19.4.07

Νυχτερινές...σκέψεις.


Χθές βράδυ μετά απο 3 βδομάδες περίπου κατάφερα να μείνω μέσα και να μην έρθει κανείς(!) σπίτι.Πόσο πολύ μου είχε λείψει αυτή η ηρεμία.Μετά τις απαραίτητες διαδικασίες (ένα πολύωρο καθάρισμα...χωματερή είχε γίνει το σπίτι τόσο καιρό!), έφτιαξα ένα ζεστό τσάι, έβαλα το mp3 με τις νέες κυκλοφορίες (που φρόντισε να έχω στον απογευματινό μας καφέ ο an205...αν δεν είχαμε κι εσένα στα σκοτάδια θα ζούσαμε!),άναψα κεριά και πρόσφερα στον εαυτό μου ένα 2ωρο απόλυτης ηρεμίας.(Ακουσα και την εκπομπή...να μην σχολιάσω ε?).
Προς το τέλος της βραδιάς, κι αφού γέμισε σκέψεις το κεφάλι μου άρχισα να γράφω...

"Δεν ξέρω αν θέλω να γράψω.Νυστάζω.Αλλά να...βρέθηκε μπροστά μου αυτό το χαρτί, είχα και το μολύβι στα μαλλιά, κι ένιωσα μια ακατανίκητη επιθυμία να τοποθετήσω γραμματάκια σε σειρά.
Να κάνω πραγματικότητα το νόημα της ύπαρξης κάθε λευκού χαρτιού και κάθε ξυσμένου μολυβιού.

Παιδεύω το μυαλό μου τον τελευταίο καιρό.Οκ, ίσως ανέκαθεν το έκανα αλλά τώρα ακόμη περισσότερο.Το βάζω να τρέχει κατοστάρια χωρίς αντίπαλο, χωρίς να μετράει ο χρόνος.
Με ρωτάει γιατί...
"Για’μας" του λέω.
"Πρέπει να θρέψουμε την ψυχή μας για να μην ατροφήσει. Θέλεις εσύ μια καχεκτική και αδύναμη ψυχή;"
Με καταλαβαίνει το μυαλό μου κι έρχεται να με συμπληρώσει...
"Αν μετά απο ολη αυτή την προσπάθεια και τον μόχθο καταφέρουμε να τερματίσουμε, έστω και κοντά σε μια αλήθεια αυτό θα είναι αρκετό για να κάνουμε την απαιτητική ψυχή μας να νιώσει περήφανη και να μην μας εγκαταλείψει."
Χαμογελάω.

Πόσο με καταλαβαίνει τώρα πια.Επιτέλους γίναμε φίλοι.Κι οχι με την πεζή έννοια του όρου.
Δεν θα μπορούσα να το πώ αν δεν ηχούσε αληθινή η κάθε λέξη.
Δεν μπορώ να του κρυφτώ.Ποτέ δεν το έκανα, όσο δύσκολα κι αν περάσαμε. Ποτέ δεν θα το κάνω.

Και για δες...χρησιμοποίησα τη μία απ’τις δύο λέξεις που έχω ορκιστεί να διαγράψω απ’το λεξιλόγιό μου. "Ποτέ". Ίσως και η μοναδική φορά που ακολουθεί μέλλοντας και είμαι απόλυτα σίγουρη πώς η πρόταση μπορεί να σταθεί, να περπατήσει, να τρέξει.

Τα βρήκαμε λοιπόν οι τρείς μας. Αγαπάει πια ο ένας τον άλλο κι έχουμε κοινό στόχο να κρατάμε δυνατούς και τρυφερούς τους αναπόσπαστους δεσμούς μας.
Αύριο ξεκινάει μια καινούρια μέρα και το παιχνίδι της χαμένης αλήθειας, μας θέλει έτοιμους.
Υπνος λοιπόν γιατί αύριο έχουμε παιχνίδι. "

23 comments:

  1. Καλημέραααα...και στους 3!
    Να σου πω...σίγουρα το τράι δεν είχε κάτι άλλο μέσα;;;;
    (αστειάκια)

    Keep up the good work, είσαι σε πολύ καλό στάδιο!!!

    ReplyDelete
  2. @pieta
    Kαλημέρα πιετουλα (κι απ’ τους 3 μας!).
    Λες να είχε κάτι μέσα;
    Εντάξει το είχα καιρό.Χαλάει το τσάι άραγε; :P

    @lazinio
    Οι τρείς σωματοφύλακες. Αυτοπροσώπως σπίτι μου!

    ReplyDelete
  3. πάρε ένα παιχνίδι για το μυαλό, το μολύβι και το χαρτί όλου του κόσμου..

    με τους αριθμούς 1,3,4,6 και τις πράξεις +,-,/,* θέλω να κάνεις το 24. Κομπίνες του στυλ κολλάω νούμερα κτλ, δεν υπάρχουν. Με πραξούλες..

    όροι:

    1. να χρησιμοποιηθούν όλοι οι αριθμοί, από μία μόνο φορά.
    2. μόνο τις 4 βασικές πράξεις μπορείς να χρησιμοποιήσεις, όσες φορές και όποιες από αυτές θες..

    μπό-νους: όποιος το βρει μέσα σε 1 βδομάδα, έχει 100€. (αν το βρουν πολλοί τα μοιράζονται).

    Αν κάποιος το ξέρει ήδη, να μη μιλήσει. Αν κάποιος το βρει επίσης να μη μιλήσει..

    ReplyDelete
  4. Καλέ αυτή η κατουρημένη ποδιά δεν σε αφήνει να χαλαρώσεις...άκουσε μο΄λύβι και χαρτί και άρχισε τα τέστια!!!!!

    Ωρες ωρες αυτή η ηρεμία χρειάζεται για να επαναφορτώνουμε τις μπαταρίες μας

    ReplyDelete
  5. Κοίτα..επειδή με έβαλες στην πρίζα,κι έχω αρχίσει ήδη να γεμίζω Α4 ελπίζω οντως να βγαίνει με πραξούλες και να μην κρύβεται κανένα χαζοτρίκ πίσω απο αυτό, γιατί θα κατέβω low achaia για μία πιο..προσωπική κουβεντούλα!

    υγ:και να σκεφτείς οτι για αρχή έπιασα ενα χαρτάκι memo..εεμ, ναι..τα Α4 βολεύουν περισσότερο.

    ReplyDelete
  6. Πες τα ρε Τζούλια!!
    Ευτυχώς φόρτισα μπαταρίες..θα το βρώ!
    χεχε!!

    ReplyDelete
  7. κάν'το Α2 για αρχή..

    jul, σήμερα έγραψα και εγώ ένα τεστάκι σε χαρτί με μολύβι.. Κρατάω τους άλλους σε εγρήγορση, για να έχω εγώ την ηρεμία μου..

    υγ. δεν υπάρχει χαζοτρίκ, αλλά αν είναι να κατέβεις low achaia, μπορώ να το μοντάρω λίγο.. ;)

    ReplyDelete
  8. Μπράβο ρε μικρή!!
    Εμείς ούτε που μιλιόμαστε μεταξύ μας!! Μούτρα μούτρα μούτρα!!! :)

    ReplyDelete
  9. molyvaki sta mallia? mpakalis? ydraylikos? :b

    o allos sou eaytos ti exei na pei gia to myalo kai tin psyxi sou? h aytos exei dikous tou filous? (polyschizo-prosopikotita leme..)

    paw na kanw to test

    ReplyDelete
  10. ρόφημα, μουσική,κεριά, χαρτί κ μολύβι. Αυτά είναι...!

    "Παιδεύω το μυαλό μου τον τελευταίο καιρό.Οκ, ίσως ανέκαθεν το έκανα αλλά τώρα ακόμη περισσότερο." -> _

    Σπύρο στα μαλλιά είπε όχι στο αυτί!

    ωχ θα βρει τη λύση του τεστ ο Σπύρος, να τον δωροδοκήσουμε να πάρουμε τα κέρδη...

    ReplyDelete
  11. @blogaki
    Μούτρα;
    Γιατί παιδί μου;
    Δεν κάνει!

    @Spyros
    Ξέρεις πόσες φορές μου έχει χρειαστεί αυτό το μολυβάκι στα μαλλιά; δεν ξέρεις!!

    Βγάζεις άκρη με το τέστ;
    Εχω σπάσει το κεφάλι μου.
    Μπορούμε να μοιραστούμε τα κέρδη...τι λές;

    @joan
    Καλώς την! Σε είχα χάσει εσένα.
    Σιγα να μην βρεί τη λύση..εγώ θα την βρώ!
    Στις πανελλήνιες στα μαθηματικά είχα γράψει ένα τερααααστιο 9 (με άριστα το 20 ε?..για να μην μπερδευτεί ο κόσμος και με περάσει για καμία ιδιοφυΐα) !!

    ReplyDelete
  12. κι αμα ξυπνησει ο ένας και θέλει να πάει για κατούρημα νυχτιάτικα οι αλλοι 2 τι κάνουν? οεο?

    καλημερα))

    ReplyDelete
  13. γεια... σε διαβάζω αλλά δεν έχω τι σκατά αν πω τελευταία... τέσπα φιλάκια... ξενέρωσα που δεν τα είπαμε τελικά από κοντά... γαμώ τα timing... :S Τέσπα... καλά παιχνίδια...

    ReplyDelete
  14. @crazy chef
    Α, δεν σου είπα...έχουμε τέλειο συγχρονισμό.
    Κατουριόμαστε και οι 3 μαζί, τρώμε και οι 3 μαζί, κοιμόμαστε και οι 3 μαζί...τα βρίσκουμε ρε αδερφέ ;)

    @it is
    Αν είναι να μας γεμίσεις σκατά, μην πείς :)
    Ναι ρε γαμώτο, κρίμα.
    Αλλά μην ανησυχείς.
    Ερχονται κάτι ωραιότατα 3ημεράκια..θα το φτιάξουμε.
    Φιλάκια :)

    ReplyDelete
  15. 1)παρακαλώ υποχρέωση μου, πιός είμαι η ΔΕΗ;;;
    2)Θα κάτσω σπίτι θα αράξω σπίτι...
    ωραίο τραγούδι!!!
    3) 3 βδομάδες, 3 εαυτοί, 3 και το λουρί της μάνας...
    4) όοοοοοχι!!! ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΕΙΣ αλλιώς το προσχέδιο που άκουσες χθες θα πραγματοποιηθεί (για όλους τους άλλους που δεν καταλαβαίνουν της έλεγα ότι μπορώ να κάνω εκπομπή που θα έκανε τον Οδυσσέα Ιωάννου να μελαγχολίσει)
    5) Ξεχείλισαν οι σκέψεις μου και τις στράγγιξα στο λευκό χαρτί
    6) Έσω έτοιμη - πάντα
    7)Άλλη μία για το club των πολυσχιδών προσωπικοτήτων - welcome
    μ' όποιον δάσκαλο καθίσεις...
    8)Παιχνίδι είναι η ζωή (και όχι η ζωή είναι παιχνίδι της Δρούζας) και οι κανόνες του σε μένα άγνωστοι

    ReplyDelete
  16. ασταρτη, εδώ είμαι κ ας μη φαίνομαι ;)

    an205, (για όλους τους άλλους που δεν καταλαβαίνουν της έλεγα ότι μπορώ να κάνω εκπομπή που θα έκανε τον Οδυσσέα Ιωάννου να μελαγχολίσει)-> !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! βαριά κουβέντα είπες...

    ReplyDelete
  17. @ JOAN
    ΜΗΝ ΜΕ ΠΡΟΚΑΛΕΙΤΕ ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ 'ΝΑΙ... ΘΑ 'ΧΟΥΜΕ ΑΛΛΑ...

    ReplyDelete
  18. an205 εσύ προκαλείς σου το λέω προκαλείς (σαλαλα) με τέτοιες δηλώσεις...!

    ReplyDelete
  19. ΑΣΤΑΡΤΗΗΗΗΗ, που είσαι μικρό;;;
    Εξήγησε της JoaN σε παρακαλώ ότι δεν είναι ώρα για να αυξήσουμε το μέσον όρο αυτοκτονιών και κατάθληψης στην Ελλάδα...

    ReplyDelete
  20. Joan καλή μου...μην λες τέτοια.
    Αφού βλέπεις, ο άνθρωπος το'χει!
    Αν σου πω playlist που μου είπε, θα αυτοκτονήσεις πριν ακούσεις την εκπομπή!
    Είμαστε να προκαλούμε την τύχη μας?

    ReplyDelete
  21. αποφεύγεις να απαντήσεις στο παραπάνω σχόλιο και θα σου την αφιερώσω την εκπομπή!!!!

    ReplyDelete
  22. Και είσαι σίγουρη ότι αν κοιμηθείς θα σταματήσει το παιγνίδι?

    0:)

    ReplyDelete