4.4.07

:)


Οταν έχω πολύ έντονα συναισθήματα μέσα μου δεν μπορώ να γράψω.
Μπλοκάρω και δεν μπορώ να μπλογκάρω (παρά τις αντιρρήσεις του φίλου Άγγελου).
Οι σκέψεις είναι συγκεχυμένες..μια απο εδώ, μια απο εκεί..οτι να’ναι.
Οι λέξεις αρνούνται πεισματικά να μπούν σε μια σειρά.
Φτιάχνω κάτι, το σβήνω, το ξαναγράφω και το μυαλό μου τρέχει και δεν το προλαβαίνω.
Σε ένα τέτοιο mood είμαι σήμερα.
Δεν μπορώ να συγκεντρωθώ ούτε στο ελάχιστο.
(για δες..τόση ώρα γράφω χωρίς να αλλάξω θέμα!).

Τι να φταίει;
Το οτι είναι η τελευταία μέρα στη δουλειά; Απο αύριο αδειούχα! :)
Το οτι έχουν έρθει όλοι μου οι φίλοι και ανυπομονώ να πάω να τους βρώ; :)
Το οτι άρχισα να ανασύρω τα καλοκαιρινά μου ρούχα; :)
Το οτι μια χθεσινή πτήση με έκανε να αναθεωρήσω αμφιβολίες; :)

Όλα αυτά μαζί;...κι άλλα ακόμη;
Οτι κι αν είναι, εγώ είμαι χαρούμενη κι ας μην μπορώ να γράψω κάτι περισσότερο.
Κι ίσως τελικά, δεν θέλει κόπο...θέλει τρόπο! :)

22 comments:

  1. κλείσε τα μάτια και γράψε όπως λάχει... να όπως εγώ τώρα..

    μώψ/σν ςι ψμσ 0δ δκπο θδοι ξωιβοξ κξφνω ι 38νκνγβοκμ 666 ξνρ π λ λκ\

    ερμηνεία: ανέβασα και εγώ νέο ποστ. Τρέξε να κάνεις το πρώτο σχόλιο..

    ReplyDelete
  2. Έτσι όπως ξεκίνησες το ποστάκι νόμιζα ότι δεν είσαι καλά! Αλλά αφού είσαι χαρούμενη, χαλάλι σου! Μουατς! :)

    ReplyDelete
  3. "Όλα αυτά μαζί;...κι άλλα ακόμη;" -> osa aneferes wraia akoygontai. k edw erxetai na desei h 8ewria m, pws otan eimaste kala pros to teleia, den mas bgainei na grapsoume... 8a mou peis tsoubaliazw. 8a sou pw as to kanw k gw mia foraaaaa ;)

    3ypnhsa kefath to prwi ediw3a apo panw mou th gkrinia, eginan ta matia mou loustrinia, phra th zwh mou ap thn arxhh salala

    ReplyDelete
  4. ε άμα είσαι καλά γράψε (μας στ'αρχίδια σου...)
    Φιλάκια :)

    ReplyDelete
  5. Έλα καημένη και τρόμαξα... Λέω κι εγώ, τώρα τι έπαθε;;; Όντως όταν είσαι σε τέτοια φάση, γράφεις περίεργα τελικά!!!
    :))))

    ReplyDelete
  6. Κι άλλοι έχουν το νου τους αλλού τέτοιες μέρες.
    Ψάχνω κι εγώ τα καλοκαιρινά μου..πόσο μετράμε για καλοκαίρι;
    (καλημέρα)

    ReplyDelete
  7. mia xara htan to post! den isxyei ayto pou les loipon.. ase ta sapia!
    keep it up :)

    ReplyDelete
  8. μας δουλεύεις;
    θέλει η πουτάνα να κρυφτεί και η χαρά δεν την αφήνει λένε στο χωριό μου - με την καλή έννοια αχα :Ρ

    ReplyDelete
  9. έβγαλες επιτέλους το ενοχλητικό με τα γράμματα ουαου!

    ReplyDelete
  10. Μιά χαρά γράφεις, κι ας νιώθεις μπλοκαρισμένη!

    ReplyDelete
  11. Σαντορίνη...
    Ας ήμουνα εκεί κι ας μη μου ερχόταν τίποτα να γράψω...
    Καφέ με φίλους στη σαντορίνη?
    Ας ήμουνα εκεί, κι ας με έδιωχναν κι απ τη δουλειά μου...
    Πάσχα στη σαντορίνη?
    Βόλτα στη σαντορίνη?
    Εκδρομές στη σαντορίνη?
    Θάλασσα στη σαντορίνη?
    Γαλήνη στη σαντορίνη?
    Ηλιοβασίλεμα στη σαντορίνη?

    Και μπλοκάρεις?

    Μάλλον από τη μαγεία θα είναι... Περίμενε λίγο και θα λυθεί το χέρι σου. ο:-)

    Καλό Πάσχα! 0;-)

    ReplyDelete
  12. Αρκει που εισαι χαρουμενη :)

    ReplyDelete
  13. έτσι έγραφα και εγώ το σκέφτομαι και γράφω στο δημοτικό. με κλειστά μάτια.

    ReplyDelete
  14. ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΤΙΣ ΑΡΓΙΕΣ!!!!!!!!

    ReplyDelete
  15. THANKS FOR YOU WORK AND HAVE A GOOD WEEKEND

    ReplyDelete
  16. Κοριτσάρα μου, ελπίζω να είσαι καλά:) Ειδικά μετά απ' αυτό που έγινε (ναυάγιο) μέσα στα πόδια σας... Τι να πω. Ούτε να βρίσω δεν έχω όρεξη. Λυπάμαι πολύ :(
    Να είσαι καλά όμως ε;

    Φιλιά πολλά πολλά:))))))))))))))))

    ReplyDelete
  17. O David Santos πάντως, έπιασε το νόημα καλύτερα απ' όλους!!! 0;)

    ReplyDelete
  18. κάποια στιγμή θα το πετύχαινε..

    ReplyDelete
  19. Οταν εχω πολύ έντονα συναισθήματα, ξεκινάω να γράφω με το ζόρι. Στο τέλος μου βγαίνει σε καλό.
    Εχεις αρκετά να πείς, να γράφεις συχνά.

    ReplyDelete
  20. Ακομα να τελειωσει η αδεια?

    ζερο.

    ReplyDelete
  21. Είδες ο καθένας λειτουργεί διαφορετικά εντέλει …. όμως καλά είσαι όπως είσαι νομίζω γιατί είναι καταπληκτικό το μπλοκ σου…

    ReplyDelete