4.6.07

Workoholic (κλεμμένο ;)

Ξεκινήσαμε λοιπόν. Τώρα μπορώ δικαιωματικά να γκρινιάζω όσο θέλω.
Ναι, οκ, δική μου ήταν η απόφαση για τη δεύτερη δουλειά αλλά το ένα δεν αναιρεί το άλλο.

Για το μοναδικό πράγμα που θα μπορούσα να παραπονεθώ είναι οι λιγοστές ώρες ύπνου που μου μένουν. Μπα, δεν θα κάνω ούτε καν αυτό. Θα αντισταθώ στον πειρασμό.

Η δουλειά στο μπαρ, μ’ αρέσει. Είναι μικρό, παίζει μουσική που ακούω και σπίτι (αν και οταν έρθει ο Αρης κάτι μου λέει πως θα εκτιμήσω περισσότερο τη μουσική) και συνήθως δεν έχει πολύ κόσμο. Αυτό μου δίνει την ευκαιρία να μιλάω με τον κόσμο, πράγμα που μου είχε λείψει μετα απο ολους αυτούς τους μήνες παραμονής μου στο γραφείο.

Με την Ευτυχία, που δουλεύουμε μαζί υπάρχει άψογη συνεννόηση και επικοινωνία και εκτός δουλειάς (ούτως ή άλλως γνωριζόμαστε καιρό), και έχουμε καλές σχέσεις με το αφεντικό. Καμία πίεση, οπότε, χαλαρά πολύ τα πράγματα.

Εχουμε ανοίξει 10 μέρες τώρα, και το καλύτερο είναι οτι έχουμε ήδη θαμώνες στο μαγαζί.
Ζευγάρια που κάνουν διακοπές στο νησί, μέχρι να φύγουν έρχονται καθημερινά.
Μας φωνάζουν με τα μικρά μας, ξέρουμε τι πίνουν. Πολύ την χαίρομαι αυτή την οικειότητα.

Όλα μια χαρά λοιπόν αλλά υπάρχει ένα μικρό προβληματάκι (ε, εντάξει..ολα τέλεια θα ήταν;).
Πέρυσι ήμουν πάλι εκεί και το πόστο μου ήταν το service.
Φέτος, που ήρθε η Ευτυχία κι οχι ο περσινός μπάρμαν,πήρε εκείνη την θέση μου κι εγώ αναγκαστικά μπήκα απο μέσα.
Τα χαριτωμένα σχόλια των φίλων σχετικά με το ύψος μου σε συνάρτηση με το ύψος της μπάρας και το ψηλότερο επίπεδο που βρίσκονται τοποθετημένα τα ποτά, δίνουν και παίρνουν. Ζώ για ακόμα μια φορά στιγμές άπειρης κατανόησης και αγάπης.

ΓΛΥΚΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ
1.Να σου πάρουμε δώρο το σκαλάκι που χρησιμοποιούν στις βιβλιοθήκες, να το παίρνεις μαζί σου και εκτός δουλειάς.
2.Να βάλετε 2-3 στρώματα πλακάκι ακόμη, για να φαίνεται τουλάχιστον το κεφάλι σου.
3.Ετσι οπως τεντώνεσαι μπορεί να ψηλώσεις κιολας μέχρι τέλος της σεζόν(συνοδευόμενη γλυκιά κουβέντα απο πνιχτό γέλιο)!
4.Πω πω...φέτος το μαγαζί βρίσκεται σε "υψηλά" επίπεδα!

Και διάφορα άλλα τέτοια σιροπιαστά.
Ποιός πτοείται; εγώ; χα!
Σιγά το δύσκολο, μπορώ να περπατάω και στις μύτες :Ρ

Με τις 2 δουλειές έχω ψιλοκουραστεί, γιατί δεν έχω πολύ ελεύθερο χρόνο, αλλά θα το φτιάξω σύντομα το πρόγραμμα.
Είπαμε..φέτος βουτιές!


26 comments:

  1. Και τί δε θα έδινα να δούλευα σε ένα μπαρ στη σαντορίνη...

    Επίσης, δε χρειάζεσαι 3 στρώματα πλακάκια για να ... σταθείς στο ύψος σου!!!

    Φιλιά! 0:)

    ReplyDelete
  2. πρόσεχε το σκαλάκι όμως ειδίκα στο σκοτάδι, έχει γρκεμοτσακιστεί κόσμος... :D

    σ αυτόν τον κόσμο τον καλό... δουλειά να μη σου λείπειιι σαλαλαλαα

    ReplyDelete
  3. Τα γράφεις πολύ χαριτωμένα. Και , πιστεύω, και συ θα είσαι πολύ χαριτωμένη, επίσης.Οι κοντούλες είναι οι πιο ελκυστικές γυναίκες. Και ανήκουμε και στα ίδια(!) ζώδια, και αγαπούμε ιδιαίτερα, θαρρώ, το ίδιο ζωάκι. Αστάρτη, χάρηκα για τη γνωριμία!

    ReplyDelete
  4. Μακάρι η καρδιά μου να ήταν μαξιλάρι, να στην έδινα να κοιμηθείς.....


    ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων...

    ReplyDelete
  5. τραβάτε με κι ας κλαίω (μπας και ψηλώσω)....
    Α ρε Σισυφος που σου χρειάζεται...
    Θα τα πούμε τον Οκτώβρη....
    Κι ούτε ένα γράμμα κι ούτε ένα σχόλιο κι ούτε ένα τηλέφωνο πίποτα... σνιφ

    ReplyDelete
  6. Κοιτα θα μπορούσαν να σε ξαπλώσουν λίγο στον προκρούστη και όλα θα ήταν μια χαρά...μονο να τους πεις να σε τραβάνε το ίδιο από τα χέρια και τα πόδια, μην γίνει καμιά μαλακία και μακρύνει κανενα χέρι πίο πολύ από το άλλο!!!:Ρ:Ρ:Ρ:Ρ

    ReplyDelete
  7. αυτό πολύ καλό... δε θα μπορεί να βλέπει κανείς πιο κάνει τις ζημιές πίσω από το bar!!!

    ReplyDelete
  8. μην ακούς τι λένε. Αν προσπαθείς στο τέλος το πολύ πολύ να μάθεις να πετάς.. Κακό θα σου πέσει??

    πραγματικά δεν έχω την παραμικρή ιδέα από που πήρες το "workaholic". Και εγώ είμαι workaholic, αλλά η δουλειά μου είναι δοκιμαστής κρασιών σε οινοποιείο..

    ReplyDelete
  9. Σα δε ντρέπονται!!! Τσκ, τσκ, τσκ...

    Εντάξει, κι εγώ κοροϊδεύω μια ψυχή που και που, αλλά όχι εν ώρα εργασίας, κρίμα κι άδικο... Να μας πεις σε ποιο δουλεύεις, εγώ κατεβαίνω Σαντορίνη μέσα στον Ιούνη....!!!!

    ReplyDelete
  10. ειδες τι ωραιο ειναι οι 2 δουλειες?
    καλως ηρθες στη σφαιρα της εργασιομανιας)))

    ReplyDelete
  11. @rodrigo
    Μέσα στο μυαλό μου είσαι!

    @aggelos spyrou
    Εγώ το ξέρω, άλλοι το αγνοούν ;)
    Την καλημέρα μου μεσιέ

    @Joan
    Κι εσύ βρούτε;

    @socrates
    Καλώς τον. Ευχαριστώ για τις χαριτωμένες φιλοφρονήσεις. ;)
    Welcome

    @greekfloyd
    Εσύ άκουσες σιροπιαστο και τσίμπησες ε;
    Μπορούμε επιτέλους να το ξεχάσουμε αυτό;;; ανακατεύομαι!

    @an205
    Σου το είχα πεί...οταν ξεκινήσω και τη βραδυνή θα τα πούμε Οκτωβρη.
    Αλλα no worries..θα τα κανονίσω.
    Συντομα θα πιουμε και καφέ..Yeeeeah!|

    @Jul
    Α! και εσυ!
    Δεν ξαναλέω τίποτα.
    Δεν τον αντέχω άλλο αυτόν τον ρατσισμό! :ΡΡΡ

    @narita
    Πλάκα πλάκα, οσες φορές έχω σπάσει ποτήρι, κανείς δεν έχει καταλάβει τίποτα :)))

    @katourimeni podia
    Kαλά οτι μια μέρα θα πετάξω, είναι σίγουρο. Μου το έχω υποσχεθεί.
    Ευκαιρία για προπόνηση.
    Οσο για το workoholic...το έκλεψα απο έναν φίλο..δοκιμαστής κρασιών είναι..καλό παιδί, αλλά workoholiko το καημένο.

    @pieta
    Θα έρθεις;
    Α! τι καλά!
    Θα επικοινωνήσω μαζί σας με μέηλ για τις λεπτομέρειες.
    Ας ελπίσουμε πως δεν θα έχουμε άλλη αναβολή. :)

    ReplyDelete
  12. δηλαδή τόσο ψηλό είναι το μπαρ; κατάλαβα ποτέ δε θα τα καταφέρω να παραγγείλω.

    ReplyDelete
  13. Το βιντεάκι το ανέβασα...τραβα να το δεις...:Ρ

    ReplyDelete
  14. Δε θα έχουμε, δε θα έχουμε, έβγαλα εισητήριααααααααα!!!!!

    ReplyDelete
  15. Πρόσεχε μην μου ψοφήσεις, χαριτωμένη μου καμηλοπάρδαλη μου (ήταν ότι πιο τρυφερό μπορούσα να σκεφτώ μετά την 5ωρη στρατηγική επιθεώρηση).

    Ικανή είσαι να έχεις και τις 2 δουλειές μέχρι να έρθω.

    Ακόμα χειρότερα, ικανή είσαι να έχεις και τις 2 δουλειές όταν θα ξαναφύγω!

    ReplyDelete
  16. Δηλαδή astarti=το κορίτσι του bar ;)

    ReplyDelete
  17. @crazy chef
    Ηρθα, αλλά δεν με βλέπω να μένω.
    Μπα..δεν μ’αρέσει εδώ!

    @keimgreek
    Μπές απο μέσα να τα πούμε ίσο πρός ίσο!

    @jul
    έπρεπε να το ανεβάσεις. Επρεπε!

    @pieta
    Aααα..οργανωθήκαμε πλήρως ε;
    Ωραία-ωραία.
    Μπυρίτσες, παραλία...μια χαρά!
    Ερχομαι με μέηλ για τις λεπτομέρειες.

    @greekfloyd
    Δεν άντεξες ε;
    Καμηλοπάρδαλη..Ναι φυσικά..μου ταιριάζει!

    Σπανακοπιτάκι μου,πες στον στρατηγό να μην ξαναέρθει.
    Αφιξη στρατηγού-->Αγχος-->εφίδρωση
    -->εκκριση ουσίας-->που συμβάλλει-->στη καλή λειτουργία-->αποτυχημένης έμπνευσης.

    Αντε 2 μέρες ακόμη..πφφφ!

    @sitofkris
    Γιιεεεα-γιο!

    ReplyDelete
  18. γουέλκαμ του δι κλαμπ :)
    Δεν είπαμε πως φέτος θα έχει και ξεκούραση; Αμα σου περισσέψει κανένα σκαλάκι στείλε και απο δω, χρήσιμο είναι :)

    ReplyDelete
  19. @spacter
    Θα ξεκουραστούμε απο Δευτέρα.
    Μια τελευταία βδομάδα πήξημο.
    Ελάτε απ το μπαρ...
    Σκαλάκια για ολους!

    ReplyDelete
  20. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  21. Βρε χαζούλα,από αγάπη τα λένε ;-)
    Ας σκύβουν,τι τους πειράζει;

    ReplyDelete
  22. καλα μπες στον στιβο και τα λεμε)))

    ReplyDelete
  23. xexeex
    Μια χαρά είναι το ύψος σου...
    Οι ψηλοί είναι υπηρέτες των κοντών :D
    Οπότε πες στους φίλους σου που σε πειράζουν να έρθουν να σε βοηθάνε κ εσυ να καθεσαι :Ρ

    ReplyDelete
  24. Ωχωχω, συμφωνώ με τον Anti!!!! lol έτσι κι αλλιώς σε όλες τις ταινίες – σειρές ο ψηλός είναι ο σκράπας και ο κοντός, ο μαστερμαιντ ( ;

    ReplyDelete
  25. @demonia
    Λες να τους έχω παρεξηγήσει;
    ;)

    @crazy chef
    Είμαι 2 χρόνια στον στίβο.
    Ολα καλά αλλά αυτό το πρωινό εγερτήριο, δεν θα το συνηθίσω ποτέ ομως!

    @anti-gaara
    ΜΑ τι παιδιά-διαμάντια είστε εσείς!
    Θέλετε να γίνουμε φίλοι;

    ReplyDelete
  26. xexexe
    είμαι γένους θηλυκού :Ρ η Άντη αλλά δεν πειράζει, έχω συνηθίσει...
    Αστάρτη αχ... είμαι 1.75 κ λέω να πάω να αρχίσω άρση βαρών να κοντίνο, ένα τακούνι δεν γίνεται να φορέσω :/ περνάω όλο τον κόσμο άνα κεφάλι κ ειλικρινά είναι πολύ άσχημο...
    Οποτε είναι τυχερη...:/

    Φιλικά
    Άντη

    ReplyDelete