26.10.07

Το μεγάλο ταξίδι!

Τέρμα τα ψέμματα!
Ήνηκεν η ώρα.
Βαλίτσα έτοιμη, εισητήρια έτοιμα, για ένα ταξίδι κυριολεκτικά στο άγνωστο.
Το μόνο γνωστό είναι ο προορισμός.Ολα τα υπόλοιπα...βλέποντας και κάνοντας.



Αύριο αναχωρώ για Αθήνα και την Τετάρτη για Βερολίνο. Κάνουμε μια στάση για 3 μέρες και μετά φύγαμε για Βαρκελώνη.
Εκεί λέω να περάσω αυτόν τον χειμώνα.
Το είχα στο νού μου καιρό τώρα αυτό το πλάνο αλλά ώς γνήσια ελληνίδα τίποτα δεν οργάνωσα.
Το να πάρω την απόφαση μάλλον μου ήταν αρκετό.
Βήμα πρώτο- έβγαλα τα εισητήρια απο τον Ιούλιο αλλά πάλι είχα τους ενδοιασμούς μου για το αν κάνω το σωστό.

Μαμά-μπαμπάς-αδελφή είχαν κάνει κόμα για να κάνουν αυτούς τους ενδοιασμούς να λειτουργήσουν ανασταλτικά στην αποφασή μου.
Μαμά : να δώ ποιος θα σε φροντίζει εκεί που θα πάς.Ποιος θα σου μαγειρεύει που δεν έμαθες ούτε αυγό να βράζεις! Ξανασκέψου το.Μόνο αυτό έχω να σου πώ. (Ψέμα! είπε πολλά ακόμη!)
Μπαμπάς : Καλά, θα αφήσεις την δουλειά σου, την οικογένεια σου, τους φίλους σου, για να πας εκεί και να κάνεις τι?
Ξανασκέψου το.Μόνο αυτό έχω να σου πώ. (Ψέμα! είπε πολλά ακόμη!)
Αδελφή : Έχεις χαζέψει τελείως? 25 έφτασες, κι ακόμη να μεγαλώσεις!
Ξανασκέψου το.Μόνο αυτό έχω να σου πώ. (Ψέμα! είπε πολλά ακόμη!)
Τελικά τα γονίδια στην οικογένειά μου, είναι πολύ δυνατά. Δεν εξηγείται διαφορετικά.

Βήμα δεύτερο- παραιτήθηκα απ' τη δουλειά. Το μπουρου μπουρου συνεχίστηκε. Χάθηκε μια μάχη, αλλά οχι και ο πόλεμος. Κάπως έτσι υποθέτω σκέφτηκαν.
Αντεξα! Δεν έπεσε το τείχος!

Τώρα που τα πράγματα πια έφτασαν στη τελικά ευθεία το πήραν απόφαση και μου εύχονται να περάσω καλά, να ντύνομαι ζεστά, να τρώω, να προσέχω, να παίρνω κανένα τηλέφωνο,να μην κυκλοφορώ τα βράδια μόνη να,να,να...

Μάζευα τα πράγματά μου σήμερα. Θα λείψω 6 μήνες, τι μπορεί να ΜΗΝ χρειαστώ απ'ολα αυτά? Οσο λιγότερα είναι δυνατό.
Οσο λιγότερα είναι δυνατό.Οσο λιγότερα είναι δυνατό.
Νομίζω οτι πήρα μόνο τα απολύτως απαραίτητα. Οτι έχω ξεχάσει θα το θυμηθώ στο αεροδρόμιο. Αυτό συμβαίνει με μαθηματική ακρίβεια ως γνωστό!

Το στάδιο της ελαφράς μελαγχολίας, αύριο στο πλοίο ( με ξέρω πια!).
Τουλάχιστον εξαλείφθηκαν όλοι εκείνοι οι ενδοιασμοί που είχα.
Είμαι πλέον σίγουρη και για το οτι θέλω να το κάνω αυτό το ταξίδι και για το οτι θα περάσω καλά τελικά. Think possitive πάντα.

Χαιρετώ λοιπόν και νεότερα απο τας Ισπανίας.
Adios!


14 comments:

  1. Μικρό, στο 'πα πολλές θα στο πω άλλη μια: Καλά να περάσεις!!!

    ReplyDelete
  2. ήρθε λοιπόν η ώρα να βγάλω και γω τα δικά μου εισιτήρια, από ότι φαίνεται.

    φίλα μου την πρώτη ισπανίδα που θα δεις. Πες της από μένα, θα καταλάβει..

    καλά να περάσεις!

    ΠΣ. θα σω πω εγώ τι να κάνεις: Μαδρίτη, Κόρντομπα(συνίσταται το Μάιο), Γρανάδα, Σεβίλη, Γιβραλτάρ, και μετά βλέπουμε..

    ReplyDelete
  3. Να περνάς καλά και να........ προσέχεις.

    ReplyDelete
  4. Έχω ακούσει ότι η Μαδρίτη είναι ωραία όλες τις εποχές. Άρα μην διστάζεις να την επισκεφτείς, όποτε και να σου έρθει. Υπάρχουν μερικοί φιλόξενοι άνθρωποι εκεί, οι οποίοι δεν πρόκειται να σε αφήσουν έτσι.

    Υ.Γ Σου το είπα ότι χαίρομαι για σένα, που πήγες κόντρα στο ρεύμα και έκανες αυτό που θες εσύ?
    Μάλλον όχι, κάτι τέτοια ξεχνάω να τα λέω ορισμένες φορές..

    ReplyDelete
  5. Τέλεια! Τέλεια! Τέλεια!

    [Αρχίζω να μετράω πόσα γνωστά-άγνωστα άτομα φεύγουν για Αγγλιές και Ισπανίες και δε μου φτάνουν τα δυο χέρια... Αρχίζω να προβληματίζομαι...
    (Μου δίνω διορία 4 χρόνια.)]

    Να πάρεις μαζί σου φωτογραφική μηχανή και τα λοιπά σύνεργά της!!!!!!
    Καλή δύναμη,
    Καλό ταξίδι και καλήη τύχηηηη όοπου κι αν πας σαλαλαλα

    ReplyDelete
  6. Ασταρτουλα σε χαιρετησα βιαστηκα λογω δουλειας,σου ευχομαι λοιπον να κανεις το ονειρο σου πραγματικοτητα και να αποδειξεις σε ολους μας που θελουμε να κανουμε υπερβασεις στην ζωη μας και δεν τις κανουμε οτι παντα υπαρχει καιρος,και καποιοι ευτυχως μπορουν!!! Το ιδιο θα ελεγα και στον greekfloyd, αρκει ομως που το πιστευω και το πιστευουν και αλλοι!!για σας..........cu λοιπον καλη αρχη και have fun!!!

    ReplyDelete
  7. Πρωτη φορα σου γραφω ενα σχολιο,αν και εχω διαβασει ολα σου τα ποστ ακομα και τα πολυ παλια.Ευχαριστηθηκα και γεμισα ελπιδα οταν καταλαβα οτι στο νησι μας υπαρχουν ακομα ανθρωποι ευαισθητοι με ανησυχιες και προβληματισμους και που δεν τους εχει αλοιωσει το χρημα και ο ευκολος καθημερινος συμβιβασμος.
    Χαρηκα επισης και ταυτιστηκα με την αποφαση σου να μην ακουσεις τους ονειροκλεφτες και να κανεις αυτο που λεει η καρδια σου.Μακαρι να το ειχα κανει στην ηλικια σου-θα ημουν αλλος ανθρωπος τωρα-.Το εκανα αργα αλλα καθε πραγμα εχει αξια οταν γινεται στην ωρα του,ΚΑΙ ΣΥ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!
    Η Βαρκελωνη ειναι υπεροχη πολη που αποπνεει ιστορια και πολιτισμο.Οι ισπανοι οταν τους γνωρισεις λιγακι ειναι πολυ κοντα στη δικη μας νοοτροπια-την θετικη βεβαια-!Τα ισπανικα ειναι ομορφη γλωσσα.
    Αναψε ενα-κερακι- για μενα στα κτιρια του Γκαουντι που λατρεψα και τσακωθηκα με τους πολυξερους στην Ελλαδα που τα θεωρουν κιτς!
    Μην αμελεις το μπλογκ σου για να μαθαινουμε τα νεα σας-ο thyinkfloyd ειναι γνωστος αμελης-και να ζουμε μεσα απο τις αναρτησεις σου την εμπειρια της ζωης σε μια ευρωπαικη πολη .Θα ειναι παρηγορια τον Χειμωνα στο νησι...

    ReplyDelete
  8. Ωχ και να ξερες τι ποστ ανέβασες....

    Καλό ταξίδι καλή μου και να περάσεις τέλεια!!!

    Τα υπόλοιπα, θα τα λέμε εδώ μέσα!!!

    ReplyDelete
  9. Φέρε μου τίποτα. Δε θέλω πολλά. Αρκεί η κίνηση.

    (καμιά φανέλα)

    :))

    ReplyDelete
  10. Καλησπέρα καλό ταξίδι και καλά να περάσεις.Να ξέρεις πως με αυτό το πόστ έχουν ζηλέψει πάρα πολλοί που θέλουν να φύγουν αλλά δεν το κάνουν.Μέσα σε αυτούς είμαι και εγώ.Να είσαι καλά...

    ReplyDelete
  11. Σήμερα φεύγει ένας φίλος μου για τα Κανάρια Νησιά και ήθελα πολύ να πάω κι εγώ αλλά...με κρατάνε και μένα όλα αυτά που κρατούσανε και σένα! Λες να τα δώσω όλα μια κλωτσιά και να φύγω; Μμμμμμμ δεν είναι κακή ιδέα ;)
    Καλά να περάσεις και εύχομαι να σε δούμε γρήγορα on line και πάλι!
    Πολλά φιλιά στα μούτρα και καλό μήνα...

    ReplyDelete
  12. @an205
    Καλά περνάω!

    @katourimeni podia
    Η Μαρισόλ (αυτήν είδα πρώτη) σου στέλνει και τα δικά της φιλιά και λέει οτι της έλειψες πολύ!

    @μικρός πρίγκηπας
    merci mesie!

    @greekfloyd
    Μαδρίτη ε?
    Χμμ..κάτι άκουσα, πως εκεί στα προάστια παίζει ένας πολύ φιλόξενος τύπος.
    Θα τον επισκεφτώ σύντομα να του πείς.
    ΥΓ:Σου έχω πεί ποτέ πως αν δεν ήσουν εσύ να με τραβάς απ' το μανίκι ίσως και να μην το έκανα ποτέ?
    Μαλλον όχι, κάτι τέτοια ξεχνάω να τα λέω ορισμένες φορές..

    @Joan
    Αντε αντε..σειρά σου!
    Τι περιμένεις?

    @sanjo
    Τελικά το όλο θέμα είναι μεχρι να πάρεις την απόφαση.
    Μετά ξέρεις τι εύκολα είναι ολα?
    Αυτό το ταξίδι δεν σημαίνει υπέρβαση για μένα.Σημαίνει θέλω και μπορώ να πραγματοποιώ τα όνειρα μου.
    Να περνάς καλά Γιάννη μου..αυτό μόνο.

    @noize
    Εεεμ..σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
    Είναι πολλοί οι προβληματισμένοι νέοι στο νησί.Μάλλον οι επόμενες γενιές διαφθείρουν τους νέους και κάπως έτσι αρχίζει ο φαύλος κύκλος (κατα την ταπεινή μου άποψη).
    Οπως και να έχει, μεγάλη η συζήτηση και δεν μπορούμε να την κάνουμε απο εδώ.
    Θα ανεβάζω φωτογραφίες μήπως και πείσω κανέναν να έρθει κατα εδώ.
    :)

    @pieta
    Φιλιά πολλά πιετούλα.
    Μήπως είναι ώρα για κανένα ταξίδι??

    @narita
    Μια φανέλα για τον Ναρίτααα
    Εεεφταασεεεεει!!

    @island
    Ταξίδια...τι να συγκρίνεις με αυτά?
    Να'σαι καλά κι εσύ.

    @prophet81
    Δώσ'την μωρε την κλωτσιά..τι περιμένεις ντε?

    ReplyDelete
  13. Ξενιτευτήκαμε όλοι τελικά... :)

    ReplyDelete
  14. @klearchos
    Μακρυά πήγες κι εσύ!
    Δεν πειράζει...ωραίες είναι τέτοιες αλλαγές.

    ReplyDelete