11.5.07

Τρέχω


Τον τελευταίο καιρό, οι υποχρεώσεις έγιναν πολλές.
Μπήκε Μάιος και το νησί ετοιμάζεται πυρετωδώς για την καινούρια σεζόν.
Με όποιον και να μιλήσω, εχει δουλειές, δεν προλαβαίνει, βιάζεται... μια τέτοια κατάσταση.
Μαζί τους κι εγώ, αν και ξέρω οτι δεν έχει έρθει ακόμη ο καιρός να γκρινιάζω.
Θα έχω αρκετό χρόνο μπροστά μου, και πολύ πιο σημαντικά πράγματα για να το κάνω.

Προς το παρόν, τρέχω με τα διάφορα καθημερινά ,που έχω την εντύπωση πως μέρα με την ημέρα γίνονται ολο και περισσότερα. Η δουλειά μου, το μαγαζί της μαμάς (έλα να με βοηθήσεις κι εσύ λιγάκι), οι φίλοι που ετοιμάζουμε διάφορα τον τελευταίο καιρό, η μικρή μου αδελφή που κάνει προετοιμασία για το lower και θέλει βοήθεια, λάστιχο έχω γίνει.

Χθές έκλεισα και την δεύτερη δουλειά. Ξεκινάμε μέσα στις επόμενες 10 μέρες.
Δούλεψα και πέρυσι το καλοκαίρι εκεί. Τώρα πια το περιβάλλον μου είναι αρκετά οικείο, υπάρχει εμπιστοσύνη και πολύ ευχάριστο κλίμα.
Το κυριότερο απ’ ολα βέβαια είναι οτι μιας και ο Δημήτρης (το αφεντικό ντε!) δεν είχε βρεί υπαλλήλους, μου ανέθεσε να το κάνω. Και βρήκα. Για ακόμη ένα καλοκαίρι θα δουλέψω με φίλους κι αυτό μου το κάνει ακόμη πιο εύκολο. Υπάρχει συνεννόηση μεταξύ μας και νομίζω θα βγάλουμε εύκολα την δουλειά. Εκτός αυτού, μέσα Ιουλίου έρχεται και ο Άρης. Και πέρυσι μαζί δουλέψαμε. Όταν έρθει κι εκείνος απ’ την μαμά πατρίδα, θα είμαστε κομπλέ στο μαγαζί.

Η αλήθεια είναι οτι ανυπομονώ να ξεκινήσουμε εκεί, για να έχω μια δικαιολογία στον εαυτό μου να αφήσω την πρωινή δουλειά. Βαρέθηκα να δουλεύω στο γραφείο.Είμαι εδώ 1,5 χρόνο τώρα και δεν νομίζω οτι θέλω να μείνω παραπάνω. Τουλάχιστον οχι πολύ παραπάνω. Θέλω να κάνω άλλα πράγματα.Να κινούμαι.Να έχω τριβή με τον κόσμο.Να γνωρίζω καινούριους ανθρώπους.
Το προηγούμενο καλοκαίρι κράτησα και τις 2 δουλειές. Φέτος ξεκινάμε αρκετά νωρίτερα εκεί και δεν νομίζω οτι θα μπορέσω να τα κάνω και τα 2 για τους επόμενους 4 μήνες.
Πάντως για αρχή, μιας και θα είναι χαλαρά τα πράγματα, θα μείνω.

Οι δύο δουλειές, απο την περσινή μου εμπειρία, μου κλέβουν πάρα πολύ χρόνο απο την προσωπική μου ζωή. Θυμάμαι οτι δεν έκανα κάτι άλλο πέρα απ’ το να κοιμάμαι και να δουλεύω. Βέβαια το βράδυ, πάλι με φίλους ήμουν, αλλά ταυτόχρονα δούλευα, οπότε δεν είναι το ίδιο. Δεν θα αφήσω να συμβεί το ίδιο και φέτος. Τώρα, περισσότερο απο ποτέ, χρειάζομαι ελεύθερο χρόνο. Για να ξεκινήσω εντατικά μαθήματα στα ισπανικά (αν θέλω να περάσω τον επόμενο χειμώνα στην Ισπανία), αλλά και για να βλέπω κάποιους ανθρώπους.

Τελοσπάντων, ολα αυτά προς το παρόν είναι σκέψεις. Περιμένω να δώ πως θα εξελιχθεί η κατάσταση στην πράξη και μετά οι αποφάσεις.
Τουλάχιστον κάποια πράγματα τα έχω ήδη κλείσει στο μυαλό μου.

14 comments:

  1. Καλη νεα αρχη να εχεις και να δεις που ολα θα πανε καλα!

    ReplyDelete
  2. Η ζωή μας μου θυμίζει το ανέκδοτο που λέει:
    "τρέχεις τρέχω κυνηγώ
    αν σε πιάσω σε γ@#ω
    καμπανάκια και τέτοιες
    μ@!@*^ς δεν έχει..."

    ReplyDelete
  3. αφού ορίζεις εσύ τους υπαλλήλους no problem. Κάνε τους το αφεντικό..

    ReplyDelete
  4. Αν θες βοήθεια για να κουμαντάρεις τα παιδιά, πες μου! Ο an205 ξέρει τι καλό αφεντικό είμαι!! :))

    Καλό κουράγιο και καλή αρχή!!
    Μουατς!

    ReplyDelete
  5. kai to xeimwna tha pareis anarrwtikh :P

    ReplyDelete
  6. Να δεις πως το λέγανε ένα σύνθημα τόοοοοοτε παλιά... Ιδια είν' τ' αφεντικά.. κλπ κλπ
    Καλή δύναμη και δούλεψε για να ζείς, μη ζεις για να δουλεύεις :)

    ReplyDelete
  7. @preza tv
    Ευχαριστώ..κι εγώ ετσι νομίζω.
    Είμαι αισιόδοξος άνθρωπος κατά βάθος ;)

    @an205
    Κάτι ξέρεις κι εσύ απο αυτά.
    Α!πες κι ένα συγνώμη στην Κερασία που δεν ήρθα χθες.

    @katourimeni podia
    Αφεντικό στους φίλους μου? τσ τσ τσ..ντροπή και αίσχος!

    @blogaki
    Ευχαριστώ καλό μου.
    Εχει διαδωθεί η φήμη σου ως αφεντικό. Θα σε προτιμήσω ;)
    Μουααατς!

    @lazinio
    Κάτσε να έρθει ο χειμώνας οπως υπολογίζω, και δεν μένω στο κρεββάτι, ούτε δευτερόλεπτο!

    @specter
    Ρε παιδιά...δεν είμαι εγώ το αφεντικό! Να βγεί καμια τέτοια κακιά φήμη, να έχουμε άλλα :)
    Θα το φροντίσω αυτό το τελευταίο.
    Εχω σκοπό να κάνω πολλά μπάνια φέτος :)

    ReplyDelete
  8. Με ένα πράγμα μόνο πραγματικά απορώ:
    " ΤΟΣΑ ΛΕΦΤΑ ΤΙ ΘΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙΣ, Ε;"
    (Δωρέες σε φιλανθρωπικά ιδρύματα φαντάζομαι!)

    ReplyDelete
  9. Εγώ πάντως ξέρω ένα άλλο... "Η πολλή δουλεία έφαγε τον αφέντη!"
    Βάλε προτεραιότητες και όλα μια χαρά θα πάνε.
    Take care ( :

    ReplyDelete
  10. να ψαχτεις να κανεις τα αλλα πραγματα )))
    καλη σεζον να χουμε)))

    ReplyDelete
  11. @prophet81
    τι άλλο θα μπορούσα να τα κάνω λες; Δεν μου έρχεται κάτι στο μυαλό ;)

    @gaara
    Ακριβώς αυτό.Προτεραιότητες.
    Τις έχω ήδη θέσει.
    :)

    @crazy chef
    Καλή σεζόν να ’χουμε.
    Δυναμικά μας ξεκίνησε πάντως.
    Καλημέρα

    ReplyDelete
  12. Αγχώθηκα τώρα... Αλλά σε καταλαβαίνω και το ξέρεις!

    Καλά κουράγια! Και να βρίσκεις πάντα χρόνο για τον εαυτό σου, έστω και καθυστερημένα! Εγώ το προσπαθώ....

    ReplyDelete
  13. Η σκέψη είναι απλή και μην κάνει τα πράγματα πολύπλοκα εκεί που δεν είναι...
    Αν έχει βάλει δέκα δραχμές στην άκρη για το καλοκαίρι και είσαι σίγουρη ότι τα επόμενα τουλάχιστον 2 χρόνια θα είσαι Ισπανία, παράτα τη δουλειά στο γραφείο, τρέχα για μπάνιο και για δουλειά (λέμε τώρα)!
    Απλά, λιτά, χομπίστικα...
    Καλημέρες

    ReplyDelete
  14. @pieta
    Τα ζείς, τα ξέρεις.
    Κι εμένα προς τα εκεί με βλέπω.
    Στο να προσπαθώ.
    Αλλά εννοείται οτι θα τα καταφέρουμε!

    @del
    ΕΤΣΙ..απλά, λιτά, χομπίστικα ;)
    Κάπως έτσι το έχω στο μυαλό μου.
    Αλλά είπαμε. Βλέποντας και κάνοντας.
    Καλημέρες

    ReplyDelete