8.12.06

Smerfff!

Έρχονται και φεύγουν οι Παρασκευές..τις περιμένω πάντοτε ανυπομονώντας για το σκ..για να βρώ λίγο ελεύθερο χρόνο να κάνω μια εξόρμηση στις παραλίες.Να πάρω τα βιβλία μου ανά χείρας και να χάσω την αίσθηση του χρόνου.Έχουν περάσει ήδη 4 σκ απο τότε που ξαναγύρισα στο νησί κι όμως δεν το έχω κάνει ποτέ.Ολη την ώρα κάτι τυχαίνει..κάτι στραβώνει.Στην τελική,χέστηκα κ για τις Παρασκευές!

Είμαι στη δουλειά κι ακούω ράδιο.Η παραγωγός όλη την ώρα λεει "είναι Παρασκευή..γιούπι!"..Ε,τι γιούπι.. να περιμένεις μια Παρασκευή για να αρχισεις να χαίρεσαι;
Είναι οπως τα Χριστουγεννα που όλοι χαίρονται χωρίς λόγο.Το συζητούσα με έναν φίλο χθές και μου είπε "και τι θέλεις να κάνουν;..να κλαίνε;..κλαίνε το Πάσχα χωρίς λόγο..πρέπει να κρατάμε τις ισορροπίες".Ναι..γέλασα.Παρ’ολα τα νεύρα που έχω τις τελευταίες μέρες..χωρίς συγκεκριμένο λόγο κι αυτά.

Ουφ..δεν μπορώ να καταλάβω τι με έχει πιάσει τις τελευταίες μέρες κι είμαι ολη την ώρα στην τσίτα.Κ καλά αυτές τις μέρες είχα δικαιολογία..Έλεγα είναι η πανσέληνος που (παρατηρημένο αυτο!)με μεταμορφώνει σε λυκάνθρωπο.
Αλλά πάει κι αυτό..πέρασε.Τώρα τι;
Δεν με νοιάζει τι..ελπίζω μόνο αυτό το σκ να καταφέρω να αράξω..

Κ σταματήστε πια αυτά τα χριστουγεννιάτικα τραγουδια!!
(grrr grrr grrrinia!!)


No comments:

Post a Comment