28.1.07

Νεύρα!

Τα ορμονικά μου να είναι η αιτία πάλι (γεννήθηκα γυναίκα...τι φταίω?) ή το οτι δεν μπορώ μια φορά να ανοίξω τα στραβά μου και να καταλάβω τι παίζει γύρω μου?
Πρέπει να κάνω εκείνη τη λαλίστατη φωνή συνείδησης να σκάσει επιτέλους!
Παντού χώνεται και τις περισσότερες φορές δεν είναι για καλό.


"Οχι μωρέ...δεν είναι έτσι..Μήπως να το ξανασκεφτείς? Μήπως κάνεις λάθος? Μήπως γίνεσαι άδικη?... κι αρχίζω να τρώγομαι με τα ρούχα μου πάλι.

-Η απόφαση είναι οριστική!
-Ναι,αλλά αν κάνεις λάθος?
-Θα είναι δικό μου.
-Και γιατί να το φορτωθείς ενώ μπορεί να το προλάβεις?
-Κι αν έχω δίκιο? Δεν θα φορτωθω λάθος με το να το παλέψω?
-Κι αν έχεις άδικο?...δεν θα το μάθεις ποτέ.
-Ας μην το μάθω.
-Απλά σκέψου το,κρίμα είναι.


Ετσι με ρίχνει και οι σκέψεις κάνουν party στο μυαλό μου.
Ταβανοθεραπεία και πάμε!
Είναι οι τύψεις που αισθάνομαι οταν νιώθω πως ίσως έχω γίνει άδικη με κάποιον.
Εντάξει...μια τελευταία προσπάθεια. Αβεβαιότητα και πολλά άλλα που αρχίζουν απο α (στερητικό), αλλά οκ..μπορεί να ήμουν υπερβολική.
Στην τελική όλοι δικαιούνται μια δεύτερη ευκαιρία.
Μπορεί ρε παιδί μου, τα πράγματα να μην είναι ακριβώς οπως φαίνονται.
Μπορεί να αξίζει τον κόπο.


Και πριν προλάβω καλά καλά να ολοκληρώσω τις σκέψεις μου, βλέπω φάτσα απέναντι να ξεκαρδίζεται στο γέλιο με τον δείκτη τεντωμένο προς εμένα.
Νεύρα-νεύρα-νεύρα!
Εδώ σειρά έχει ο όρκος που (ξανά)δίνω, πως δεν θα την (ξανά)πατήσω.


Ερχομαι και λέω λοιπόν...
Τελικά μήπως έχουν δίκιο όσοι υποστηρίζουν πως η πρώτη σκέψη είναι και η πιο σωστή?
Μήπως δεν έχει νόημα να ψάχνουμε πολύ τα πράγματα?

8 comments:

  1. Δίνεις κιεσύ όρκους; Σαν κι εμένα...
    Σήμερα, λέω, είναι η τελευταία φορά που την πάτησα.
    Αχ, μυαλό που το'χουμε κι οι δυο, λες και εξαρτάται από εμάς...

    Α Ρ Γ Υ Ρ Ε Ν Ι Α

    ReplyDelete
  2. Ναι ναι..δίνω όρκους, τους πατάω και ξανά τα ίδια. Σε δουλειά να βρισκόμαστε!
    Αυτή τη φορά όμως..δεν την ξαναπατάω ;)
    Φιλιά Αργυρένια μου...

    ReplyDelete
  3. Έτσι κι αλλιώς θα κάνουμε λάθη..έτσι κι αλλιώς θα μετανοιώσουμε κάποτε για κάτι...ας μη φοβόμαστε να την πατήσουμε απο εκεί που περιμένουμε..γιατί αν τελικά δεν την πατήσουμε θα είναι μια μέγάααααλη έκπληξη στη ζωή!
    ας μην πάψουμε να χάνουμε τις ελπίδες μας όσες φορές κι αν μαζέψαμε σπασμένα κομμάτια μας.
    Λέω εγώ τώρα...

    ReplyDelete
  4. Η ελπίδα δεν χάνεται ποτέ ούτως ή άλλως.
    Θα την πατήσουμε πολλές φορές ακόμη,γνωστό.
    ΚΙ όλοι αυτοί οι όρκοι,σαφώς είναι της στιγμής!
    ;)

    ReplyDelete
  5. Χα χα...αν είχε για ανθρώπους σαν εμάς νόημα το να μην ψάχνουμε πολύ τα πράγαματα δε θα φτιάχναμε blogs, δε θα συζητούσαμε ώρες με φίλους και γνωστούς για την παραμικρή λεπτομέρεια.

    I believe, we are just built differently...

    ReplyDelete
  6. E,kala..oxi kai built differently..
    Min tin pswnisoume sta kala kathoumena!
    :)

    ReplyDelete
  7. Καμιά φορά ισχύει...οχι πάντα όμως ...μου ΄΄εχει τύχει πολλές φορές να πω.....κα΄λά που το ξανασκέφτηκα....!Πάντως μια 2η σκέψη είναι καλό...Όχι όμως 265η ..τότε μπλέκεις τα μπούτια σου!!!!

    ReplyDelete
  8. Εχεις δίκιο.
    Πολύ μπερδεμα μετά.
    Χάνεται και η ουσία.

    ReplyDelete