17.1.07

Ετοιμάζω ταξίδι....


-Ελα ρε..σιγά..ένα πλοίο,ένα τρένο κι έφτασες!
Και το αποφάσισα.Οχι οτι χρειαζόμουν και καμία ιδιαίτερη πίεση.Τραβάτε με κι ας κλαίω.
Είναι και τα γεννέθλια του Α. την Κυριακή.Καλή ευκαιρία για surprise.
Θα πάρω και μια αδειούλα για την Παρασκευή και έτοιμο το 3ήμερο.

Το χρειάζομαι αυτό το ταξίδι.
Ψιλοπιέστηκα τον τελευταίο καιρό.Οχι απο εξωτερικούς παράγοντες.
Κυρίως μέσα μου,γίνονταν μάχες.Απ’αυτές που σπάς το κεφάλι σου να βρείς μια άκρη,αλλά φυσικά ποτέ δεν την βρίσκεις.Που τα θετικά μιας κατάστασεις είναι ίσα με τα αρνητικά κι έτσι με τη ζυγαριά στη μέση,αρχίζει να πονάει το μυαλό σου απ’τις τόσες σκέψεις.
Απ’αυτές που αναθεωρείς,ανασυγκροτείσαι,ανα..διάφορα.
Τελοσπάντων..πάνε αυτά.Νιώθω ήδη πολύ καλύτερα.Είμαι σε καλό δρόμο.
Πάνω στην ώρα ήρθε το ταξίδι.

2 απ’τα πιο αγαπημένα μου πρόσωπα,μένουν στο βορρά και έχουν αρχίσει ήδη να μου λείπουν πάρα πολύ,παρ’ολο που έχω να τους δώ μόλις ένα μήνα.
Ανυπομονώ να μαζευτούμε πάλι όλοι μαζί,να λιώσουμε στο τσίπουρο και να ξεκινήσουμε εκείνες τις κουβέντες που δεν βγάζουν πουθενά..αμπελοφιλοσοφίες..ναι,ναι..συγκλονιστικά πράγματα!
Που φυσικά μετα απο τέτοιες ποσότητες τσίπουρου την επόμενη μέρα η μνήμη δεν βοηθάει και ψαχνόμαστε μεταξύ μας να συναρμολογήσουμε οτι θυμάται ο καθένας για να λυθεί το μυστήριο της προηγούμενης βραδιάς.
Η Θεσσαλονική είναι ιδανικός τόπος για τέτοιες καταστάσεις!

Αύριο το μεσημέρι αναχωρώ. :D

2 comments:

  1. Καλά να περάσεις!!

    ReplyDelete
  2. Σε ευχαριστώ πολύ Κλέαρχε..
    Θα φροντίσω ;)

    ReplyDelete