2.10.07

Το ταξίδι

Οι διακοπές ήταν απαραίτητες. Ολιγοήμερες αλλά ιδανικές, αφού μετά απο ένα καλοκαίρι δουλειάς σε κοσμοπολίτικο νησί, ένα χωριό στο βουνό αποτέλεσε τον τέλειο προορισμό.


Φτάσαμε στην Βερενίκη.Το τελευταίο χωριό του νομού Ιωαννίνων.
Καφές το πρωί στην αυλή με τη γιαγιά.



Η ζακέτα απαραίτητη, μιας και ο χειμώνας φτάνει νωρίτερα στα βουνά. Μιλάμε για κρύο..πολύ κρύο.
(Νησιώτισα είμαι, δεν αντέχω σε χαμηλές
θερμοκρασίες!).






Και τα βράδια στο τζάκι.
Είπαμε...πολύ κρύο!











Α, θα πάμε βόλτα?
Για δες τι ψηλά δέντρα!
Έχει πολλά τέτοια εδώ. Και πόσο πράσινο..πω πωωω...








Τι εννοείς θα ανέβουμε στο βουνό?
Εκεί πάνω?
Πάνω πάνω?
Ναι..το βλέπω το ελατοδάσος, αλλά είναι τωρα απαραίτητο να πάμε ως εκεί? Αφού φαίνεται κι απο δώ.
Καλά...πάμε..ναι,ναι...αντέχω....(φφφφφ)






Το
ελατοδάσος...(φφφφφφφ) φτάσαμε.
Άξιζε τον κόπο τελικά.
Πολύ πυκνό και πανέμορφο.
Με τα βίας περνούσαν οι ακτίνες του ήλιου.
Κάτσε τώρα να ξεκουραστούμε (κανένα 2ωράκι :)




Ωχ...! μια χελώνα στην αυλή...αλήθεια...τρέξε να δείς!
Ναι καλέ μου...έχω ξαναδεί χελώνα. (Εχμ...πολύ παλιά μάλλον).






Ηλιοβασίλεμα στον Αχέροντα.

Το νερό ήταν στους -200 βαθμούς Κελσίου...ή έτσι μου φάνηκε.
Πάντως τα πόδια τα βούτηξα...για μισό δευτερόλεπτο.






Ωχ!..ένα φίδι!
Με τον πηλό που έχει το ποτάμι φτιάχνεις οτι θές.
Πήραμε και μαζί μας. Αλλά τον ξεχάσαμε στο χωριό.
Οποία έκπληξης!





Είναι ανάγκη να φύγουμε?
Εντάξει αλλά μια στάση στη λίμνη των Ιωαννίνων.
It's a deal!







Φαίνεται σαν να έχουν πετάξει πράσινη μπογιά στη λίμνη, αλλά αυτό είναι το φυσικό της χρώμα.
Είδαμε και νερόφιδο και πάπιες.
Τέλεια...






Και ζήσαν αυτοί καλά κι εμείς γυρίσαμε πίσω.
Για λίγο...
Έν αναμονή του επόμενου ταξιδιού...του μεγάλου!

18 comments:

  1. Άντε, γκρινιάζεις!! Λίγο περπάτημα δεν κάνει κακό!!

    ReplyDelete
  2. Κατι εννοεις με το "μεγάλο ταξίδι" αλλά έλα που δεν το πιάνω!!!!!

    Τελεια περάσατεεεεεεε....

    Τα Ιωαννινα, καθώς και τα χωριά εκει γύρω ειναι μια από τις εκδρομές που θέλω να κάνω....

    ReplyDelete
  3. Ρε Ασταρτουλα γαμω τις φωτο καταπληκτικα μερη!!! μπανιο τελικα εκανες?ελπιζω καιστο αλλο ταξιδι να ανεβασεις καμια φωτο cu....

    ReplyDelete
  4. lol.... πήγες δίπλα στο χωριό μου... btw όσες φορές έχω ακούσει τα ξαδέρφια μου να αναφέρονται σε αυτό το λένε ΤΟ Βερενίκη... τώρα γιατί? δεν ξέρω...
    λίγο καθυστερημένη είσαι... (στο να γράψεις για τις διακοπές :p) αλλά δεν πειράζει :p άντε και του χρόνου... :)
    Καλημέρες

    ReplyDelete
  5. ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ ΤΗΝ ΞΕΝΙΤΕΜΕΝΗ!!!
    ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΠΗΖΟΥΜΕ ΑΚΟΜΑ... ΚΙ ΑΚΟΜΑ....

    ReplyDelete
  6. άχου τέλειες φωτογραφίες κ τοπίααααα ! ναης ναης! Για πεςςς πιο ειν το μεγάλο ταξίδιιι????

    ReplyDelete
  7. @Κλέαρχος
    Ωπ..καλώς τον νεόνυμφό μας :)
    Αν έβλεπες την απόσταση που έπρεπε να διανύσουμε μέσα στο βουνό, στα κατσάβραχα κι εσύ θα γκρίνιαζες.
    Εχω πεί εγώ ποτέ οτι είμαι αθλητικός τύπος?
    Οχι..εχω πεί?

    @jul
    Να το κάνεις το ταξίδι ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ!
    Μετράει πολύ.Κι αφου μένεις στην Αθήνα, σίγουρα θα το εκτιμήσεις.
    Τα του μεγάλου ταξιδιού...εν καιρώ :)

    @sanjo
    Που να κάνω παιδί μου μπάνιο?
    Στο ποτάμι?
    Οχι...τόσο θαρραλέα δεν είμαι.
    Δικές σου φωτο απ'το ταξίδι ομως δεν είδαμε.
    Που είναι? Που?

    @it is
    Ακόμα δεν βρεθήκαμε αρχίσαμε τις γλύκες...τιιιι καλοοοος!
    Εχμ..ναι...τελικά ΤΟ Βερενίκη λέγεται.Για την ακρίβεια το Βέρνικο.Αλλά κοίτα..Βερενίκη.Σαν θηλυκό δεν ακούγεται?
    Αντε ρε, κι εσύ απ' την 'Ηπειρο είσαι? βλαχάκι, βλαχάκι?
    :)

    @an205
    Ελα, ολο γκρίνια είσαι.
    Πόσες μείνανε? 20?
    Σαν νερό θα περάσουν (έτσι δεν λένε?)

    @joan
    Το μεγάλο ταξίδι εν καιρώ..ολα τώρα θα τα πούμε? :)

    ReplyDelete
  8. Είμαι πάντα γλυκός και τρυφερός...
    Αυτά με τα βλαχάκια τα λένε οι κομπλεξικοί :p
    Δεν έχει να κάνει με την καταγωγή αλλά με τη συμπεριφορά το βλαχάκι... εξάλλου τι μιλάς εσύ ρε? Λες και είσαι καμιά κυρία των παρισίων :p
    Άντε στρώσου να γράψεις τίποτε άλλο να καλύψεις το χαμένο χρόνο :p

    ReplyDelete
  9. Φοβερό ποστ.Εκπαιδευτική τηλεόραση. Τέλειααα.
    Το επόμενο ταξίδι μακρινό μου ακούγεται και αγριεύομαι.

    ReplyDelete
  10. τη χελώνα την κάνατε σούπα;

    ReplyDelete
  11. Καλώς ήρθες, με το καλό να ξαναφύγεις.

    Και να είναι μεγάλο το ταξίδι, όπως το θέλεις.

    Φέρε και λίγη σούπα στον κατουρημένη ποδιά! :ΡΡΡ

    :)))

    ReplyDelete
  12. Hello, may friend!
    I passed to desire a good week to you.
    Until always

    ReplyDelete
  13. ωραία λίμνη. την έχει δει η greenpeace?

    ReplyDelete
  14. ωραίες photos, αλλά γιατί νομίζω ότι κάπου τις έχω ξαναδεί?

    ReplyDelete
  15. είδαν τα παιδάκια της πόλης δέντρα καιεντυπωσιάστηκαν....(!)

    είδαν πάπιες και νόμισαν οτι βρήκαν τυρρανόσαυρο...!

    δε βαριέσαι..

    ωραίες φωτογραφίες πάντως!

    Ζορζ

    ReplyDelete
  16. Είχες δεν είχες μας ταξίδεψες πάλι. Την καλημέρα μου...

    ReplyDelete
  17. ο καφές σου έχει σχεδόν κρυώσει..

    ReplyDelete
  18. Ταξίδι σε μερικές από τις πιό όμορφες γωνιές της Ελλάδας.. Και ας μην είναι σε νησί!!

    Καλησπέρα!

    ReplyDelete