρνητική έννοια?
    Λες να άρχισα τις μαλακίες?

    @it is
    Χαιρομαι που συνεννοούμαστε.
    Μπράβο το αγόρι μου! :)

    ReplyDelete
  9. Τι τις θες τις υποσχέσεις αν δεν το΄χεις?-> ELA NTE?!
    pisteyw an den koitaei o ka8enas mono ton eayto toy kai sebetai ton allo, gnwrizei tis ypoxrewseis toy pros ton allo, exei epignwsh twn dynatothtwn toy (kai merika akomh), tote 8a einai se 8esh na dwsei yposxesh k na thn pragmatopoihsei k toy a3izei na ton pareis sta sobara k na ton pistepseis!!! (kai meta ksypnhsa)

    ReplyDelete
  10. @joan
    Καλώς την!
    Εβλεπες που λες ένα όνειρο, οπου κάθε άνθρωπος σεβόταν τον άλλο και.....

    ReplyDelete
  11. Ουμφ! Δύσκολα μας βάζεις! Συνήθως τις κρατάω πάντως, αλλά σίγουρα όχι πάντα! Εξαρτάται υποθέτω από τις συνέπειες (ξέρεις πόσο μου τη σπάει η γκρίνια!!)
    Φιλιάαααα!!!

    ReplyDelete
  12. εσυ που του πες οτι θα παρεις στις 7 γιατι δεν πηρες?

    την καλησπερα μου
    (κι αυτο είναι υπόσχεση)))

    ReplyDelete
  13. Δεν θα ξεχάσω ποτέ τις υποσχέσεις μου. Θα τις θυμάμαι πάντα με νοσταλγία!!!
    Φιλιά πολλά...και αυτό δεν είναι υπόσχεση, είναι δέσμευση!!!

    ReplyDelete
  14. Όχι πάντα. Κι έχω τύψεις όταν δεν τις κρατάω. Αυτό να δεις τι χάλια είναι, άστα...

    lazinio said...
    "η λέξη υποσχέσεις έχει μέσα τη λέξη χέσεις." Aκόμα γελάω. τόσα χρόνια την ακούω και τη γράφω τη λέξη, τώρα το πρόσεξα.

    ReplyDelete
  15. Η καλύτερη υπόσχεση:
    Σου υπόσχομαι να κρατάω τις υποσχέσεις μου!!!

    ReplyDelete
  16. Τις υποσχέσεις μου προσπαθώ συνήθως να τις κρατάω...μόνο αυτές που δίνω στον εαυτό μου δεν κρατάω...και για αυτό θυμώνω περισσότερο από ολα...

    ReplyDelete
  17. @blogaki
    Εν όψη γκρίνιας τις κρατάς ε;
    Ναι, νομίζω είναι πολύ ισχυρό το επιχείρημά σου!
    Φιλιά :)))

    @crazy chef
    Δεν μπορώ να καθυστερήσω μισή ωρίτσα;
    Αγγλία θα το κάνουμε εδώ πέρα;
    Τσ τσ τσ..!
    Καλημέρες :)

    @prophet81
    χαχαχα
    Μια απ’τα ίδια κι εσύ ε;
    Nice!

    @λόγια του αέρα
    Ναι ρε γαμώτο, αυτές οι τύψεις μετά είναι το πρόβλημα. Εχεις καμία λύση; Οχι ε; Το φαντάστηκα!

    @an205
    Πω πω...αυτή ήταν βαριά κουβέντα!

    @jul
    Ο εαυτός μας είναι το πιο εύκολο θύμα όσων αφορά στις υποσχέσεις.
    Σε ζαλίζει βέβαια μετά, αλλά είναι ξεπεράσιμο. :)

    ReplyDelete
  18. τις ποιές;;;;
    Α, ναι...ναι!

    ReplyDelete
  19. @narita
    Καλός είσαι και του λόγου σου! :Ρ

    ReplyDelete
  20. Υπάρχουν κάποιοι που πάντα κρατάνε τις υποσχέσεις τους... Οι πολιτικοί!!

    ReplyDelete
  21. @klearchos
    Για αυτό κι εμείς τους ψηφίζουμε και τους αγαπάμε :)

    ReplyDelete
  22. Αν μη τι άλλο προσπαθώ...δεν είναι πάντα τόσο απλό.

    ReplyDelete
  23. Tις δίνουμε εύκολα αλλά για να τις κρατήσουμε θέλει προσπάθεια ε?
    Ατιμο πράγμα οι υποσχέσεις!

    ReplyDelete
  24. Αυτό για το champions league, πήγαινε για κάποιον συγκεκριμένα?

    ReplyDelete
  25. Τσ τσ τσ...κοίτα εδώ τι βάζει με το μυαλό του!
    Πως φαίνεται ο καχύποπτος άνθρωπος.

    ReplyDelete
  26. Tην καλησπέρα μου αστάρτη.

    ReplyDelete
  27. Μist την καλημέρα μου και καλώς μας ήρθες. :)

    ReplyDelete