8.5.07

Κυκλοφόρησε...

...καινούριο παιχνιδάκι. 29 ερωτήσεις που χρειάζονται απαντήσεις.
Γιατί 29 και οχι 30 ας πουμε, που είναι και στρογγυλό;
Τελοσπάντων 29..οτι πείτε.
Ο Lazinio και ο Κλέαρχος μου το ζήτησαν. Εγώ δεν ξέρω τίποτα!


1.Η απόλυτη ευτυχία για σας είναι;

Απόλυτη ευτυχία είναι...
Είναι;..που είναι; Θέλω κι εγώ!


2. Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί;
Ολόκληρο πόστ έγραψα χθές για αυτό. Μην τα ξαναλέμε.
Ετοιμάζουμε κίνημα ενάντια στα ξυπνητήρια λέμε!

3. Η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια;
Χθές, όταν για ακόμα μια φορά, διαπιστώναμε σε μια συζήτηση πόσο περισσότερες είναι οι
αντρικές μου ορμόνες, σε σχέση με τις γυναικείες.

4. Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας είναι;
Συνέπεια και υπευθυνότητα (χαχαχαχα)

5. Το βασικό ελάττωμά σας;
Υπερβολική ευαίσθησία (αχαχαχαχαχα)

6. Σε ποια λάθη δείχνετε τη μεγαλύτερη επιείκεια;
Ε, αφού εγώ δεν κάνω ποτέ δικά μου, στα λάθη των άλλων.

7. Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο;
Εεε... μην μου βάζεις ιστορία μέσα. Μόλις 11 έγραψα στις πανελλήνιες!

8. Ποιοι είναι οι ήρωες σας σήμερα;
Homer Simpson. Οταν μεγαλώσω θέλω να γίνω σαν κι αυτόν!

9. Το αγαπημένο σας ταξίδι;
Είναι στο πλάνο, κι εγώ περιμένω να μπώ στο αεροπλάνο.

10. Οι αγαπημένοι σας συγγραφείς;
Αγαπημένοι; Μπαα..δεν κάνω διακρίσεις εγώ.

11. Ποια αρετή προτιμάτε σε έναν άντρα;
Το σκέφτομαι τόση ώρα και δεν βρίσκω κάτι. Πάω παρακάτω, βαρέθηκα εδώ.

12. ... και σε μια γυναίκα;
Ούτε εδώ...πιο κάτω, πιο κάτω.

13. Ο αγαπημένος σας συνθέτης;
Είπαμε...δεν κάνω διακρίσεις!

14. Το τραγούδι που σφυρίζετε κάνοντας ντους;
Εντάξει, το παραδέχομαι...δεν ξέρω να σφυρίζω.

15. Το βιβλίο που σας σημάδεψε;
Το απέφυγα με έναν έξυπνο ελιγμό.

16. Η ταινία που σας σημάδεψε;
Κι αυτή νόμιζε πως θα με πετύχει, αλλά την πάτησε!χα!

17. Ο αγαπημένος σας ζωγράφος;
Μανία με τους αγαπημένους!

18. Το αγαπημένο σας χρώμα;
Τς τς τς...έχει πολλά αγαπημένα ακόμη;

19. Ποια θεωρείτε ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σας;
Ήταν θυμάμαι 4 μήνες πριν. Τότε που έφτασα στη δουλειά 2 ολόκληρα λεπτά νωρίτερα.
Ακόμη το θυμόμαστε και συγκινούμαστε εδώ.

20. Το αγαπημένο σας ποτό;
Εντάξει...με κούρασες τώρα με αυτά τα αγαπημένα!

21. Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο;
Αφού δεν κάνω λάθη, για τι θα μπορούσα να μετανιώσω νομίζεις;

22. Τι απεχθάνεστε περισσότερο απ' όλα;
Τα κέηκ χωρίς γέμιση.

23. Όταν δεν γράφετε, ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία;
Απολαμβάνω τον χρόνο βλέποντάς τον να περνάει χωρίς να κάνω τίποτα.
All time
classic.

24. Ο μεγαλύτερος φόβος σας;
Οτι δεν θα πετάξω ποτέ. Δεν μπορεί να βγεί αληθινός!

25. Σε ποια περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέματα;
Στην περίπτωση που με την αλήθεια υπάρχει ενδεχόμενο να γίνει ανούσια συζήτηση.
Βαριέμαι.

26. Ποιο είναι το μότο σας;
It was dark and i was drunk!

27. Πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε;
Aνώδυνα..μπορώ; Ευχαριστώ!

28. Εάν συνέβαινε να συναντήσετε τον Θεό, τι θα θέλατε να σας πει;
Κατ’εικόνα και ομοίωση μας έφτιαξες ε; 1.60 είσαι εσύ; οχι; εγώ γιατί ναι;
Ε, βέβαια σου είπε ποτέ κανένας εσένα αν χρειάζεσαι σκάλα για να ανέβεις πεζοδρόμιο;

29. Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτόν τον καιρό;
Βαθιάς συναισθηματικής και διανοητικής έξαρσης.

Για να παίρνουν σειρά οι επόμενοι...
Greekfloyd, Alitovios, Blogaki, Joan και Julia.

16 comments:

  1. αλήθεια πόσο είσαι? Σε άλλο ποστ είχες γράψει ότι είσαι 1.63. Εγώ σε υπολογίζω, από τον τόνο της φωνής, στο 1.62..

    ReplyDelete
  2. polu diva re astarti. Stis perissoteres tvn ervtisewn ekanes ntripla entupwsiaki! :)

    ReplyDelete
  3. "Το απέφυγα με έναν έξυπνο ελιγμό"

    Δεν μας είπες ποιός το έγραψε;
    χαχαχαχαχα

    ReplyDelete
  4. an den thes na gineis hommer simpson mporeis na gineis al bandy. married with childern nte.

    ReplyDelete
  5. @katourimeni podia
    Μην σε ξεγελάει η φωνή. Οσο και να προσπαθώ να την αλλάξω στο 1.60 παραμένω. :(

    @kabamaru
    Τόσα χρόνια ποδόσφαιρο..κάτι μάθαμε :)

    @klearchos
    Oταν σε σημαδεύει ένα βιβλίο, κοιτάς πως θα προφυλαχτείς, οχι τον συγγραφέα του.
    Τόσους μήνες δουλεύουμε μαζί, θα έπρεπε να τα είχαμε πεί αυτά τα βασικά. :)

    @lazinio
    Τώρα γιατί το κάνεις αυτό;
    Δεν τα μπορώ αυτά τα διλήμματα.
    Αυτά στο μπλόγκ σου..το άλλο...ξέρεις.

    ReplyDelete
  6. οκ, με έπεισες..

    από δω και μπρος θα ακούω τον πόνο και όχι τον τόνο της φωνής..

    ReplyDelete
  7. Ακου μόνο τον τόνο απ’ τον πόνο.
    Ετσι βγάζεις εύκολα το μέσο όρο (για ύψος μιλάμε πάντα).

    ReplyDelete
  8. Χα, χα! Πόσο μου άρεσε αυτό το It was dark and i was drunk!

    ReplyDelete
  9. oyfff k mena ayta ta "agaphmena" den me exoyn apasxolhsei pote. ante twra na skeftomai... :S

    ReplyDelete
  10. εχω λιώσει...χαχαχαχα
    Οι αντρικές ορμόνες ειναι περισσότερες από τις γυναικείες....χαχα

    ενταξει λοιπόν, αν όχι σήμερα το βραδάκι, αύριο το πουρνό παίρνω σειρά!!!

    ReplyDelete
  11. 29. Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτόν τον καιρό;
    Βαθιάς συναισθηματικής και διανοητικής έξαρσης.

    χμμμμμ
    χαίρε βάθος ριχά που λέμε;;;

    ReplyDelete
  12. Το βιβλίο που σας σημάδεψε;
    Το απέφυγα με έναν έξυπνο ελιγμό. <-- Σκέφτεσαι να ήταν καμμιά εγκυκλοπαίδεια και να σου ερχόταν κατακούτελα;
    Εξυπνη κίνηση η αποφυγή δε λεω...

    ReplyDelete
  13. @r2-d2
    Ξέρεις πόσες φορές το έχω χρησιμοποιήσει;
    Πιάνει!!

    @joan
    Κι έχει πολλά απο αυτά!

    @jul
    Κακοήθειες παιδί μου..τι να πείς;
    Αντε, περιμένουμε :)

    @an205
    Εντάξει εσύ με ξέρεις αλλά,ασε με ρε πουλάκι μου, μήπως και πείσω κανέναν άνθρωπο.
    Αμέσως να μου το χαλάσει!
    Τς τς τς :Ρ

    @specter
    Πω πω για σκέψου!
    Φονικά όπλα αυτές οι εγκυκλοπαίδειες.
    Να τις αποφεύγεις. Προτίμησε κανένα παραμύθι, κάτι πιο light τελοσπάντων. :)

    ReplyDelete
  14. Χμμ...
    πολυ ενδιαφερον.

    ζερο.

    ReplyDelete
  15. Ρε συ αυτό με το πεζοδρόμιο και τη σκάλα ούτε εμένα δεν μου το'χουν πει!!!Τι κακοήθεις άνθρωποι που κυκλοφορούν!! :)))
    Πάντως αν τον δεις, πες του ότι κι εγώ του τα'χω μαζεμένα!!!
    Φιλιιιιιι!!!

    ReplyDelete
  16. Σιγά μην απαντήσω σε αυτές τις 29 ερωτήσεις. Στις ερωτήσεις 4,5,8,9,19,25,26, θα μπορούσα να είχα κάνει copy/paste τις απαντήσεις σου.
    Ή μοιάζουμε ή με σκεφτόσουν όταν τα έγραφες (χαχα,καλό! αλλά ελπίζω να θυμηθώ να το κάνω delete πριν πατήσω publish,μην πέσει και σε λάθος χέρια) ή απλά το έκανες για να με μπριζώσεις.


    Συγνώμη κιόλας, αλλά με πνίγει το δίκιο!! Homer Simpson?? It was dark and i was drunk?????

    Γαμώτο, έπιασε...Με μπρίζωσες, θα απαντήσω, πονηρό θυληκό...

    ReplyDelete