8.1.07

Γιατί ο Έλληνας..θέλει την ντίβα του!

Τον τελευταίο καιρό όλο τέτοια μου συμβαίνουν.Κι όχι μόνο σε εμένα απ'οτι μαθαίνω..
Βγαίνω έξω, έχω απέναντι μου τον Χ,Ψ ο οποίος με κοιτάζει μανιωδώς.
Κι άντε,μου κάνει λίγο συμπαθητικός και ανταποκρίνομαι.Ε, μόλις κάνω έστω μια κίνηση, μόλις κοιτάξω λίγο παραπάνω, το παιχνίδι έχει τελειώσει.
Αυτό συμβαίνει με ηλικίες απο 24 έως 30.Τουλάχιστον σε τέτοιες μου συμβαίνει εμένα.
Οι μεγαλύτεροι έχουν περισσότερη αυτοπεποίθηση απ'οσο πρέπει και οι μικρότεροι μου κάνουν πολύ ανασφαλείς.

Επειδή μένω σε τουριστικό νησί, ακούω συνεχώς τους φίλους να παραπονιούνται για το πόσο ψωνισμένες είναι οι Ελληνίδες.Ενώ οι ξένες που έρχονται για διακοπές είναι πιο απελευθερωμένες, διεκδικούν αυτό που θέλουν και άλλα τέτοια.Και δεν έχουν άδικο.Οντως συμβαίνει αυτό.Το έχω δει. Αν ήμουν άντρας, κι εγώ ξένη θα διάλεγα.

Απ΄την άλλη όμως έρχομαι και ρωτάω...μετά απ'ολα αυτά,φταίνε οι Ελληνίδες?
Δηλαδή δεν μπορεί κάτι να έρθει απλά και φυσικά?
Ναι,είναι ωραίο το game, αλλά αν δεν σου βγάλω πρώτα την ψυχή,θα με γειώσεις επειδή (τι πιο φυσικό) μάρεσεις και ανταποκρίνομαι?
Για να ανταποκριθώ σημαίνει οτι κάτι βρήκα σε εσένα.

Αν αρχίσω να το παίζω κι εγώ ντίβα,θα πιάσει?
Οπως και να'χει δεν πρόκειται να το κάνω για κανέναν.
Προτιμώ πιο real καταστάσεις.
Κι όσοι ξενερώνουν με αυτό, μάλλον καλό για μένα είναι.
Λιγότερος κόπος.

Το συζητούσα με την Ε. και μου έλεγε παρόμοιες εμπειρίες που της έτυχαν τελευταία.
Επιδημία έχει πέσει?
Αν ναι, ελπίζω να είναι θεραπεύσιμη!

2 comments:

  1. Πιο πολυ σαν να κωλωνουν μου φαινεται παρα σαν game.

    Το κακο με το game ειναι οτι κανεις δεν το θελει αλλα ολοι ανταποκρινονται αμα γουσταρουν. :D

    ReplyDelete
  2. Εγώ νομίζω πως σε όλους αρέσει το game.
    Σε εμένα σίγουρα..αρκεί να μην τραβάει πολύ.
    Τώρα αυτο το 2 στα 2 που μου έτυχε,ελπίζω να ανήκει στις εξαιρέσεις..

    ReplyDelete