7.5.07

Μην με ξυπνάς!


Έρχεται η ανακοίνωση την Παρασκευή...
Απο Δευτέρα, λέει, το ωράριο αλλάζει. Το 8.30-16.30 γίνεται 7.30-15.30.
Τι έκανε λέει;;
Για να πω την αλήθεια, λίγες φορές τήρησα εκείνο το 8.30. Το δεκάλεπτο καθυστέρησης ήταν το σίγουρο, και αναλόγως το πως κύλησε το προηγούμενο βράδυ, αύξαναν και τα λεπτά καθυστέρησης. Το ρεκόρ μου έχει φτάσει τις 3 ώρες(για καθυστέρηση μιλάμε πάντα).
Και τώρα μου λένε ότι πρέπει να ξυπνάω μια ολόκληρη ώρα νωρίτερα;;
Χα, ωραία το λες... πως γίνεται όμως αυτό;
Σήμερα ήταν το δοκιμαστικό.
Ε, όπως και να το κάνεις, αγχώθηκα λιγάκι. Θέλω να είμαι συνεπής. Θέλω αλλά δεν μπορώ. Φταίω;

Χθες βράδυ μαζευτήκαμε απο νωρίς, είδαμε τον αγώνα και μετά τα παιδιά κανόνιζαν να πάνε σε ενός φίλου το σπίτι. Μαγείρεμα, κρασάκι, είχαν και τις κιθάρες, ωραία... ναι, ωραία.
- Θα έρθεις έτσι;
- Ρε παιδιά δουλεύω νωρίς αύριο
- Έλα μωρέ, δεν θα μείνουμε πολύ.
- Μα είναι ήδη 12.30
- Και τι ώρα δουλεύεις;
- 7.30
- Α... καλά.
Όλους τους πείθει αυτό το 7.30!

Απο την άλλη, λέγαμε και με τον
Άρη να πηγαίναμε στον Χρήστο (την ταβέρνα ντε!) για καμία ρακί στα γρήγορα. Έλα μου όμως που ο αγώνας είχε τον ατελείωτο...οπότε πήρα τηλ. και το ακύρωσα ΚΑΙ αυτό. Αν και είχε σοβαρή πρόταση :
"Μην κοιμηθείς, πήγαινε κατ’ ευθείαν στη δουλειά. Κοιμήσου εκεί, δεν θα το καταλάβει κανείς". Αυτό είναι παιδί με επιχειρήματα! Έφτασε τόσο κοντά στο να με πείσει, αλλά την τελευταία στιγμή με έναν αριστοτεχνικό ελιγμό, έστριψα τελικά στον δρόμο για το σπίτι μου (μα τι ευσυνείδητη κοπέλα!).

Στη μία λοιπόν ήμουν στο κρεββάτι μου και σκεφτόμουν πόσα πράγματα θα μπορούσα να κάνω απ’ το να πάω με το ζόρι για ύπνο. Και λέω με το ζόρι γιατί την προηγούμενη είχα κλείσει 12ωρο να κοιμάμαι.
Βάζω και το ξυπνητήρι 06.45 (τρόμαξα μόλις το είδα στην οθόνη του κινητού μου!!), και zzZZzzzZZZzzzZZzzzz...
Ευτυχώς τα πάμε καλά με τον ύπνο και δεν άργησε να έρθει.

Χτυπάει λοιπόν το πρωί, τηρώντας τις εντολές που του είχα δώσει απο ψες, αλλά εγώ (φυσικά) το αγνόησα επιδεικτικά. Ξαναχτυπάει στις 7.40...η μαμά.
- Μμμμ...
- Καλά, κοιμάσαι ακόμη;
- Εγώ;
- Εγώ σίγουρα οχι!
- Τι ώρα είναι;
- Περασμένη.
- Ωχ... κλείνω να ντυθώ.
- Καλά, καλά. Να δω πότε θα έρθει η μέρα που θα πας στην ώρα σου.
Αυτά είναι μεγαλεπήβολα όνειρα μητέρας για την κόρη της.

Έφτασα στις 8, μετά από μια κούρσα θανάτου στην άσφαλτο.
Μόνο 20 λεπτά καθυστέρησης.
Δεν είναι κι άσχημα για πρώτη μέρα ε; ε;

Μα...υπάρχει άνθρωπος που να αντέχει το πρωινό ξύπνημα; Υπάρχει;
Οχι έτσι;... το ήξερα!

16 comments:

  1. το πρωί είναι ωραίο μόνο αν έχεις ξενυχτήσει και βλέπεις την ανατολή. πως τα λέω ο προύστης πρωινιάτικα.

    ReplyDelete
  2. Έτσι μάλιστα!
    Αυτό είναι πρωινό, οχι σαν τα δικά μου τα ξενέρωτα στις 7, μετά απο ύπνο. Ούτε ανατολή δεν προλαβαίνω.
    (Είναι προύστης ή Bush-της;...στο δικό σου blog το είχα δεί;)

    ReplyDelete
  3. Άστα να πάνε... κι εγώ σήμερα τελευταία στιγμή αποφάσισα να μην πάρω τηλέφωνο και να το παίξω άρρωστος ή κάτι... όσο φτιάχνει ο καιρός τόσο λιγότερη διάθεση για δουλειά παίζει... :(
    Καλημέρες, καλή βδομάδα κλπ... αν και για σένα θα μοιάζει μεσημέρι τέτοια ώρα :p φιλάκια ρε :)

    ReplyDelete
  4. Κάτι έλεγες για ουζάκια πρόσφατα.
    Μα, πες μου πως να δουλέψεις με τέτοιο καιρό;
    Λέω να ζητήσω μια 5μηνη αναρρωτική.
    Κάποτε μου έλεγαν οτι 12 είναι μεσημέρι και γέλαγα... Αλλά δεν γέλασα τελευταία(οπότε ούτε και καλύτερα)...μαλακία.
    Καλημέρες κι απο μένα... βάστα γερά!
    Φιλάκια κι απο εμένα :)

    ReplyDelete
  5. το 7:29 είναι ακόμα πιο βάρβαρο..

    ReplyDelete
  6. Πρωτη μερα και πηγες με καθυστερηση;
    Καλα εκανες για να τους κοψεις το τσαμπουκα...ή πιο απλα για να τους δωσεις ενα λογο ωστε να μην σε κρατησουν!!!!

    ReplyDelete
  7. @katourimeni podia
    Κάθε λεπτό είναι πολύτιμο...μην το συζητάς!
    7.29...δεν θα το άντεχα!

    @preza tv
    Πρώτη μέρα με το καινούριο ωράριο. Και με το παλιό τα ίδια έκανα, αλλά,αναίσθητοι άνθρωποι...ακόμη εδώ με έχουν.
    Πρέπει να μπεί μια τάξη επιτέλους!

    ReplyDelete
  8. "Μα...υπάρχει άνθρωπος που να αντέχει το πρωινό ξύπνημα; Υπάρχει;"
    ΟΧΙ!!!
    Θανατος στα ξυπνητήρια!Λευτεριά στους χουζούρηδες!! :)))

    ReplyDelete
  9. @blogaki
    Μπλογκάκι προτείνω να φτιάξουμε κίνημα. Θα ακολουθήσει λαός...οτι στοίχημα θέλεις!

    @klearchos
    Μπορώ να αρνηθώ αγαπητέ συνεργάτη;
    Δεν μπορώ!
    Το συντομότερο δυνατό...τώρα πνίγομαι στη δουλειά.
    Εχω να σκανάρω μια ταυτότητα :)

    ReplyDelete
  10. ΜΈΣΑ ΣΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΚΙ ΕΓΩ. οβερ

    ReplyDelete
  11. Aντε να μαζευόμαστε σιγά σιγά!

    ReplyDelete
  12. και εγώ μεσα!!!!!
    ΕΚΤΟΣ...από τις ελάχιστες μέρες του χρόνου (2 το πολύ) που έχω να ταξιδέψω για διακοπές....που είμαι ικανή να μην κοιμηθω!!!!

    ReplyDelete
  13. Πολύ σωστή η παρατήρηση σου jul.
    Θα σε προτείνω για επίτιμο μέλος!

    ReplyDelete
  14. "Όλα τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν"!
    Α, την επανάσταση αυτή που ετοιμάζετε ελπίζω να μην την κάνετε πρωί γιατί θα κοιμάμαι!!!
    Φιλιά στα μούτρα...

    ReplyDelete
  15. Το 6:30 να δεις βαρβαρότητα που κρύβει, ξυπνάς (που λέει ο λόγος δηλαδή) από τις 6:00 (μην με ξυπνάς απ' τις έξι...) και τρεις καφέδες μετά και μισή ώρα αργότερα το μυαλό σου κάνει τις πρώτες προσπάθειες να συντονιστεί (αυτή είναι η καλύτερη ώρα για να γράφεις αλλά που ώρα) ενώ είσαι ήδη στην δουλειά (το χειρότερο είναι να έχεις ήδη κόσμο να περιμένει να τον εξυπηρετήσεις ή να απαντήσεις στις ερωτήσεις τους)
    και όλα αυτά από κάποιον που δεν έχει πρόβλημα με το πρωινό ξύπνημα!

    ReplyDelete