8.6.07

Αλλα-ζω!

Μετακομίζω.
Το συζητήσαμε και το αποφασίσαμε.
Φτιάχνω βαλίτσα και πάω 15 λεπτά μακριά απ’ το σπίτι μου.Οχι τίποτα τραγικό. Τις φοβάμαι τις συγκατοικήσεις, αλλά οχι οταν ξέρω πως έχω εναλλακτικές.To σπίτι μου θα με περιμένει ανά πάσα στιγμή.
Ας το κάνουμε λοιπόν το βήμα.

Φεύγω απ’την πρωινή δουλειά.
Κι έτσι απο αύριο θα πηγαίνω στη βραδινή, χωρίς το άγχος του πρωινού ξυπνήματος.
Επιτέλους ελεύθερος χρόνος! Τον έχω στερηθεί πολύ τις τελευταίες εβδομάδες.
Τελευταία μέρα σήμερα...yihaaa! :)

Κλείνει το μπλόγκ (προσωρινώς).

Σας ευχαριστώ ολους για τα σχόλιά σας και για ολα τα υπόλοιπα.
Απο Σεπτέμβρη, πάλι εδώ θα είμαστε. Θα έρχομαι...θα μαθαίνω νέα σας.
Καλές βουτιές και καλό καλοκαίρι σε όλους!!





21 comments:

  1. γιατί κάτι μου λέει ότι όσο υπάρχουν δουλειές θα υπάρχουν και μπλογκ??

    Καλές διακοπές και τα λέμε από Σεπτέμβρη με το καινούρια τηλεοπτικά προγράμματα. Αλήθεια πότε κάνεις πρεμιέρα?

    ReplyDelete
  2. Δεν καταλαβαίνω...Μα, δεν το βλέπεις;
    Είναι τυχαίο.
    Αλλά αν είσαι καχύποπτος άνθρωπος, τέτοιες κακοήθειες σκέφτεσαι!

    Ε, λογικά θα κάνω κάποιες εμφανίσεις μες στο καλοκαίρι.
    Αλλά η επίσημη πρεμιέρα θα γίνει οταν ξαναγυρίσω στο γραφείο (τυχαίο και αυτό!) :Ρ

    ReplyDelete
  3. Πολλές αλλαγές!
    Ελπίζω να τις ευχαριστηθείς όπως τους πρέπει!

    Μόνο που τώρα που δεν θα έχεις την πρωινή δουλειά κοίτα να μην κοιμάσαι μέχρι το μεσημερι και χάνεις την μέρα σου!
    Το έχω κάνει στα νιάτα μου, και δεν θυμάμαι τίποτα που να αξίζει από εκείνο το καλοκαίρι!

    ReplyDelete
  4. Καλές αρχές λοιπόν!!!

    Θα σου στείλω μαιλ για τα διαδικαστικά!!!

    ReplyDelete
  5. @debby
    Tο είχα υπ’όψη μου.
    Αφού είπαμε..βουτιές φέτος!
    Εύστοχη η συμβουλή :)

    @pieta
    Ναι, να μου στείλεις!!
    Μπήκα να σου στείλω χθές αλλά είδα οτι δεν είχες μαιλ.
    Περιμένω :)

    ReplyDelete
  6. Καλα να περνας και ελπιζω να σε ξαναπετυχουμε καπου εδω μεσα...
    Και κατι μου λεει οτι θα τα ξαναπουμε...

    ReplyDelete
  7. καλα μπανια αλλα νωρις την κανεις εσυ τυχερουλα!

    ReplyDelete
  8. Μας σηκώσαν κι από δω κλείνουν... δε πειράζει βρε Ναριτα, μάζεψε τα πράγματα σου πάμε..
    Καλές διακοπές !!!!!!

    ReplyDelete
  9. Καλο καλοκαιρι ασταρτουλα καλα να περασεις και πολλα μπανιαααααααα...cu.

    ReplyDelete
  10. narita pes ta ! Και ξαναρωτώ, θα φύγει κανας άλλος; Αν είναι να το πει τώρα αλλιώς να σιωπήσει για πάντα!

    Αστάρτη, καλά να περνάς λοιπόν με πολλά πλατσ πλιτσ, ντρινκς και σαλαλα! :D

    ReplyDelete
  11. kleisame kai sas perimenoume :)

    ReplyDelete
  12. Οι χειμερινοί οι κινηματογράφοι
    κάθε καλοκαίρι μ' αγαπούν το γράφει
    Τώρα που οι ταμπέλες έχουν κατέβει
    χίλια ραντεβού σ' ένα Σεπτέμβρη

    Οπα, όπα είπα λέω,
    όπα, τραγουδάω και κλαίω

    ReplyDelete
  13. Να αλλά-ΖΕΙΣ είναι καλό...

    ReplyDelete
  14. Χεχε καλή αρχή, σε καλό να σου βγουν οι αλλαγές!

    Καλό καλοκαίρι να έχεις και άμα πηγαίνεις εκεί προς WET μεριά, κάνε κανένα μπλουμ και για μας ( :

    ReplyDelete
  15. όλα καλά να σου πάνε!
    φιλιά

    ReplyDelete
  16. Καλή ξεκούραση και καλές βουτιές κοριτσάκι! Με το καλό πίσω..

    ReplyDelete
  17. Αντε κοριτσάρα καλή πετυχεσά σε όλα αυτά που θα κάνεις αυτούς τους 3 καλοκαιρινούς μήνες....:):):)

    ReplyDelete
  18. Που πάτε όλοι τελικά; Καλό καλοκαίρι και τα λέμε απο Σεπτέμβρη :)

    ReplyDelete
  19. geia xara
    http://kofidispower.blogspot.com
    πιστευω πρεπει να μπεις στο blog μου γτ στανταρ σε ενδιαφερει και μετα να το βαλεις και στην λιστα με τα λικς σου...γιατι θα το λατρέψεις και πρέπει να υποστηρίξεις την επαναστατική φραπεδιστική νεολαία...ευχαριστώ (προκαταβολικά)

    ReplyDelete
  20. ΑΝ ΚΑΙ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΑ...ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΣ ΟΜΟΡΦΑ...ΜΕ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΤΑΞΙΔΕΨΟΥΜΕ...ΚΑΛΗ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΣΤΗΝ ΜΕΤΑ-ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΕΠΟΧΗ...ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ...

    ReplyDelete